Też miałem, podczas jazdy na wprost, kierownice przestawioną w lewo.
Fakt faktem, auto nie ściągało.
No ale widok kierownicy w takim położeniu, delikatnie mnie… irytował :evil:
Podjechałem na ustawienie zbieżności i po sprawie. Całkiem inna jazda :lol:
Nie zaszkodzi przed zbieżnością skontrolować w jakim stanie mamy zawieszenie.
No i też często się zdarza że po wymianie opon, auto zaczyna nam „uciekać” w którąś stronę.
Częściej po zmianie z zimowych na letnie ze względu na twardszą gumę.
Zimowa jest miękka i dlatego łatwiej się „układa” pod zawieszenie.
Miałem tak w poprzednim aucie. Przed zmianą na zimowych śmigał aż miło,
a po zmianie na nówki letnie cisnął w lewo. Zamiana tyłu z przodem i ogień :wink:
Fakt faktem, auto nie ściągało.
No ale widok kierownicy w takim położeniu, delikatnie mnie… irytował :evil:
Podjechałem na ustawienie zbieżności i po sprawie. Całkiem inna jazda :lol:
Nie zaszkodzi przed zbieżnością skontrolować w jakim stanie mamy zawieszenie.
No i też często się zdarza że po wymianie opon, auto zaczyna nam „uciekać” w którąś stronę.
Częściej po zmianie z zimowych na letnie ze względu na twardszą gumę.
Zimowa jest miękka i dlatego łatwiej się „układa” pod zawieszenie.
Miałem tak w poprzednim aucie. Przed zmianą na zimowych śmigał aż miło,
a po zmianie na nówki letnie cisnął w lewo. Zamiana tyłu z przodem i ogień :wink:
Komentarz