Zamieszczone przez shado
Możliwe, że wzmak jest podłączony na tej linii zasilającej, która jest odłączana przy rozruchu ( w końcu to niepotrzebne obciążenie tak jak i radio ) i przez to jest taki problem. Osobiście, gdybym miał taki problemik, to podejrzewam, że wzmak dawno leżał by na stole gotowy do "sekcji" :twisted: . Wiem, że całość jest na gwarancji, ale na twoim miejscu, poszedłbym tropem podanym przez kolegę shado i spróbowałbym powalczyć z tym zasilaniem.
Na początek trzeba by zrobić jakąś wstępną rozpiskę złącza. Nie wiem czy jest tam jedno czy kilka, ale na pewno będzie tam:
- 8 przewodów ( 4 kanały po 2 przewody ) z wyjścia radia ( niby Line IN )
- 2 przewody na CAN H i L
- 16 przewodów do głośników ( 2 przewody na niskotonowy i 2 przewody < wspólne > na średniotonowy i wysokotonowy < sygnały średnie i wysokie są rozdzielane pasywną zwrotnicą> czyli 4 przewody x 4 drzwi )
- 1/2/? przewody zasilające +12V
- 1/2/? przewody masy.
Wstępnie można by je rozróżnić po grubości i kolorze ( najcieńsze jeśli będą tylko 2 to na pewno CAN jeśli 10 to pewnie Line In są tej samej grubości, średnie pewnie będą od głośników i najgrubsze to zasilanie < tutaj prawdopodobnie brązowe na masę i czerwone, czerwono białe lub czerwono niebieskie na zasilanie ). Wszystko do znalezienia przy pomocy zwykłego miernika.
Jak już będzie rozpiska to wypiął bym zasilanie od strony samochodu i na próbę podpiął małe aku żelowe ( 7Ah powinno wystarczyć ). Jeśli wtedy wszystko będzie OK po odpaleniu to na 100% zasilanie i wtedy tu trzeba było by coś powalczyć ( bo szczerze mówiąc to na szybkie rozwiązanie z SAP bym nie liczył )...
Komentarz