Silnik stary, ale jary :P Trudny do zajechania, no chyba, że Ci olej ucieknie :wink:
zmiana radia
Zwiń
X
-
zmiana radia
mam octavie z 99r i mam pytanie czy w kostce ISO jest ktorys z przewodów bezposrednio podlaczony do akumulatora??taki do podtrzymywania pamieci radia??otoz mam inne radio niz orginalne i po wyciagnieci kluczykow ze stacyjki resetuja mi sie ustawienie radia(zapamietane stacjie i itp...) ??
pozdrawiam
-
-
tak bylo,tylko wciaz tam nie jest napisane konkretnie ze zółty z czerwonym....itd
sa tylko opisane problemy po zmianietych przewodów..
gdyby ktos mogl napisac ktore trzeba zamienic iktory odlaczyc... zeby nie bylo takich problemow jak opisane w innych postach...
no chyba ze znajde chwile wezme miernik i sam do tego dojde to napisze...
bo niechce nikogo obrazac,ale niektorzy wola napisac ze bylo na forum niz dac proste wyjasnienie, jesli oczywiscie wiedza jak to zrobic...
pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szczepan_k
bo niechce nikogo obrazac,ale niektorzy wola napisac ze bylo na forum niz dac proste wyjasnienie, jesli oczywiscie wiedza jak to zrobic...
pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku
A tu masz opis jak na tacy:
I powiedz mi, że nie było o tym ani razu...
Komentarz
-
-
ja szukalem i znalazlem jeden z tych postow ktory podales i wg mnie nie bylo tam napisane konkretnie, szukalem tylko na naszym forum, poniewaz nie wszyscy maja czas szukac az tak dokladnie.
dla informacji zamienia sie pin 4 z 7 na kostce ISO i wtedy mamy podtrzymanie pamieci, lecz po wyjeciu kluczyka wszystko gasnie.
jesli ktos chce zeby radio dzialalo bez kluczyka to (bez zamiany pinow) mozna obciac przewod z 4 pinu i zmostkowac pin 4 z 7 i powinno chulac...
ale i tak dziekuje Ci kolego za pomoc..
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA potem centralny zamek szaleje, alarm nie chce dzialac i jeszcze kilka innych rzeczy, jak sie pomostkuje Nie dziwie, sie ze ASO mowi zeby samemu nie montowac radia
Aby radio działało na stałe, tzn niezależnie od pozycji zapłonu należy przeciąc czerwony kabel zaizolować. żóły dodpiąc tam gdzie był czerwony tak aby żółty wchodził w dwa piny kostki
[ Dodano: Sro 31 Gru, 08 12:52 ]
ps. i najlepiej te przeróbki robić w kostce radia i nie grzebac w instalce auta.
niektóre kostki (np od radia nakamichi) umozliwiają dowolne przepinanie przewodów bo są na złączkach.
Komentarz
-
Komentarz