Czy warto dopłacić cennikowe 1500 zl aby zamienić standardowe w wyposażeniu radio SWING na BOLERO w nowym salonowym samochodzie ?
Co można przypisać do zalet/wad BOLERA w stosunku do SWINGA - funkcjonalność, wyposażenie, może jakość dzwięku lub inne atrybuty ?
A może podjąć inną drogę zamiany (poza salonową) i dołożyć we własnym zakresie ?
Co wtedy z gwarancją na samochód, czy taka zamiana jest dopuszczalna ?
O COLUMBUSIE na razie nie myślę, ale któż to wie co do głowy przyjdzie ?
Bardziej zależałoby mi na lepszym dzwięku a i wygląd bolera bardziej mi leży. Czy warte jest tego 1500 zł. Może różnica pomiędzy sprzedażą SWINGA i kupnem BOLERA będzie zdecydowanie mniejsza niż 1500 zł ?
Golibroda, generalnie w serii dzwiek jest sredni, byc moze zestaw Bolero gra lepiej, nie mam porownania. Jak dla mnie przyzwoicie i wystarczająco ale do hi-endu to przepaść. Jezeli Swing obsluguje parktronik i inne bajery to mozna sie nad tym zastanawiac dla samego dzwieku ja bym nie doplacal.
Swing obsługuje czujniki parkowania i klimatyzację. Czyta też MP3 i WMA. Gra przyzwoicie zarówno radio jak i płyty. Wygląda lepiej niż nieorginalne "zwykłe" radio - to moje zdanie.
Czy warto dopłacić do Bolero ... Bolero ma czytnik kart SD to napewno plus. Ja bym jadnak jak zamieniała to na Columbusa.
Golibroda, bierz swinga.
Jak na Twoje dojazdy wystarczy.
Chyba, że lubisz się lansować, albo jesteś wybitnym melomanem, to wtedy bierz Bolero i zestaw ze wzmacniaczem. W innym wypadku Bolero do niczego nie potrzebne.
Mam takie pytanie - czym się różni radio bolero od swinga (w OII) ?. Chodzi mi nie o wygląd tylko o to, czy do bolero jest jakiś dodatkowy wzmacniacz poprawiający jakość dzwięku (albo czy jest to po prostu swing z dodatkowymi bajerami - wyświetlacz, zmieniarka itp) ?.
1. Wyjęcie ramki
2. Odkręcenie SWINGA
3. Odłączenie wtyków
4. i w odwrotnej kolejności zamontowanie COLUMBUSA ... ?
Czy można to zrobić we własnym zakresie ?
Czy nie trzeba jakiś dodatkowych przewodów ?
Czy trzeba coś ustawiać VAG-em w komputerze samochodu ?
Czy pozostaje tylko ASO do montażu (gdy samochód jest na gwarancji) ?
bolero ma dotykową obsługę (ekran dotykowy), wyświetla w kolorze, pokazuje ustawienia climatronika, ops (parkowanie). Szata graficzna zupełnie inna. Parametry muzyczne myślę, że są podobne. Mocą nie powala.
Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI
1. Wyjęcie ramki
2. Odkręcenie SWINGA
3. Odłączenie wtyków
4. i w odwrotnej kolejności zamontowanie COLUMBUSA ... ?
Czy można to zrobić we własnym zakresie ?
Czy nie trzeba jakiś dodatkowych przewodów ?
Czy trzeba coś ustawiać VAG-em w komputerze samochodu ?
Czy pozostaje tylko ASO do montażu (gdy samochód jest na gwarancji) ?
proszę o szczegóły ...
Wszystko zostało już na forum opisane. Generalnie jest tak jak napisałeś (jeden niuans - do columbusa potrzebna jest inna ramka, którą trzeba kupić w ASO). Jeżeli nie masz kierownicy wielofunkcyjnej i maxi-dota to niepotrzebne jest żadne kodowanie. Montaż możesz przeprowadzić sam. Zajmie to jakieś 10 minut.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Swing pokazuje info z climatronika i czujników parkowania. Zegarek i temperaturę zew.
Bolero ma za to może niektórym nieprzydatny ( jak dla mnie fajnie by było ) czytnik kart SD.
Koledzy możecie zapodać mi linki na temat zamiany swinga na bolero????Mam wersje Elegance ,mam kod od bolero(te nowsze do FL), wystarczy tylko przemiana i wpisanie kodu?Wszystko będzie współpracować z kierownicą po tej przemianie?
z góry dziękuję wam koledzy 8)
ja za ramkę pod bolero ale z superba do OII przed FL płaciłem 25 zł w ASO
A jakby ktoś chciał bolero do OII to będę w posiadaniu takiego za 1250 zł. Sztuk min będę miał 5 więc jak coś pw
Komentarz