Mihau, a nie jest tak, że u nas ten ogranicznik działa na "luzie"??
Na biegu i wciśniętym sprzęgle możesz chyba wkręcić silnik do odcięcia.
A poza tym, IMHO taki ogranicznik, o którym pisze Tozi jest bez sensu, bo przy próbie dynamicznego ruszenia z miejsca jest ZONK.
U mnie działa i na luzie i na wbitej 1 i bardzo dobrze, bo to coś ala LC w DSG.
I druga sprawa to widziałem kilka filmików w internecie i LC na stracie daje więc dobrze, że takie ograniczenie jest.
ALe to muszę dwa razy rozbierać tapicerkę. Raz żeby zmierzyć i raz żeby zmontować. Chciałem się Was poradzić co u siebie wkładaliście, żeby zaoszczędzić sobie rozbierania
Nexus6, prawda :wink: Subaru, albo poszukaj na forum vw passat (model b5 i b5 lift), przecież SI to technicznie to samo auto, mimo dłuższych tylnych drzwi w SI, montaż głośników jest taki sam zapewne :P
Czytałem, że przy dystansach 36mm trzeba odkleić uszczelkę z zaślepki na głośnik, czy jakoś tak... Ciekawi mnie, czy 30mm nie będzie w sam raz. Muszę faktycznie spytać się na forum paska
Komentarz