Witam,
Miałem problem z 2 pompowtryskiwaczami w silniku ASZ wymieniłem wszystkie 4 sztuki i auto ma teraz problem z odpalaniem. Zostały założone identyczne 4 pompowtryskiwacze, mechanik je wymienił wyjoł stare wstawił jeden przesunął auto w przód w tył, wstawił drugi auto w przód w tył i kolejne tak samo, mówi że tak rusza tym autem aby były wszystkie w jakieś tam jednej lini następnie dokręcił je wszystkie kluczem o 270 stopni, pokrywę uszczelnił czarnym silikonem i przykręcił śróbki. Auto ma następujące objawy
Jeżeli auto jest zimne po nocy to musze go kręcic około 3-4 razy po 10 sekund po czym odpali i czasami się zdarzy że po około 3-4 minutach zgaśnie i operację trzeba powtórzyć później chodzi przez 2 min jak na 3 garach i następnie juz jest ok jeździ normalnie nie gaśnie ale zdarza się że obroty falują choc nie zawsze.
Jak auto się rozgrzeje do 90stopni to odpala od razu nie ma problemu ale obroty też czasem potrafia zafalować choć nie zawsze, jeździ normalnie nie ma innych objawów, jak bym miał nim jeździć w odstępach krótszych niż 8 godzin nie było by problemu problem jest po postoju powyżej 8 godzin. Dodam jeszcze że po podłączeniu pod vag-a nie ma żadnego błędu
Może ktoś z was będzie umiał mi pomóc
Miałem problem z 2 pompowtryskiwaczami w silniku ASZ wymieniłem wszystkie 4 sztuki i auto ma teraz problem z odpalaniem. Zostały założone identyczne 4 pompowtryskiwacze, mechanik je wymienił wyjoł stare wstawił jeden przesunął auto w przód w tył, wstawił drugi auto w przód w tył i kolejne tak samo, mówi że tak rusza tym autem aby były wszystkie w jakieś tam jednej lini następnie dokręcił je wszystkie kluczem o 270 stopni, pokrywę uszczelnił czarnym silikonem i przykręcił śróbki. Auto ma następujące objawy
Jeżeli auto jest zimne po nocy to musze go kręcic około 3-4 razy po 10 sekund po czym odpali i czasami się zdarzy że po około 3-4 minutach zgaśnie i operację trzeba powtórzyć później chodzi przez 2 min jak na 3 garach i następnie juz jest ok jeździ normalnie nie gaśnie ale zdarza się że obroty falują choc nie zawsze.
Jak auto się rozgrzeje do 90stopni to odpala od razu nie ma problemu ale obroty też czasem potrafia zafalować choć nie zawsze, jeździ normalnie nie ma innych objawów, jak bym miał nim jeździć w odstępach krótszych niż 8 godzin nie było by problemu problem jest po postoju powyżej 8 godzin. Dodam jeszcze że po podłączeniu pod vag-a nie ma żadnego błędu
Może ktoś z was będzie umiał mi pomóc
Komentarz