Osłona wodna w drzwich

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jabiel
    Classic
    • 2010
    • 24

    Osłona wodna w drzwich

    piorecki5 - było już multum razy;

    potrzebujesz najlepiej VCDSa - wersja oryginalna z vcds.pl współpracuje z okienkami x64, wersja chińska - różnie z tym bywa, ale 10.6.* ma z tym problemy

    tańszą alternatywą jest zamówienie VCDSa w wersji angielskiej z ross-tech'a (koszt ok. 60% wersji PL która i tak nie jest kompletnie przetłumaczona)

    generalnie ja bym nie kombinował z x64, tylko na potrzeby programów do auta (bo to nie tylko vcds, ale są i etka, elsa) - to wszystko lepiej działa na x86, a np. elsy na x64 nie odpalisz wcale.
  • aronus
    Rider
    • 2008
    • 643
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Osłona wodna w drzwich

    Panowie mam do Was takie pytanie, a mianowicie pod tapicerką drzwi jest pewnia jakaś folia, która osłania tapicerkę przed wodą. Czy ta fiolia jest przyklejona do drzwi tak, że można ją odklieć bez rozrywania jej (niszczenia), a potem przyklieć? Mam złe doświadczenia z Seicento tam jak zsciągnąłem tą osłonę wodną to potem były problemy z ponownym jej założeniem.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • jimprzem
      Classic
      • 2009
      • 9

      #3
      moze pomoze

      [ Dodano: Wto 09 Lis, 10 11:11 ]
      VCDS

      Komentarz

      • aronus
        Rider
        • 2008
        • 643
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Dzięki za tego linka, czyli z tego wynika, że tam jest cienka blacha dana przyklejona i przynitowana do poszycia drzwi.

        Komentarz

        • jarro2000
          Classic
          • 2010
          • 7

          #5
          Stosował ktoś tę metodę-czy jest skuteczna.
          Miałem taki sam problem w seacie toledo 2,woda wydostawała się między drzwiami a tapicerką i zatrzymywała się na uszczelce progowej.Przy większych deszczach wlewała się do środka pod wykładzinę podłogową.W przypadku seata zdejmowało się płytę montażową i od wewnętrznej strony zakładało się grubszą folię malarską,której dolną część wkładało się do wnętrza drzwi.Po niej spływała woda do otworów w drzwiach.
          Jest to metoda sprawdzona,ale bardzo pracochłonna.
          W mojej O2 mam podobne objawy w prawych tylnych drzwiach.Woda stoi na progu,ale się nie wlewa do środka (na szczęście) i chyba spróbuję tego z tym uszczelniaczem.
          To ptak? To samolot? Nie to skoda!

          Komentarz

          • Adamu
            L&K
            • 2006
            • 1384

            #6
            ja bym sobie uszczelniacza darował, zastosowałbym maty STP, okleił drzwi i miałbym dwa efekty od razu, brak przecieków, dobry dźwięk z głośników.

            Komentarz

            • delanopl
              Elegance
              • 2009
              • 831

              #7
              Adamu, dokładnie, dość kosztowne ale korzyści wymierne

              Komentarz

              • Adamu
                L&K
                • 2006
                • 1384

                #8
                jak nie będzie wysokiego ciśnienia akustycznego w drzwiach to nawet rolką dekary za 75zł da sie to zrobic dobrze.

                Komentarz

                • ciuk15
                  Rider
                  • 2009
                  • 406

                  #9
                  Witam wszystkich ,
                  pod tą blacha jest uszczelka wiec nie ma sensu uszczelniać dodatkowo wiem to dla tego, że już ja zdejmowałem . Uszczelka jest zamocowana do blachy na całym jej obwodzie i nie jest cieniutka . Przynitowanie blachy powoduje jej dodatkowe dociśniecie. w samych drzwiach macie otwory ( na dole ) przez które wypływa woda a dół drzwi jest zabezpieczony jakimś syfem . Drzwi rozbierałem z tego powodu, ze miałem problem z elektryka szyby ( pordzewiał trzpień w silniczku i był problem z opuszczaniem) .

                  Pozdrawiam
                  1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
                  2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
                  3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
                  4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

                  Komentarz

                  • pszczola26
                    Classic
                    • 2010
                    • 7

                    #10
                    Kiedyś miałem Seata Toledo II i też był problem ze szczelnością uszczelki pod blachą w drzwiach, przy większych deszczach woda gromadziła się na progach i przelewała do środka. Poradziłem sobie w ten sposób, że odkręciłem blachę pod tapicerką, lekko ją odchyliłem posmarowałem uszczelkę sylikonem uniwersalnym i przykręciłem blachę. Problemy wodne się skończyły. Teraz mam O2 i zauważyłem , że przy dużym deszczu zbiera mi się woda na progu od strony kierowcy i przelewa do środka na dywanik gumowy. Nie wiem jak wyglądają drzwi pod tapicerką, będzie cieplej to zobaczę. Czy ktoś z was demontował tapicerką z drzwi ?

                    Komentarz

                    • Adamu
                      L&K
                      • 2006
                      • 1384

                      #11
                      Zamieszczone przez pszczola26
                      . Czy ktoś z was demontował tapicerką z drzwi ?
                      każdy który montował audio w samochodzie.
                      na forumie masz conajmniej 3 poradniki.

                      Komentarz

                      • ciuk15
                        Rider
                        • 2009
                        • 406

                        #12
                        pszczola26, ja demontowałem ale ta blacha bod tapicerka jest przynitowana wiec byś potrzebował wiertarki i nitownicy z nitami. jestem trochę zdziwiony tym co piszesz ze woda przelewa ci się do środka . Ja mam już przejechane swoja o2 ponad 200 000 km i nic się nie leje. na dole drzwi masz otwory przez które wycieka woda ze środka , i akurat kapie na pierwsza część progu od uszczelki dziwne ,że się przelewa bo uszczelka jest wyżej a kapie niżej i tam jest spadek. Ja mam zamontowane jeszcze dodatkowo nakładki progowe skody i jest wyżej ta cześć podniesiona i nic się nie dzieje. Chyba ze masz coś zepsutego przy blaszce to wtedy będzie ciekło bezpośrednio do środka ,a nie się przelewało .

                        Pozdrawiam
                        1) Skoda Felicja 1,3 Lxi -97 jest :-)
                        2) Skoda Octavia II 1,9 TDI -04 jest :-)
                        3) Skoda Octavia I RS 1.8T -04 jest :-D
                        4) Skoda Fabia 1,2 TSI DSG -2016 jest :-)

                        Komentarz

                        Pracuję...