Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Radio do nowego toura

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    odp

    Przy niektórych modelach jest konkretnie napisane że pasują do SKODY,
    zarówno w opisie, jak i na zdjęciach (w galerii)

    zresztą na zdjęciach są też wymiary, można sprawdzić w ASO, czy radio wejdzie?

    jeszcze raz zachęcam do pisania mail'i do producenta - odpowiadają (ale trzeba uwzględnić zmianę czasu)
    Szerokości

    Moja bryka http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63707

    Komentarz


    • #77
      Na wspomnianej wcześniej są stronie jest np. taki model
      Wygląda bardzo interesująco:
      - w zestawie dual Channel Can-bus decoder
      - możliwość wyboru podświetlenia klawiszy
      - internet przez WiFi albo modem 3G (trzeba dokupić oddzielnie)

      Wydaje się (wymiary pasują), że ramka jest odpowiednia i nie trzeba dokupywać.
      Jest też napisane Special for: SKODA OCTAVIA 2012.

      Czym różni się "Octavia 2012" od O2 Tour z 2011 ?

      Z mojego punktu widzenia CAN Bus Decoder powinien zapewnić prawidłowe rozpoznawanie położenia kluczyka aby radio się samo włączało i wyłączało i aby mogło pracować przy wyjętym kluczyku (tak jak mam teraz w SWINGu).
      Druga rzecz to rozpoznawanie biegu wstecznego aby automatycznie pojawiał się obraz z kamery cofania.

      Czy ktoś potrafi powiedzieć, że radio "Special for: SKODA OCTAVIA 2012" będzie się tak zachowywało w O2 Tour z 2011?

      Przy okazji: ile wynosi cło na części samochodowe?

      Komentarz


      • #78
        Zamieszczone przez Yacca
        Czym różni się "Octavia 2012" od O2 Tour z 2011 ?
        Elektrycznie różnic jest sporo, bo O2012 jest generacyjnie nowsza od Toura - który jest ściepkiem resztek poprodukcyjnych po wersji 2004-2008 i nowszych sterowników. Ogólnie, jak ktoś doposażał mocno toura, to dostawał o2012, a jak nie, to dostawał wszystko co najstarsze i najbidniejsze.


        Co do tego typu wynalazków - w jednej O2012 to radio będzie w 100% funkcjonalne, w innej w 70%, w jeszcze innej w 34% a w ostatniej w 1%. - bedzie grało i nic więcej.

        Wszystko też zależy nie tylko od wersji sterownika czyli końcówce literowej/cyferkowej, ale też od wersji oprogramowania wgranej w sterownik, jak i magistrali LIN/BAP jaka śmigała w aucie "wzornikowym" na lini produkcyjnej tego radia.

        Ja niestety zawsze pozostaje sceptyczny jeśli idzie o funkcjonalność - jeśli miałbym kupić, chciałbym aby konkretny docelowy model pierw został u mnie zamontowany, później wszystko działało, a następnie dopiero mógłby nastąpić magiczny moment zapłaty.

        Popytaj ludzi z forum, którzy maja podobne radia, spytaj co im działa, a co nie - nikomu nie działa wszystko, no chyba, że wszystko w jego przypadku to samo radio w sobie, bo nie ma bt, ani maxi dota, ani czujników cofania, ani climatronika
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz


        • #79
          Zamieszczone przez misiek^wro
          Ogólnie, jak ktoś doposażał mocno toura, to dostawał o2012, a jak nie, to dostawał wszystko co najstarsze i najbidniejsze.
          Co trzeba było zamówić w 2011 aby dostać elektronikę o2012? Komputer pokładowy wystarczy?

          Zamieszczone przez misiek^wro
          Wszystko też zależy nie tylko od wersji sterownika czyli końcówce literowej/cyferkowej, ale też od wersji oprogramowania wgranej w sterownik, jak i magistrali LIN/BAP
          Na co zwrócić uwagę podłączając VCDS aby dostać potrzebne informacje do jednoznacznego ustalenia jaką mam wersję?

          Zamieszczone przez misiek^wro
          jeśli miałbym kupić, chciałbym aby konkretny docelowy model pierw został u mnie zamontowany, później wszystko działało, a następnie dopiero mógłby nastąpić magiczny moment zapłaty.
          Bardzo chętnie, ale nie znalazłem takiej możliwości.

          Zamieszczone przez misiek^wro
          Popytaj ludzi z forum, którzy maja podobne radia, spytaj co im działa, a co nie - nikomu nie działa wszystko, no chyba, że wszystko w jego przypadku to samo radio w sobie, bo nie ma bt, ani maxi dota, ani czujników cofania, ani climatronika
          Niestety nikogo nie znalazłem kto ma model Erisin z internetem.
          BT mi by się przydał do sparowania z komórką natomiast ani maxi dota, ani czujników cofania (parktoronic), ani climatronika nie mam, więc tylko interesuje mnie rozpoznawanie położenia kluczyka i biegu wstecznego. Miło byłoby jeszcze gdyby radio startowało od razy po otwarciu samochodu pilotem abym nie musiał pół minuty czekać na włączenie kamery cofania albo nawigacji.

          Komentarz


          • #80
            Zamieszczone przez Yacca
            Co trzeba było zamówić w 2011 aby dostać elektronikę o2012? Komputer pokładowy wystarczy?

            Paktronic p+t + jakies lepsiesze radio - bolero lub w góre. ( wtedy miałeś nową wiązkę po FL + gatewaya - i to gwarantowało większośc po FLowej elektroniki )

            Do tego MaxiDota + max elektroniki i dupereli, jakie wciskali. Mało kto to brał, bo tour miał być tani :twisted:

            Zamieszczone przez Yacca
            Na co zwrócić uwagę podłączając VCDS aby dostać potrzebne informacje do jednoznacznego ustalenia jaką mam wersję?

            Ciężko powiedzieć. To już pytanie do producenta, "pod jakie" wersje sterowników radio robił. Wiem, że chińczyki produkując i programując radio opierają się na 2-3 egz.

            Ja np mam w domu 4 sterowniki klimatronika, wszystkie z 2006 roku i każdy ma inną wersje software'u. Dla auta jako takiego to nie problem, ale dla radia - znaczny



            Zamieszczone przez Yacca
            Bardzo chętnie, ale nie znalazłem takiej możliwości.
            Ja nie uderzam tutaj do Ciebie. Pisałem tylko, jak sam bym to rozegrał. Po podsklepowych testach we wro, uważam, że te radia to loteria.

            Zamieszczone przez Yacca
            Miło byłoby jeszcze gdyby radio startowało od razy po otwarciu samochodu pilotem abym nie musiał pół minuty czekać na włączenie kamery cofania albo nawigacji.
            Taki już urok niestety.
            U mnie Columbus jeden startuje od razu po wpięciu kluczyka, inny 5 sekund, a jeszcze inny 20. Kwestia oprogramowania.
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz


            • #81
              Mały odkop
              Panowie czy radio z VW >>> RCD 310 <<< podejdzie do o2 tour? I jesli tak czy potrzebna jest inna ramka czy wejdzie tak jak swing ?
              JEST >>> O2FL by Lockin

              BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
              BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
              BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
              BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

              Komentarz


              • #82
                Zamieszczone przez lockin
                Mały odkop
                Panowie czy radio z VW >>> RCD 310 <<< podejdzie do o2 tour? I jesli tak czy potrzebna jest inna ramka czy wejdzie tak jak swing ?
                Mam takie radio, ramkę musiałem zmienić na 1ZO 858 069 CB 1AR.

                [ Dodano: Czw 13 Lut, 14 18:42 ]
                Lockin, problem z odp. na priv więc odpowiem poniżej

                Cześć, kolor wnętrza mam taki sam, kolor ramki jest taki sam, jak te paski nad schowkiem i na drzwiach, taki odcień srebra.
                Nie poradzę na Twój dylemat wyboru, nie miałem przyjemności sprawdzenia Strema. Ja dałem 400 za 310 (nówka) i coś ok. 120 za ramkę w ASO. Nie wiem,które ma lepsze parametry. Jak kupowałem 310, to Stremy chodziły po 800, więc miałem łatwiejszy wybór :lol: Pozdrawiam,

                Komentarz


                • #83
                  Podłączę się pod temat radia w kontekście wyświetlania czujników parkowania.
                  Niedawno kupiłem O2 tour bez czujników i chcę założyć czujniki + od razy zmienić radio, żeby mieć system OPS. Znam temat co trzeba zrobić, żeby podłączyć czujniki pod radio, ale nie chce montować samodzielnie czujników, bo nie ufam swoim możliwościom
                  W jednym ASO powiedzieli, że zamontują wyłącznie tył czujników, w innym, że założą też przód, ale nie będą to fabryczne czujniki tylko akcesoryjne.
                  Facet tłumaczył, że nie da się ich podłączyć ich pod radio, bo nie będą działać i próbował w dziwny sposób tłumaczyć mi, że to czujniki akcesoryjne, to nie fabryczne (i przez to nie będą działać).
                  Powiedzcie, czym różnią się jedne od drugich i czy da się czujniki "akcesoryjne" później podpiąć pod radio bolero lub columbusa? (W ASO powiedzieli, że tylne mogą podpiąć od razu pod radio, ale z przodem nie ma szans.)
                  Ew. czy jeśli pojadę do ASO na sam montaż z tym zestawem (Link ), to później będzie można podpiąć się pod bolero/columbusa?

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X