Zielona strzałka wraca na polskie skrzyżowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PIETRO1973
    Ambiente
    • 2008
    • 240

    Zielona strzałka wraca na polskie skrzyżowania

    sprawdź kolego przekaźnik o numerze 109. Stawiam na niego
    przed Virusem
    to wina ROGALA
    http://www.bitvisitor.com/?ref=1E884...CkvxK4XMRf7JiA
  • shado
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 5315
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Zielona strzałka wraca na polskie skrzyżowania

    Zielone strzałki do skrętu w prawo są ważne. Decyzją ministra infrastruktury triumfalnie wrócą na polskie skrzyżowania.
    Problemy wywołało jedno niefortunne sformułowanie w rozporządzeniu ministra infrastruktury z 3 lipca 2003 roku. Zapis zabraniał zielonych strzałek na skrzyżowaniach, gdzie ruch jest kolizyjny - przypomina "Dziennik".

    Teraz Ministerstwo Infrastruktury zmieniło zagmatwany zapis. 28 marca 2008 roku został podpisany specjalny dokument, który umożliwia "dalsze stosowanie na skrzyżowaniach sygnału dopuszczającego skręcanie w kierunku wskazanym strzałką (sygnalizatorów S-2)", czyli tzw. "zielonej strzałki" - Rozporządzenie, zmieniające rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa i warunków ich umieszczania na drogach, wejdzie w życie po upływie 30 dni od jego ogłoszenia - podał w komunikacie resort.

    Teraz jazda na skrzyżowaniach znów będzie bardziej płynna.

    źródło:


    No i najwyższy czas. Podczas, gdy inni wprowadzali zielone strzałki odgapiając od nas, my likwidowaliśmy je z uzasadnieniem, że unia europejska tego wymaga. Wreszcie się ktoś opamiętał i dzięki temu w wieu miejscach ruch będzie usprawniony.
    To co mnie jednak ostatnio irytuje to budowanie sygnalizacji świetlnej gdzie popadnie. Ostatnie przykłady to Wieliczka, która się przez to momentalnie zakorkowała i kolejny przykład to światła koło lotniska w Balicach. Nie wiem co za osioł programował światła na tak malutkim skrzyżowaniu, ale teraz tracę tam po 5-10 minut dziennie, bo na jednej zmianie przejeżdżają 3 auta.
    BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

    SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

    Komentarz

    • 2pac
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1476
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      wiedzialem ze tak bedzie.. na biegu beda zdejmowac/zakrywac/zamalowywac a pozniej je wroca
      President Johnny II + President Florida/ ML-145
      O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
      OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        #4
        Rzeczywiście zielone strzałki bardzo upłynniają ruch.
        Frustrujące są skrzyżowania na ktorych trzeba stać jak gamoń i czekać nie bardzo wiadomo na co.

        Z drugiej jednak strony problem jest dość realny. Mysle, ze glownym zagrozeniem zielonych strzałek jest zagrożenie dla pieszych.
        Nie jedna sirota jak widzi zieloną strzałkę, to zapomina się i jedzie bez zatrzymania przez przejście.
        O ile jeszcze przejechanie po butach to nie jakie wielki kłopot, o tyle potrącenia już mogą być groźne.

        W kazdym razie ja zielonym strzałkom mówię zdecydowane TAK!
        TDI 205PS

        Komentarz

        • KruPin
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 517

          #5
          Kilka miesięcy temu ktos na skrzyzowaniu Górczewska-Tysiąclecia jadąc w strone centrum zlikwidowal strzałke i wlasnie od tych kilku miesięcy zawsze stoje w korku, gdy skrecam na trase torunską :x Dlatego ta informacja mnie cieszy, bo w calej Polsce jest mnostwo miejsc, gdzie zielona strzalka ulatwi znacznie jazde.
          Forum Leasing.pl

          Komentarz

          • Big
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 6389

            #6
            Zamieszczone przez MiKruS
            drugiej jednak strony problem jest dość realny. Mysle, ze glownym zagrozeniem zielonych strzałek jest zagrożenie dla pieszych.
            Nie jedna sirota jak widzi zieloną strzałkę, to zapomina się i jedzie bez zatrzymania przez przejście.
            MiKruS, ich zlikwidowanie sprawiło, że te sieroty nie tylko nie zatrzymywały się przed strzałką (bo jej juz nie było), ale po prostu skrecając w prawo przejeżdżały na czerwonym :shock: , bo przecież tu zawsze można było skrecić :evil:

            Niech te strzałki wracają jak najszybciej. A tych co zadecydowali o ich zdejmowaniu powiesiłbym za jaja na drzewie.
            Czarny Elegance

            Komentarz

            • ZipY
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 875

              #7
              Zamieszczone przez MiKruS
              Rzeczywiście zielone strzałki bardzo upłynniają ruch.
              Frustrujące są skrzyżowania na ktorych trzeba stać jak gamoń i czekać nie bardzo wiadomo na co.

              Z drugiej jednak strony problem jest dość realny. Mysle, ze glownym zagrozeniem zielonych strzałek jest zagrożenie dla pieszych.
              Nie jedna sirota jak widzi zieloną strzałkę, to zapomina się i jedzie bez zatrzymania przez przejście.
              O ile jeszcze przejechanie po butach to nie jakie wielki kłopot, o tyle potrącenia już mogą być groźne.

              W kazdym razie ja zielonym strzałkom mówię zdecydowane TAK!
              Ja też jestem za strzałkami, ale przede wszystkim za mądrym ich stawianiem i wykorzystywaniem przez kierowców....

              Jak zapewne wszyscy wiemy, jest to STRZAŁKA WARUNKOWEGO SKRĘTU W PRAWO... a zatem przypadek opisany przez Mikrusa jest istotną informacją, że mało kto o tym pamięta/stosuje! Istotą takiego manewru przy wielopasmowej jezdni jest bezwzględne zatrzymanie się przed przejściem dla pieszych, przepuszczenie pojazdów jadących w kierunku prostopadłym i dopiero wykonanie manewru skrętu... Jeśli jakiegoś elementu zatrzymującego brakuje i tak należy się z tego co wiem zatrzymać przed strzałką - zorientować w sytuacji i dopiero wykonać manewr skrętu.

              Rzeczywistość u nas jest jednak jest zgoła inna... z moich obserwacji wynika, że rzadko który kierujący zatrzymuje się chociaż na chwilę... mogę śmiało stwierdzić, że 85% kierujących myśli, że jeśli ma strzałkę i to ZIELONĄ to nie ma na co się oglądać i trza pruć!...

              Nie wiem czy macie podobne spostrzeżenia??

              PS. Widziałem na własne oczy kilka razy, kiedy taka interpretacja doprowadziła do kolizji i potrąceń.
              http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

              Komentarz

              • magart
                Ambiente
                • 2008
                • 146

                #8
                Odnośnie nagromadzenia skrzyżowań z sygnalizacją świetlną:
                Rzeczywiście jest tego za dużo i bardzo często źle ustawionych, a tragedia już całkowita jeśli zrobione są na trasach typu krajowa 1.
                Problem jest taki że takie trasy dzielą wioski i miasta i mieszkańcy mają problem przejechać przez taką trasę. Powinno się robić wiaduktu i mosty, ale łatwiej i taniej zrobić światła :P
                Mało tego, z racji tego są dodatkowo ograniczenia prędkości do 70 a nawet do 50 km/h !!
                Przez to korki itd. Taka 1. np. z Katowic do Częstochowy czy Łodzi to istna mordęga dzięki sygnalizacjom świetlnym.
                a jednak GOLF...

                www.magaczewski.pl

                Komentarz

                • sagol
                  Drive
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 83

                  #9
                  Mam nadzieję, że zniosą również używanie włączonych świateł przez cały rok w mieście.
                  Poza miastem ok, ale jazda w mieście w upały na światłach to głupota.

                  Komentarz

                  • b707
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1272

                    #10
                    Dlaczego? Przecież lampy nie grzeją? :diabelski_usmiech
                    Adam

                    Komentarz

                    • ZipY
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 875

                      #11
                      sagol, upały jak upały ale ostre słońce to argument przeciw Twojej teorii - niejednokrotnie łatwiej jest zauważyć pojazd mający włączone światła pod słońce, niż taki, który ich nie ma.
                      http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

                      Komentarz

                      • shado
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 5315
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        ZipY, tyle, że podobno teraz się mniej dostrzega pieszych i rowerzystów...
                        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #13
                          Mnie to zastanawia gdzie sa ekolodzy, ktorzy walcza z globalnym ociepleniem. Kazde auto oddaje teraz wiecej ciepla o te min. 120W.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • ZipY
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 875

                            #14
                            shado, Z tym zawsze był problem. Jak ostatnio byłem w Finlandii to zaobserwowałem, że wszyscy bez wyjątku! I starsi i młodsi - i piesi i rowerzyści - mają jakieś elementy odblaskowe - czy to w postaci wszywki na ubraniu, czy też opaski, czy jakiegoś breloczka, wisiorka (tak jak kiedyś u nas serduszka na sznureczku ). To jest tam nagminne... Chciałoby się, żeby i tak w Polsce było. Ja sam jak na rower się wypuszczam to oprócz znaków świetlnych (odblaski i oświetlenie tylne i przednie) zakładam plastron jaskrawo-zielony z taśmami odblaskowymi 3M i w ten sposób minimalizuję problem zauważenia mnie na drodze. Inna sprawa, że na drogę wyjeżdżam najczęściej wtedy, kiedy nie można inaczej dostać się do miejsca, gdzie jadę.

                            Maicroft, Nie wiem czy zauważyłeś - ale globalne ocieplenie to wynik faktycznych zmian klimatycznych w porach pomiędzy zlodowaceniami. Z tego co czytałem, to jest to proces naturalny i normalny, a sam temat globalnego ocieplenia jest przede wszystkim marketingowym chwytem w celu np. sprzedaży dobrych filtrów itp... Człowiek pewnie do tego procesu przyczynia się może w 10% ...
                            http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

                            Komentarz

                            • sagol
                              Drive
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 83

                              #15
                              Zamieszczone przez ZipY
                              sagol, upały jak upały ale ostre słońce to argument przeciw Twojej teorii - niejednokrotnie łatwiej jest zauważyć pojazd mający włączone światła pod słońce, niż taki, który ich nie ma.
                              No nie wiem jaką trzeba mieć wadę wzroku, żeby nie zobaczyć rowerzysty w środku dnia przy pełnym słońcu w mieście. Światła raczej Ci w tym nie pomogą.

                              Komentarz

                              • Geralt
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 589

                                #16
                                ZipY, co do globalnego ocieplenia to z jednej strony masz racje - klimat zawsze sie ocieplal przed zlodowaceniem jednak z drugiej strony twoja wypowiedz zajebiscie przypomina mi wypowiedzi amerykanskich politykow i lobbowanych przez rozne koncerny naukowcow... w rzeczywistosci nasz udzial w tym procesie jest zajebisty - delikatnie rozwijajac temat: ocieplenie nastepuje w głównej mierze z powodu obecności dużej ilości dwutlenku węgla w atmosferze, dwutlenek węgla jak więkoszość z nas pamięta z podstawówki uwalniany jest w wyniku reakcji spalania, pewnie mniej z nas pamięta że "magazynowany"/pochłaniany jest przez rośliny które wykorzystują go miedzy innymi w reakcjach fotosyntezy - o ile w przyrodzie wszystko musi być w względnej równowadze to my - ludzie - uwalniamy olbrzymie ilości dwutlenku węgla "zagrzebanego w ziemi" w postaci wszelkiego rodzaju paliw kopalnych (spójrzcie ile chociażby spalają 1 dnia wszystkie samochody na świecie - a to zaledwie ok 30% przyczyn) - roślin natomaist zamaiast przybywać ubywa tym samym nie ma dostecznej siły roboczej aby to zmagazynować. To tak w duzym skrócie - sorki za OT

                                ps:
                                Ciesze sie ze wracaja strzalki (lepiej późno niz wcale)
                                pozdrawiam
                                Adam W.

                                Komentarz

                                • ZipY
                                  Elegance
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 875

                                  #17
                                  Zamieszczone przez sagol
                                  Zamieszczone przez ZipY
                                  sagol, upały jak upały ale ostre słońce to argument przeciw Twojej teorii - niejednokrotnie łatwiej jest zauważyć pojazd mający włączone światła pod słońce, niż taki, który ich nie ma.
                                  No nie wiem jaką trzeba mieć wadę wzroku, żeby nie zobaczyć rowerzysty w środku dnia przy pełnym słońcu w mieście. Światła raczej Ci w tym nie pomogą.
                                  Nie ja mówiłem o rowerzyście w tym kontekście, a o ogólnym braku oznakowań pieszych i rowerzystów. Co do nich nie stwierdzałem potrzeby włączenia świateł, ale na pewno się one przydają w kontekście materiałów odblaskowych. Mówiłem o słońcu i dlatego polecę Ci mały teścik... Jedziesz pod słońce i to ostre słońce wali Ci prosto w oczy - wtedy spróbuj zobaczyć taki samochód nadjeżdżający z naprzeciwka, który ma światła włączone i taki, który nie ma. Jestem przekonany, że różnica daje do myślenia.

                                  Takich sytuacji na drogach - lśnienie, odblask itd. jest wiele i wtedy światła są znakomitym punktem informacyjnym o nadjeżdżającym zagrożeniu.

                                  Geralt, Bliska mi i ta teoria - wiesz - ten kij ma dwa końce - jeśli powie się, że globalne ocieplenie to nasza wina to będziemy za wszelką cenę budować filtry i zmniejszać emisję spalin itp. a w ten sposób nabijamy portfel firmom, które chcą, żebyśmy tak myśleli. Z drugiej strony jest rozrzutność energetyczna itp itd... Prawda na pewno jest po środku, a środowisko i tak zrobi swoje z naszym, czy bez naszego udziału

                                  Lobbystą jestem kiepskim, ale w dyskusję konstruktywną chętnie się wdam

                                  Pozdrawiam!
                                  http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

                                  Komentarz

                                  • magart
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 146

                                    #18
                                    Co do świateł to jestem przeciwny. Dlaczego?
                                    Otóż, ten samochód który jedzie pod słońce faktycznie jest lepiej widoczny ze światłami.
                                    ALE niestety jak się wszyscy przyzwyczaimy że ten samochód z przeciwka będzie zawsze miał światła to tym gorzej dla tego co soibie o nich zapomni bo będze wtedy niemalże nie zauważalny. A zapomnieć każdy może.
                                    Niestety taki głupi przepis wpływa jedynie na mniejszą czujność kierowców. Jak się jeździło bez świateł to każdy uważał na wszystko. Więc z tym rowerzystą też tak jest że jak nie ma świateł to go gorzej teraz widać niestety. Moim zdaniem kierowca powinien być na drodze zawsze uważny czy ktoś ma światła czy nie. Ale człowiek leniwy z natury jest i się łatwo przyzwyczaja do wygody świateł z przeciwka, i to niezależnie czy jest uważny bardziej czy mniej.

                                    Co do ekologii, to trzeba powiedzieć że na klimat to ma wpływ niewielki ale jednak: większe zużycie paliwa, więcej ciepła, zużywające się żarówki zwłaszcza w upały - a wyprodukowanie jej to też obciążenie dla środowiska. W przełożeniu tego na miliony daje to całkiem sporo, nawet idiotyczne filtry cząstek stałych nie pokryją tego naddatku w zatruciu środowiska.
                                    No i reflektory też cierpią jednak w upały - toż to tylko tworzywo, jak dostaje w dupę termicznie to już nie jest takie przejrzyste.
                                    a jednak GOLF...

                                    www.magaczewski.pl

                                    Komentarz

                                    • Misiek
                                      Classic
                                      • 2004
                                      • 22

                                      #19
                                      Zamieszczone przez magart
                                      ALE niestety jak się wszyscy przyzwyczaimy że ten samochód z przeciwka będzie zawsze miał światła to tym gorzej dla tego co soibie o nich zapomni bo będze wtedy niemalże nie zauważalny. A zapomnieć każdy może.
                                      Idac dalej Twoim tokiem myslenia zlikwidujmy zielone strzalki! przeciez tam czasem zdarzaja sie potracenia pieszych.
                                      Mozesz tez zapomniec o znaku STOP, o czerwonym swietle itp....ten przepis ma dzialac w druga strone, osoby ktore zapominaja o swiatlach to margines.
                                      www.sklep.autoelegance.pl

                                      Komentarz

                                      • ZipY
                                        Elegance
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 875

                                        #20
                                        magart, Ok czy naprawdę wierzysz, że jak jeździliśmy bez świateł to byliśmy czujniejsi?? Uważam, że tak samo czujni byliśmy wcześniej jak i teraz. Teraz przynajmniej jesteśmy bardziej widoczni.

                                        i to znowu jest OT ale niech tam! Bezpieczeństwo najważniejsze!

                                        A globalnie poruszyłem kwestię wcześniej na temat sposobu poruszania przy zielonych strzałkach...

                                        ...
                                        Rzeczywistość u nas jest jednak jest zgoła inna... z moich obserwacji wynika, że rzadko który kierujący zatrzymuje się chociaż na chwilę... mogę śmiało stwierdzić, że 85% kierujących myśli, że jeśli ma strzałkę i to ZIELONĄ to nie ma na co się oglądać i trza pruć!...

                                        Nie wiem czy macie podobne spostrzeżenia??
                                        ...
                                        Polecam zapoznać się z tamtym wywodem w okolicach początku tego wątku jestem bardzo ciekaw co o tym myślicie!
                                        http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #21
                                          Misiek, A kolega zna przepisy o skrecie w prawo przy zielonej strzalce?? To wyklucza mozliwosc potracenia pieszego ktory wlasnie idzie po przejsciu.

                                          Zielona strzalka to warunkowy skret. Wiec stosujemy najpierw zasade ze swieci czerwone swiatlo wiec stajemy ( wtedy latwiej zauwazyc pieszego) a dopiero potem ruszamy :twisted:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • ZipY
                                            Elegance
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 875

                                            #22
                                            Maicroft, Piękna teoria szkoda, że przez cały mój kierowczy żywot widziałem bardzo mało takiej praktyki Właśnie o tym pisałem i się uzewnętrzniałem, że cieszę się ze strzałki i martwię się o sposób jej respektowania. :diabelski_usmiech
                                            http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

                                            Komentarz

                                            • MiKruS
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 7976

                                              #23
                                              Zamieszczone przez magart
                                              Otóż, ten samochód który jedzie pod słońce faktycznie jest lepiej widoczny ze światłami.
                                              ALE niestety jak się wszyscy przyzwyczaimy że ten samochód z przeciwka będzie zawsze miał światła to tym gorzej dla tego co soibie o nich zapomni bo będze wtedy niemalże nie zauważalny. A zapomnieć każdy może.
                                              Niestety taki głupi przepis wpływa jedynie na mniejszą czujność kierowców. Jak się jeździło bez świateł to każdy uważał na wszystko. Więc z tym rowerzystą też tak jest że jak nie ma świateł to go gorzej teraz widać niestety. Moim zdaniem kierowca powinien być na drodze zawsze uważny czy ktoś ma światła czy nie. Ale człowiek leniwy z natury jest i się łatwo przyzwyczaja do wygody świateł z przeciwka, i to niezależnie czy jest uważny bardziej czy mniej.
                                              Mimo woli podałeś argument za słusznością wprowadzenia nakazu jazdy na swiatlach.
                                              Dlatego, ze de facto juz od wielu lat co raz wiecej ludzi jezdzilo w trqasie na swiatlach. Mysle, ze byla ich nawet większość.
                                              Tym samym po wprowadzeniu nakazu znacząco zmalal odsetek aut "niewidocznych".

                                              Zamieszczone przez ZipY
                                              Rzeczywistość u nas jest jednak jest zgoła inna... z moich obserwacji wynika, że rzadko który kierujący zatrzymuje się chociaż na chwilę... mogę śmiało stwierdzić, że 85% kierujących myśli, że jeśli ma strzałkę i to ZIELONĄ to nie ma na co się oglądać i trza pruć!...
                                              Gdyby to bylo 85%, to codziennie odbywala by sie rzeźnia.
                                              Jesli juz to raczej jest odwrotnie - 15% kierowcow "zapomina się".

                                              Mimo wszystko jesli chodzi o stluczki, to nie ma problemu moim zdaniem,
                                              Problem jest z pieszymi. Zwlaszcza na duzych, szerokich skrzyzowaniach, z szerokim przejsciem dla pieszcyh, gdzie jest duze natezenie ruchu pieszych.
                                              W takich miejscach zielone strzalki prawie wcale nie uplynniają ruchu, a za to rosnie ryzyko potrąceń i sytuacji konfliktowych.

                                              Z tym, ze jak to regulować, gdzie powinny byc, a gdzie nie powinny byc strzalki? Trzeba wydac przepis, realizowac go itd. Znowu zbędna biurokracja.

                                              Dlatego ja uwazam, ze zielone strzalki przynoszą ZNACZNIE wiecej dobrego niz zlego i niech będą.
                                              TDI 205PS

                                              Komentarz

                                              • ZipY
                                                Elegance
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 875

                                                #24
                                                MiKruS, Let it be oczywiście, że strzałki to dobro!

                                                Tak czy inaczej dziś znów miałem zawodnika, który z takiej strzałki - patrząc się na mnie bezczelnie - bez zatrzymania wjechał przede mnie, gdzie ja na zielonym świetle sobie jechałem na wprost
                                                http://www.misiak.art.pl http://www.myspace.com/krzysztofmisiak http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Misiak

                                                Komentarz

                                                • Misiek
                                                  Classic
                                                  • 2004
                                                  • 22

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                                  Misiek, A kolega zna przepisy o skrecie w prawo przy zielonej strzalce?? To wyklucza mozliwosc potracenia pieszego ktory wlasnie idzie po przejsciu.
                                                  Przepisy znam, wiem, ze w teorii absolutnie wyklucza to mozliwosc potracenia pieszego, ale tak jak napisal ZipY, rzeczywistosc jest brutalna

                                                  Nawet jesli sa to duze skrzyzowania gdzie jest duzy ruch pieszych to zielone swiatlo dla nich nie swieci sie przeciez caly czas.
                                                  www.sklep.autoelegance.pl

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...