[center:067ba9f1cf]
MG nie jest marką szczególnie popularną w naszym kraju, dlatego być może nie wszyscy wiedzą o tym, że na skutek wielu problemów
finansowych Rovera, poprzedniego właściciela marki, od 2007 r. znajduje się ona w rękach Chińczyków. Jak do tej pory zajmowali się oni jedynie wytwarzaniem starszych modeli MG przeznaczonych na lokalny rynek. Teraz jednak zaprezentowali światu auto, które nie tylko spełnia wszystkie europejskie standardy, ale docelowo ma być również produkowane na Starym Kontynencie (w dawnych fabrykach MG w Birmingham); samochód ma walczyć o klientów ze Skodą Octavią.
Auta mają podobne wymiary, ale przewagą MG jest znacznie ciekawsza stylistyka nawiązująca nieco do stylu czterodrzwiowych coupe. W projektowaniu modelu 6 brali udział Brytyjczycy, dlatego można się spodziewać, że samochód będzie odznaczał się całkiem niezłymi właściwościami jezdnymi i jakością
wykonania mniej więcej odpowiadającą europejskim standardom.
Do napędu
samochodu posłużą dwa silniki
o pojemności 1,8 l. Pierwszy o mocy około 130 KM, a drugi - 160 KM uzyskiwanych dzięki turbodoładowaniu. W ofercie nie będzie niestety wersji z silnikiem Diesla.
Ceny samochodów zostaną tak wyliczone, aby auta mogły walczyć o klientów z odpowiednimi wersjami Skody Octavii. W Wielkiej Brytanii samochód pojawi się na wiosnę przyszłego roku. Data europejskiej premiery wersji z kierownicą po właściwej stronie nie jest jeszcze znana.
Źródło[/center:067ba9f1cf]
MG nie jest marką szczególnie popularną w naszym kraju, dlatego być może nie wszyscy wiedzą o tym, że na skutek wielu problemów
finansowych Rovera, poprzedniego właściciela marki, od 2007 r. znajduje się ona w rękach Chińczyków. Jak do tej pory zajmowali się oni jedynie wytwarzaniem starszych modeli MG przeznaczonych na lokalny rynek. Teraz jednak zaprezentowali światu auto, które nie tylko spełnia wszystkie europejskie standardy, ale docelowo ma być również produkowane na Starym Kontynencie (w dawnych fabrykach MG w Birmingham); samochód ma walczyć o klientów ze Skodą Octavią.
Auta mają podobne wymiary, ale przewagą MG jest znacznie ciekawsza stylistyka nawiązująca nieco do stylu czterodrzwiowych coupe. W projektowaniu modelu 6 brali udział Brytyjczycy, dlatego można się spodziewać, że samochód będzie odznaczał się całkiem niezłymi właściwościami jezdnymi i jakością
wykonania mniej więcej odpowiadającą europejskim standardom.
Do napędu
samochodu posłużą dwa silniki
o pojemności 1,8 l. Pierwszy o mocy około 130 KM, a drugi - 160 KM uzyskiwanych dzięki turbodoładowaniu. W ofercie nie będzie niestety wersji z silnikiem Diesla.
Ceny samochodów zostaną tak wyliczone, aby auta mogły walczyć o klientów z odpowiednimi wersjami Skody Octavii. W Wielkiej Brytanii samochód pojawi się na wiosnę przyszłego roku. Data europejskiej premiery wersji z kierownicą po właściwej stronie nie jest jeszcze znana.
Źródło[/center:067ba9f1cf]
Komentarz