Te co są teraz to maja przejechane gdzieś 50 tys, a z historii serwisowej wynika że to jest 5 komplet (trzy komplety wymienione przez pierwsze 100kk )
z tym odpalaniem to jest tak że on załapuje na jednym dwóch cylindrach i gaśnie i tak ze 3-4 próby a np za 5 zapala normalnie jakby nigdy nic, muszę odczekać z 30 sek aż nieco spadną obroty (jeśli wcześniej wbije bieg, to się krztusi) i już problem jest tylko wtedy kiedy silnik ostygnie do temp otoczenia, a poza tym to jeździ malina, mało pali, równo przyspiesza żadnych błędów nie pokazuje, teraz to po tych wszystkich czyszczeniach to na wolnych obrotach gdyby nie obrotomierz to bym nawet nie wiedział czy solnik pracuje.
Mam kolegę który ma audi S3 i tak patrzyłem że ma takie same cewki jak ja, i tak myśl może zamienię się z nim na 2 dni i zobaczę jak na jego cewkach będzie odpalał
co Wy na to ??
Pozdrawiam
z tym odpalaniem to jest tak że on załapuje na jednym dwóch cylindrach i gaśnie i tak ze 3-4 próby a np za 5 zapala normalnie jakby nigdy nic, muszę odczekać z 30 sek aż nieco spadną obroty (jeśli wcześniej wbije bieg, to się krztusi) i już problem jest tylko wtedy kiedy silnik ostygnie do temp otoczenia, a poza tym to jeździ malina, mało pali, równo przyspiesza żadnych błędów nie pokazuje, teraz to po tych wszystkich czyszczeniach to na wolnych obrotach gdyby nie obrotomierz to bym nawet nie wiedział czy solnik pracuje.
Mam kolegę który ma audi S3 i tak patrzyłem że ma takie same cewki jak ja, i tak myśl może zamienię się z nim na 2 dni i zobaczę jak na jego cewkach będzie odpalał
co Wy na to ??
Pozdrawiam
Komentarz