Thundi, sorry, o tej wersji tj.: 3,6 FSI oczywiście zapomniałem, ale nie liczyłbym na razie na taką opcję z 1,8TSI czy 2,0 TDI. Akurat w dziedzinie napędu trzeba patrzyć się na Passata - to co jest tam będzie (być może - jak koncern wyda zgodę) po jakimś czasie w Skodzie. Zestaw 3,2 FSI+DSG+4x4 jest obecny w Pasku od 2-3 lat. TDI czy TSI z 4x4 nie ma z DSG.
Nowa Skoda Superb juz w Polsce
Zwiń
X
-
Hanz2k, Możliwe że jest tak jak mówisz. Choć są pewne wątpliwości (znaczy ja mam):
1. Passat ma silnik 3.2FSI a SuperB 3.6FSI
2. rużnica silników z napędami 4x4:
- 4Motion dostępny jest z silnikami 2.0FSI gdy w SuperB ma to być 1.8FSI
- Passat 2.0TDI (103kW) a SuperB 2.0TDI (125kW)
Przy czym silnik 2.0FSI w SuperB nie jest dostępny a w przypadku silników diesla w SuperB słabszy silnik jest bez 4x4 a w Pasacie ten mocniejszy jest bez 4x4.
Więc jak widać silnikowo auta odbiegają od siebie (znaczy w kwestji 4x4)
Więc liczę na to że będzie jednak 4x4 z DSG(i nie tylko w benzynie)
O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
1. PassatCC ma już 3,6 FSI. Do sedana i kombi modelu 3,6 FSI wejdzie pewnie przy okazji FL.
2. 2,0 FSI wypada z oferty VAG od dość dawna, tyle że dziwnym trafem ze Skody wypadł szybciej,
3. Superb TDI mógł dostać nowszego Haldexa od Passata TDI ale znowu - po FL Passata wszystko się wyrówna.
[ Dodano: Pią 12 Wrz, 08 15:34 ]
Wszystkie wersje silnikowe nowego Superba są już w polskim konfiguratorze. Jednocześnie gratuluje SAP dobrego humoru i wyceny wersji 3,6 FSI na 160k PLN. W porównaniu do 2,0 TDI-CR DSG oznacza to 29k PLN różnicy. W Czechach - 5,5k różnicy. Humor SAP bezcenny.Hanz2k
1,8 T by MT
:admin: bo nie użyłem Szukaj
Komentarz
-
-
Mogliby wstawic 3.0 diesla z 4x4 to by bylo fajnie. I jaki potencjal na czipsyA nie jakies maźglate atmosferyczne 3.6 :-P
BTW jak ogladalem nowego superba (coprawda w nizszej wersji wyposazenia) to jakos czulem niedosty jakosci wszystkiego... sadzilem ze w koncu klasa wyzej od mojej OII to powinno byc "lepiej" a jednak roznic nie czulem.Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paliozaBTW jak ogladalem nowego superba (coprawda w nizszej wersji wyposazenia) to jakos czulem niedosty jakosci wszystkiego... sadzilem ze w koncu klasa wyzej od mojej OII to powinno byc "lepiej" a jednak roznic nie czulem.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBW nowym superbie nowa deska jest OK, podoba mi się i powiem szczerze chciałbym taką mieć w swojej OII.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
W czwartek z racji, ze bylem w serwisie postanowilem przysiasc sie do nowego Superbika :szeroki_usmiech
Powiem, ze super fura. Materialy pierwsza klasa, miejsca cale mnostwo
Siedzialem wczesniej w aktualnym modelu Audi S8 Long i szczerze mowiac to w Superbie jest porownywalna ilosc miejsca.
Wszystko ladnie sie prezentuje.
Zaciekawil mnie kolor podswietlenia szafy. A mianowicie juz nie zielony a hmm jakis taki fiolet wpadajacy w roz :diabelski_usmiech
Twin door to dopiero kozacka sprawa :diabelski_usmiech bagaznik sam sie dociaga.
No i radio z duzym wyswietlaczem jakby to bylo navi.
Tylko zaciekawilo mnie dlaczego wkladka na wlaczniku radia z emblematem powera sie swobodnie obracala i emblemat byl krzywo.
Pod maska 2.0TDI 140KM i jeszcze sporo miejsca zostalo.
Teraz tylko bym sie przejechal i porownal ze starym modelem.
Wrazenia po przymiarce w Superba pozytywne
[ Dodano: Sob 20 Wrz, 08 21:41 ]
Aha no i skrzynka chodzi gladko, niz nie chaczy. Przynajmniej na postoju
Komentarz
-
-
To czas cos dodac
Dzieki uprzejmości naszego forumowego kolegi Lucasrally wczoraj z ojcem udalismy sie na prezentacje nowego Superba, gdzie mozna bylo ogladnac cos wiecej niz w ASO
Do dyspozycji odwiedzajacych byly rozne wersje silnikowe jak 1.8TSI oraz 2.0 TDI 140KM oraz 170KM DSG.
Wersja 140KM nas nie interesowala, wiec do testow wzielismy wersje 1.8TSI i ten 170KM TDI DSG.
Pierwszy byl 1.8TSI w kolorze bialym :twisted: z obnizonym zawiasem. Subiektywnie moge powiedziec, ze nie jest ono nic twardsze od normalnego, a autko wraz z tym kolorem i ladna felga wyglada dosc ciekawieSilnik..hmm... jako traktorzysta po odpaleniu myslalem, czy on na pewno chodzi :twisted: Ale dzialal, jest cisza i wzgledem OII jest duzo ciszej. Jak sie jezdzi, z dolu jak TDI z gory jak turbo benzyna. Nie czuc turbo dziury, tak samo cos co mnie denerwuje w benzynach, nie ma potrzeby redukcji, chce przyspieszyc, to nawet na 6 biegu auto idzie. Uwazam to za super kompromis dla kogos kto chce silnik benzynowy dosc zwawy, a nie chce TDI. Spalanie z jazd testowych oraz tego co jezdza prezentujacy to po 3kkm wychodzi srednia ~11l - duzo i malo. Mysle, ze srednio, jak na to auto jest to bardzo dobry wynik :diabelski_usmiech
Co do TDI na CR, roznica tych 30KM jest widoczna w porownaniu z nasza OII. Nie ma turbo dziury jak u nas, albo jest ale duzo mniej wyczuwalna. Srednie spalanie z podobnego dystansu ~8l. Do dyspozycji byla wersja z mozliwoscia zmiany biegow lopatkami, nie bawilem sie, dla mnie to niewygodne, za maly odstep miedzy lopatkami, a manetkami. Ja mam male dlonie, ale jak ktos ma masywniejsza i chce szybciej pojezdzic po zakretach, to bedzie niezadowolony IHMO.
Twin door, no coz, za chwile inni to skopiuja, a niby bylo to takie proste, tylko przez lata nikt tego nie wymyslil :lol:
Co do komfortu, jezdzi sie wygodniej, przy predkosciach 130-150 jest na tyle cicho, ze mozna odniesc wrazenie, ze jedziemy duzo wolniej. Z ciekawostek, przy zamknietych drzwiach, gdy siedzimy w srodku, odlosy otoczenia sa slyszalne, ale jest to na tyle malo uciazliwe ze mozna swobodnie rozmawiac - dodam, ze na zewnatrz grala dosc glosno muzyka.
Doswietlanie zakretow. Utwierdzilem sie w przekonaniu, ze to bzdet i nie dostrzeglem istotnych plusow tego dodatku. Xenony o zmiennym kacie oswietlenia poprzecznego i wzdluzego drogi wystarczaja w zupelnosci.
Bi-xenon - hmm, FAJNIE :twisted:
Co do miejsca w srodku, z przodu fajnie, fotel kierowcy w koncu ma regulacje gora dol, ale rowniez na zasadzie kolyski, czyli mozna fotel opuscic w dol, a podniesc tylko sam przod, co mi bardzo odpowiada, szczegolnie na dluzsza trase. Dlugosc siedziska dla mnie OK. Z tylu, miejsca na tyle duzo, ze sekretarka z szefem nie beda narzekac na ciasnote.
Z nowosci, skladane lusterka elektrycznie, cos czego w OII nie ma, a np Leon to ma. Zewnetrzne lusterka boczne, gigantyczne, super sie w nie patrzy.
Co do navi, wyglad OK, ale brak polskiego jezyka w menu pozostawia jakis niesmak :| Jestem ciekaw jak ona bedzie dzialac w rzeczywistosci.
A teraz o nieobecnych. Zabraklo 3 wersji jak dla mnie1.4TSI zwykly badz z DSG 7 biegowym, wersji 1.8TSI DSG oraz rodzynka 3.6 4x4 FSI :diabelski_usmiech mysle, ze gdyby ten ostatni byl, to jazdy testowe skonczylyby sie nad ranem :wink:
Nie pozostaje nic innego jak zaczac odliczac dni do momentu odbioru wlasnego 8)
Fotki, jakies zrobilem, ale nie wiem co wyszlo, bo nie mam ze soba aparatu, a poza tym cos mi ostatnio starkuje :|
Komentarz
-
-
Misiekoctavia, Powiem Ci szczerze, ze ludzie, ktorzy zajmowali sie obsluga tej imprezy bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli. Wlasnie pod wzgledem podejcia do tych aut, podejscia do ewentualnego przyszlego klienta, ktory moze kupi takie auto.
Z jednym wlasnie rozmawialem na temat podejscia ludzi do tych aut testowych i mowi, ze do tej pory mial jednego klienta, ktory z gory powiedzial, ze on tu przyszedl przetestowac ESP oraz drugiego starszego goscia, ktory mial jakies wyscigowe epizody w zyciu, wiec jezdzil dobrze i dosc szybko.
Komentarz
-
-
No i wczoraj znów miałem okazje pojeździć nowym Superbem (znów , bo 1,5 miesiąca temu jeździłem wersją 1.8 TSI PLatinium) tym razem w wersji Elegance 2.0 TDI 170 KM.
Silnik w porównaniu do 1.8 TSI ciągnie znacznie lepiej co jest zasługa większego momentu obrotowego, ale i tak wolę benzyneW kazdym razie przyznac trzeba ze auto bardzxo ładnie reaguje na pedał gazu nawet na 5-tym biegu (6-stka to raczej typowy nadbieg).
Jednak to co mnie najbardziej ciekawiło to system parktronik który miałem okazje wczoraj przetestować
Kurcze to naprawdę dziwne uczucie gdy tylko naciskasz na gaz i hamulec a kierownica obraca sie ... sama :shock: Aczkolwiek moim zdaniem system wymaga udoskonalenia gdyż aby wyszukał miejsce do zaparkowanie musi to być naprawdę duża przestrzeń. Na tyle duża że nawet mało spawny kierowca i tak by w nia wjechał Superbem bez pomocy elektronicznego stróżaTakzę traktowałbym ten system bardziej jako bajer robiacy wrażenie na przechodniach czy innych kierowcach niz jako prawdziwą pomoc dla mniej sprawnych kierowców. Aczkolwiek trzeba przyznać że bajer przyjemny
Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz