Dużo watów mało voltów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gen. Yogi
    Drive
    • 2008
    • 48

    Dużo watów mało voltów

    to jest możliwe, jeżeli jest katalizator zapchany to tłumienie wydechu, bedzie silnik słaby, kataliza podlega okresowej wymianie.
  • deespe
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1468

    #2
    Dużo watów mało voltów

    Hej wszystkim! Mam problem z moim audio. Przy obecnym zestawie jak dam w palnik to 30 minutek i akumulator do ładowania :twisted: a robię zabudowę bagażnika na 2 razy mocniejszym sprzęcie. Czy Dodanie 2 aku w bagażniku wchodzi w grę. Chodzi mi o to czy alternator da radę ładować dwa.. :?: :?:
    :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

    Komentarz

    • mdo1
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 441

      #3
      Specjalista w tym temacie nie jestem, ale kiedys czytalem dyskusje na ten temat i konkluzja byla taka, ze nie da rady.
      Ponoc oba aku beda wtedy niedoladowane.

      Fakt tez taki, ze chodzilo o mniejsze auto, wiec i alternator pewnie byl slabszy ale i aku mniejszy.

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        A jaki masz wzmacniacz 30 min to bardzo mało wytrzmuje ten twoj aku??
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          deespe, A widziales zabudowe, gdziekolwiek, ktora gra na wylaczonym silniku, albo bez zewnetrznego zrodla napiecia.

          Generalnie nie mecz tak aku, bo za chwile bedziesz go mogl wyrzucic do smietnika(czyt kupic nowy i oddac im stary). Ewentualnie mozesz zaczac myslec nad zelowym, one sa odporne na wielokrotne rozladowanie.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • deespe
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1468

            #6
            Zamieszczone przez mdo1
            Specjalista w tym temacie nie jestem, ale kiedys czytalem dyskusje na ten temat i konkluzja byla taka, ze nie da rady.
            Ponoc oba aku beda wtedy niedoladowane.

            Fakt tez taki, ze chodzilo o mniejsze auto, wiec i alternator pewnie byl slabszy ale i aku mniejszy.
            tak własnie sie spodziewałem...
            Zamieszczone przez rafalus
            A jaki masz wzmacniacz 30 min to bardzo mało wytrzmuje ten twoj aku??
            400W na subie 800W + 200W na przód i tył

            Zamieszczone przez Maicroft
            deespe, A widziales zabudowe, gdziekolwiek, ktora gra na wylaczonym silniku, albo bez zewnetrznego zrodla napiecia.

            Generalnie nie mecz tak aku, bo za chwile bedziesz go mogl wyrzucic do smietnika(czyt kupic nowy i oddac im stary). Ewentualnie mozesz zaczac myslec nad zelowym, one sa odporne na wielokrotne rozladowanie.
            nie wiedziałem... ale wiadomo że jak sie bedzie gdzieś stało np. spot to nie będzie mi non-stop auto chodziło a nad żelówkami myślałem,

            w jakiej cenie mogę dostać i do jakiej pojemności taki aku żelowy można wsadzić??
            :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

            Komentarz

            • luky8
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 623

              #7
              Zamieszczone przez deespe
              ale wiadomo że jak sie bedzie gdzieś stało np. spot to nie będzie mi non-stop auto chodziło
              No to miej w pogotowiu kable :twisted: Przykro mi ale żelówka też dużo więcej prądu ci nie utrzyma, fakt że jest wytrzymalsza na rozładowania, ale bez odpalenia samochodu co jakiś czas sie nie obejdzie (takie moje zdanie) :szeroki_usmiech
              Zapraszam na www.rebel-tuning.com

              Komentarz

              • deespe
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1468

                #8
                no cóż takie życie. Jestem teraz w trakcie przeróbki multimetra na vumeter wiec będę miał obraz tego co dzieję się z moim napięciem :P
                :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                Komentarz

                • Witek1952
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 196

                  #9
                  Jeszcze jedna ważna sprawa.Jak podłączysz dodatkowy akumulator na stałe to w momencie rozruchu prąd bedzie brany rownież z tego dodatkowego.Przy wyładowanym akumulatorze od samochodu większość pradu popłynie z dodatkowego.Muszą być odpowiednie przekroje przewodów bo inaczej wszystko zacznie się smażyć.Mało tego biorąc prąd z dodatkowego wyładowujesz rownież ten w samochodzie.Zyskujesz tylko tyle,ze troche dłużej potrwa zanim się zbuntują.Dobrym wyjściem jest zamontowanie odpowiedniego wyłącznika a jeszcze lepiej przekaznika,Który będzie łączył równolegle obydwa akumulatory po załączeniu silnika.Wystarczy sterowanie przekaznika podłączyć pod masę i przewód wzbudzenia(DF)aleternatora.
                  Witek

                  Komentarz

                  Pracuję...