to jest możliwe, jeżeli jest katalizator zapchany to tłumienie wydechu, bedzie silnik słaby, kataliza podlega okresowej wymianie.
Dużo watów mało voltów
Zwiń
X
-
Dużo watów mało voltów
Hej wszystkim! Mam problem z moim audio. Przy obecnym zestawie jak dam w palnik to 30 minutek i akumulator do ładowania :twisted: a robię zabudowę bagażnika na 2 razy mocniejszym sprzęcie. Czy Dodanie 2 aku w bagażniku wchodzi w grę. Chodzi mi o to czy alternator da radę ładować dwa.. :?: :?::zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...
-
-
deespe, A widziales zabudowe, gdziekolwiek, ktora gra na wylaczonym silniku, albo bez zewnetrznego zrodla napiecia.
Generalnie nie mecz tak aku, bo za chwile bedziesz go mogl wyrzucic do smietnika(czyt kupic nowy i oddac im stary). Ewentualnie mozesz zaczac myslec nad zelowym, one sa odporne na wielokrotne rozladowanie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mdo1Specjalista w tym temacie nie jestem, ale kiedys czytalem dyskusje na ten temat i konkluzja byla taka, ze nie da rady.
Ponoc oba aku beda wtedy niedoladowane.
Fakt tez taki, ze chodzilo o mniejsze auto, wiec i alternator pewnie byl slabszy ale i aku mniejszy.
Zamieszczone przez rafalusA jaki masz wzmacniacz 30 min to bardzo mało wytrzmuje ten twoj aku??
Zamieszczone przez Maicroftdeespe, A widziales zabudowe, gdziekolwiek, ktora gra na wylaczonym silniku, albo bez zewnetrznego zrodla napiecia.
Generalnie nie mecz tak aku, bo za chwile bedziesz go mogl wyrzucic do smietnika(czyt kupic nowy i oddac im stary). Ewentualnie mozesz zaczac myslec nad zelowym, one sa odporne na wielokrotne rozladowanie.
w jakiej cenie mogę dostać i do jakiej pojemności taki aku żelowy można wsadzić??:zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez deespeale wiadomo że jak sie bedzie gdzieś stało np. spot to nie będzie mi non-stop auto chodziłoZapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
-
Jeszcze jedna ważna sprawa.Jak podłączysz dodatkowy akumulator na stałe to w momencie rozruchu prąd bedzie brany rownież z tego dodatkowego.Przy wyładowanym akumulatorze od samochodu większość pradu popłynie z dodatkowego.Muszą być odpowiednie przekroje przewodów bo inaczej wszystko zacznie się smażyć.Mało tego biorąc prąd z dodatkowego wyładowujesz rownież ten w samochodzie.Zyskujesz tylko tyle,ze troche dłużej potrwa zanim się zbuntują.Dobrym wyjściem jest zamontowanie odpowiedniego wyłącznika a jeszcze lepiej przekaznika,Który będzie łączył równolegle obydwa akumulatory po załączeniu silnika.Wystarczy sterowanie przekaznika podłączyć pod masę i przewód wzbudzenia(DF)aleternatora.Witek
Komentarz
-
Komentarz