150 tys na 5 lat według mnie jest mało , jak mój Tata robi 50 tys w 1,5 roku? Silnik dobry ,wyposażenie wyśmienite . Niestety w cenach się nie orientuje Pozdrawiam
Witam wszystkich k
Mam octawie 1,9 90 KM
Pierwsza sprawa to chciałbym zmienić radio(mam jakiegoś starego Clariona) czy polecacie fabryczne czy może macie doświadczenie z jakimś modelem który fajnie gra,
Druga sprawa jadąc prosto mam lekko skręconą kierownice w lewo co moze być przyczyną mam założone nowe opony od kwietnia, AOTOWIMAR twierdzie że jest ok moim zdaniem ściemnia na maksa jak to oni, kierownica nie wchodzi w drgania przy 90 KM/h więc wyważenie kół odpada, jak pószcze kierownice to jedzie w miarę prosto w granicach błędu, co waszym zdaniem może być nie tak. Dzięki za odpowiedź.
Witam wszystkich k
Mam octawie 1,9 90 KM
Pierwsza sprawa to chciałbym zmienić radio(mam jakiegoś starego Clariona) czy polecacie fabryczne czy może macie doświadczenie z jakimś modelem który fajnie gra,
radio markowe ZAWSZE zagra lepiej of "firmowego" OEM'a
co do marki - to kwestia gustu i wyrobienia słuchu polecane marki to:
Alpine, Blaupunkt, Clarion, Kenwood, Nakamichi, Pioneer k
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Druga sprawa jadąc prosto mam lekko skręconą kierownice w lewo co moze być przyczyną mam założone nowe opony od kwietnia, AOTOWIMAR twierdzie że jest ok moim zdaniem ściemnia na maksa jak to oni, kierownica nie wchodzi w drgania przy 90 KM/h więc wyważenie kół odpada, jak pószcze kierownice to jedzie w miarę prosto w granicach błędu, co waszym zdaniem może być nie tak. Dzięki za odpowiedź.
czy robiles geometrie kól?
Przy obecnym stanie dróg w naszym kraju, imho geometrie nalezy robic co 15 tys km
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Z firmowych radyjek to tylko model symphony jest godny uwagi, dostępne czasem na allegro, mozna tez z vw gamme zapodać, albo nawigacje mcd jak komus czerwone podswietlenie nie przeszkadza.
Osobiscie wstawiłem kasetowe symphony za 200 zeta i jestem zadowolony, odbiór radia super na podziemnym parkingu poziom -2 jeszcze dobiera (blaupunkt tego nie potrafił).
Z drugiej strony to pewnie CD z mp3 byłoby lepsze, ale ja jestem z tych co wolę radia nie słuchac niz latac z nim po miescie jak z pęcherzem dlatego wyjmowane radio dla mnie odpada.
ja mam 120 tys i tez nie robiłem geometrii według mnie occta ma pancerna zawieche nie wiem jak te zgraniczne ale kupiona w polsce moja przeżyła takie dziury że ...
w seicento juz dawno bym cale zawieszenie maił nowe
occta ma pancerna zawieche nie wiem jak te zgraniczne ale kupiona w polsce moja przeżyła takie dziury że
no tak ale nawet najlepsze czołgi zje kiedyś rdza
na tych zagranicznych byś jeżdził i jeżdził polska to kraj drógiej kategori, tu wszystko jest gorsze: samochody gitary a nawet proszki do prania o takiej samej nazwie tego samego producenta na zachodzie piorą lepiej niz w polsce
ja mam pioneera deh 3600 i wedlug mojego skromnego gust gra rewelacyjnie
porzednio mialem w octavce sony Xploda(jakas topowa wersje) to nie gralo wogole po za tm czerwone podswietlenie ni jak do zielonego
pozniej mialem JVC to gralo w miare znosnie, mialem tez clariona to gralo ale czegos mi brakowalo
w tym pioneerze jest wszystko oprucz linki ktora sie podpina do auta zeby robil glosniej podczas przyspieszania (podobno juz jest w nowszych)
a co do kierownicy to ja mam tez o pare stopni obrucona
w serwisie na rpzegladzei powiedzieli mi ze to chyba juz trzeba by geometrie zrobic( w koncu 100kkm i wiekszosc po wroclawiu ewentualnie kierownice wyrownac k
Czy robiles wczesniej geometrie, albo wymieniales cos w przednim zawieszeniu. Moze przy robieniu geometrii nie zablokowali Ci kierownicy na wprost i ustawili "jazde prosto" na skreconej kierownicy?
Tak tylko sobie gdybam... :lol:
A zreszta mam podobnie, ale u mnie to jest po ruszaniiu przedniego zawieszenia i robieniu zbieznosci. "Robieniu..." :evil:
Komentarz