Kurcze ciekawa alternatywa,
ale główną zaletą wskazanego przeze mnie rozwiązania jest brak dodatkowej anteny, i raczej z założenia miało ono być uruchamiana na kilka minut co jakiś czas podczas jazdy
anteną jest drut wpuszczony gdzieś pod konsolę
i będzie lepiej działał niż antena radiowa z konwerterem
poza tym co kilka minut będziesz czekał drugie kilka minut, aż coś powiedzą
a czy ktoś z was używa takiego rozwiązania u siebie ???
ojjj chyba nikt nie dopatrzy się zalet w tym rozwiązaniu,
nie dość, iż sobie radia nie posłuchasz na FM jak będziesz na CB nasłuchiwał o czym krzynol wspomniał, to jeszcze wstawiasz w tor antenowy radia takie mini ..... które wprowadzi dodatkowe tłumienie i szumy (a jeszcze jak to kosztuje 30PLN to i wkład będzie spory) które to jak wiadomo odbioru FM nie poprawiają
Chcesz mieć jedną antenę to albo TRI Flex albo zakładaj splitter (tylko taki co przenosi składową stałą w obie strony) przed odbiornikiem przy czym w trym drugim rozwiązaniu w dla CB pojawią się następujące problemy:
1) ciężko dostać niedrogi splitter zachaczający również o pasmo CB (najpowszechniejsze są te dla pasm FM i TV)
2) tor CB którego impedancja wynosi 50OHm będziesz musiał wprowadzić w tor radia o impedancji 75OHm (w nowszych samochodach już nie będzie tego problemu bo tor radia jest zrobiony na czymkolwiek co w ręce wpadło i głównie to są elementy 50OHm miast 75) ale dla tej częstotliwości (pasmo CB) to i tak ma średnie znaczenie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz