Arek, Cześć widzę że jesteśmy sąsiadami jak tak patrze na tą twoją furę na tle Centrum Kultury. Powiedz gdzie robiłeś podświetlenie i czy masz całe wnętrze tak zrobione czy tylko szafę. Jak droga to inwestycja, to jedna sprawa, druga twój tłumik to całość czy tylko końcówkę założyłeś.
Golf VI
Zwiń
X
-
Golf VI
Ktos życzliwy zamiescił troche foteczek nowego golfa
przed oficjalna premiera :diabelski_usmiech
żródło : http://moto.wp.pl/kat,123,wid,10219753,wiadomosc.html
-
-
Jak dla mnie Golf powinien być Golfem i ten najbardziej pasuje do tej koncepcji w końcu coś co jest dobre nie zmienia się gruntownie tylko lekko poprawia. A ta generacja jest powrotem do przeszłości i tak powinno być, bo jak by nie daj boże zrobili mu przód podobny do obecnego Pasata to był by tragedia. A co do sztywności, konserwatywności to chyba to jest kwintesencją Niemieckiej motoryzacji. Tak więc dla mnie na +O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigJak każdy Golf, czyli wieje nudą na odległość (ta sama stylistyka od dobrych kilkunastu lat). Dla mnie auto niezby warte uwagi.
Odezwał się właściciel porywającej designerko Skody...
A tak szczerze, to moim zdaniem jest SUPER!
Pomijając juz to, ze ja wlasnie toleruję jedynie klasycznie wyglądające samochody.
Tak jak Thundi napisał - Golf to Golf. Właśnie w jego klasycznym i niezmiennym stylu tkwi cały urok - oczywiscie dla koneserów... 8)TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigGolf, dla mnie, jest po prostu nudny i nijaki.
Ale nijakość (w sensie banalności), to juz raczej coś co mozna obiektywnie okreslic i z tym sie nie zgodzę zupełnie w przypadku Golfa.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSAle nijakość (w sensie banalności), to juz raczej coś co mozna obiektywnie okreslic i z tym sie nie zgodzę zupełnie w przypadku Golfa
Jak dla mnie to auto to taki "pan nikt" obok którego przechodzi sie zupełnie obojętnie.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Golfy VI TDI będą dostępne z silnikami o mocach od 90 do 170 KM. Od debiutu będzie można kupować auta z dwoma jednostkami 2.0 TDI o mocach 110 i 140 KM. Kolejne pojawią się w ofercie nieco później. Zużycie paliwa? 110-konnemu silnikowi na 100 km/h ma wystarczać tylko 4.5 l paliwa, czyli o 0.6 l mniej niż dotychczas. W wersji 140-konnej średnie spalanie ma wynosić tylko 4.9 l/100 km.
Znakiem czasu jest jednak, że w momencie wprowadzenia na rynek golf będzie dostępny z większą gamą jednostek benzynowych niż wysokoprężnych. Już na starcie dostępne będą silniki o mocach 80, 102, 122 i 160 KM. Najsłabszy silnik ma zużywać średnio 6.4 l paliwa na 100 km, czyli o pół litra mniej niż obecnie. Imponować ekonomiką mają również doładowanie jednostki 1.4 TSI o mocach 122 i 160 KM. Najmocniejsza wersja ma zadowalać się 6.3 l benzyny na 100 km. W porównaniu z wycofywanym silnikiem FSI o mocy 150 to mniej o 1.6 l!
W golfie VI nie znajdziemy już klasycznej automatycznej skrzyni biegów. W opcji dostępna będzie tylko dwusprzęgłowa przekładnia typu DSG o sześciu lub siedmiu biegach. Jej zaletą ma być nie tylko szybka zmiana biegów, ale również obniżenie zużycia paliwa. Np. golf 1.4 TSI o mocy 160 KM ze skrzynią DSG ma zużywać 6 l paliwa na 100 km, czyli o 2.3 l mniej niż golf V z silnikiem 2.0 FSI i automatem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSA tak szczerze, to moim zdaniem jest SUPER!
Pomijając juz to, ze ja wlasnie toleruję jedynie klasycznie wyglądające samochody.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GrzechosJak na Golfa naprawdę fajny, tylko V była do du..y.
Komentarz
-
-
Dla nie-ekologów - można jeszcze kupić tego golfa 8). Czy to ostatni Mohikanin? roll:
http://www.auto-motor-i-sport.pl/tes...test-2868.html :
Komentarz
-
Komentarz