Ceny VW Golf VI w Polsce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KruPin
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 517

    #26
    Dokladnie, 7-DSG jeszcze nie jest na tyle wytrzymale, ale to kwestia czasu IMO.

    Jako fan diesli chcialbym zwrócic uwagę na 1.4TSI 160KM (jak niektorzy juz to zrobili). Wg danych producenta auto ma 8,0s do 100km/h i pali srednio 7,1l/100km :!: Rewelka, jesli ktoś nie robi dżyliarda km rocznie, a i tak malo bedzie wydawać na paliwo i bedzie mial jednak jakies osiągi pod prawą nogą.
    Forum Leasing.pl

    Komentarz

    • norbi99
      Ambiente
      • 2008
      • 218

      #27
      bardzo ciekawa ta jednostka 1.4TSI 160KM ^^

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        I znow roznica bedzie polegac na wyposazeniu. Kupimy goly fajny silnik, ale jak przyjdzie doplacic do 3 rzeczy ktore sa dla nas norma, to cena zacznie rosnac gwaltownie.

        A gdzie jest silnik 2.0 TDI CR 170KM :?: :roll:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • PiterNZ
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 389

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          I znow roznica bedzie polegac na wyposazeniu.
          Jeżeli VW utrzyma politykę tanich pakietów to wcale tak nie wychodzi. ESP w standardzie a alufelgi można niedrogo dokupić nawet ksenony są niedrogie.

          Komentarz

          • metrotest
            Rider
            • 2006
            • 506
            • Volkswagen
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

            #30
            Zamieszczone przez KruPin
            Jako fan diesli chcialbym zwrócic uwagę na 1.4TSI 160KM (jak niektorzy juz to zrobili). Wg danych producenta auto ma 8,0s do 100km/h i pali srednio 7,1l/100km :!: Rewelka, jesli ktoś nie robi dżyliarda km rocznie, a i tak malo bedzie wydawać na paliwo i bedzie mial jednak jakies osiągi pod prawą nogą.
            To wszystko prawda, ale kompresor+turbo+2 sprzęgła /DSG/+cała elektronika do tego.
            Aż strach dzwonić do serwisu jak się coś zepsuje. Niemiec wymienia auto szybciej niż Polak.

            Jak będzie z trwałością? :roll:

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              PiterNZ, A nie uwazasz, ze te tanie pakiety, byly na wypchniecie starego modelu

              Akurat w Passacie za grubo ponad 130 tys, dalej masz stalowe felgi, mimo ze w srodku moze byc juz skora - ot taka polityka firmy
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • PiterNZ
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 389

                #32
                Zamieszczone przez Maicroft
                PiterNZ, A nie uwazasz, ze te tanie pakiety, byly na wypchniecie starego modelu
                Pewnie masz rację ale skoro jest okazja kupić nowy i dobry samochód za korzystną cenę to czemu nie. Nowy Golf / Jetta to podobno duży lifting a poza tym kilka miesięcy i tak lepiej się wstrzymać z zakupem podobnie jak ze Skodą po FL.

                Zamieszczone przez Maicroft
                Akurat w Passacie za grubo ponad 130 tys, dalej masz stalowe felgi, mimo ze w srodku moze byc juz skora - ot taka polityka firmy
                Ależ ja wcalę nie jestem fanem VW. Porównałem Skodę Octavię II i VW Jettę, teraz umawiam się na jazdę próbną potem postaram się pożyczyć na weekend i zobaczę.

                Póki co Skody Octavii II 1,6 FSI jestem bardzo zadowolony i być może poczekam jeszcze trochę ) Może za kilka miesięcy pojawi się jakiś atrakcyjny Seat Exeo?

                Komentarz

                • Grzechos
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 273

                  #33
                  Dziś posiedziałem , pomacałem, wziąłem cennik. Dla mnie Golf naprawdę super i bardzo konkurencyjny cenowo. W środku skok jakościowy o 2 gen. Polecam.
                  Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
                  H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.

                  Komentarz

                  • Klauzero
                    Rider
                    • 2008
                    • 575

                    #34
                    Pomijając kwestię następnej generacji Golfa, która właściwie jest liftingiem, mającym na celu ukrycia zmniejszonych kosztów produkcji, Octavia ma dość istotną przewagę w innym zestawieniu...

                    Do 10 najczęściej kradzionych w Polsce samochodów należą:
                    01. Volkswagen Passat (2 337)
                    02. Volkswagen Golf (1 883)
                    03. Fiat Seicento (1 165)
                    04. Fiat 126p (1 132)
                    05. Audi 80 (821)
                    06. Fiat Cinquecento (644)
                    07. Audi A6 (640)
                    08. Opel Astra (514)
                    09. Skoda Octavia (458)
                    10. Audi A4 (448)
                    Miło wiedzieć, że przynajmniej w tej jednej kategorii im dalej od VW, tym lepiej.
                    Mądry Polak po ©kodzie...

                    Komentarz

                    • twin
                      Rider
                      • 2008
                      • 288

                      #35
                      Odnosnie cen to Jette juz mozna taniej od O2 bylo kupic od mniej wiecej polowy sierpnia wiec to zadna nowosc.
                      Wiem bo wtedy latalem za autem. O2 byla nieco drozsza nawet biorac pod uwage ogromne upusty w Skodzie. Lecz i tak wybralem 02. Po prostu jest to calkiem inne auto od Jetty. Zarowno wyglad jak i funkcjonalnosc a takze odczucia podczas jazdy.

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        Zamieszczone przez twin
                        Po prostu jest to calkiem inne auto od Jetty. Zarowno wyglad jak i funkcjonalnosc a takze odczucia podczas jazdy.
                        IMO tylko funkcjonalnosc. Albo ktos chce miec otworek zamiast bagaznika, albo bagaznik :idea: Bo co mi z tego, ze bagaznik ma 500 czy tam nawet 700l jak nic wielkogabarytowego tam nie przejdzie :wink:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • twin
                          Rider
                          • 2008
                          • 288

                          #37
                          Nie tylko funkcjonalnosc :
                          - Zupelnie inaczej zestrojone zawieszenie
                          - Inny ( gorszy ) srodek ciezkosci auta i co za tym idzie gorsze prowadzenie
                          - Gorsze materialy wykonczeniowe
                          - Buda nie jest samodzielna konstrukcja tak jak w przypadku 02 tylko bazuje w 90 % na wersji hatchback. Poprzez samodzielnosc mam na mysli zarowno rozwiazania konstrukcyjne jak i stylistyke.

                          Komentarz

                          • PiterNZ
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 389

                            #38
                            Zamieszczone przez twin
                            - Zupelnie inaczej zestrojone zawieszenie
                            - Inny ( gorszy ) srodek ciezkosci auta i co za tym idzie gorsze prowadzenie
                            Jak mógłbyś wyjaśnić to bardziej dokładnie, najchętniej na cyferkach (środek ciężkości). Co to znaczy zupełnie inaczej?

                            Zamieszczone przez twin
                            - Buda nie jest samodzielna konstrukcja tak jak w przypadku 02 tylko bazuje w 90 % na wersji hatchback. Poprzez samodzielnosc mam na mysli zarowno rozwiazania konstrukcyjne jak i stylistyke.
                            To rzecz gustu ale mi się podoba zarówno Jetta jak i Octavia II ze wskazaniem na Octavię II nawet po FL ale nie jest to wielka różnica.

                            Jeżeli chodzi o Jettę to po jeździe próbnej (tylko 1 godzina) 1,4 TSI 140 KM moje wrażenia z porównania do O II 1,6 FSI (pomijam silnik):
                            Jetta
                            + mata wygłuszająca nad silnikiem
                            + podnoszenie maski, teleskop
                            + wygodniejsze siedzenia
                            + lepsze materiały foteli
                            + lepsza kierownica (w O II plastikowa to koszmar a skórzana jest cienka)
                            + mieszek dźwigni zmiany biegów przyjemniejszy

                            Octavia II
                            + funkcjonalność dzięki klapie bagażnika
                            + wygodniej wsiadało mi się od O II

                            W prowadzeniu różnic nie zauważyłem ale tu napiszę więcej jak wezmę Jettę na weekend.
                            Jeżeli chodzi o wykończenie to srebrny pasek jest fajniejszy w O II ale ogólnie różnice nie były szokujące, tzn. po chwili czułem się dobrze w Jetcie.
                            Nie pamiętam też czy nawiewy od klimy są z tyłu w Jetcie, w O II są.

                            Komentarz

                            • twin
                              Rider
                              • 2008
                              • 288

                              #39
                              Na cyferkach nie bede nic wyjasnial. To odczucia z jazd testowych obydwoma autami.
                              Prowadzenie Jetty w stosunku do 02 jest po prostu inne. Roznice dobrze widac przy wiekszych predkosciach ( powyzej 140 km/h ) oraz przy jezdzie w ciasnych zakretach.
                              Byc moze ma tu znaczenie ze Jetta jezdzilem kilka razy ale tylko w TDI i zawieszenie ma taka twarda charakterystyke , ale jak dla mnie auto zarzucalo w niektorych momentach tylem.


                              Co do budy to tylko czesciowo rzecz gustu gdyz niektore rzeczy mozna porownac wprost :
                              * zaznaczam ze moje porownanie wnetrz dotyczy jedynie wersji Elegance 02 i Comfortline Jetty
                              - Jetta plastiki dobrze spasowane ale twarde
                              - Diabel tkwi w szczegolach , porownaj schowki w 02 sa wylozone guma albo taka welurowa tkanina a Jetta ma po prostu szary plastik czyli wylozenia brak . Przyklad takiego schowka to ten po lewej stronie kierownicy.
                              - Takich szczegolow mozna sie doszukac wiecej
                              - Kiere Jetta ma przeciez jeszcze bardziej cienka niz O2 . To cos w stylu tego co w Passacie.
                              - Jak sie wsiadzie do 02 to sie po prostu tam lepiej czuje, kwestia deski , ergonomii ktora oczywiscie ma wiele elementow wspolnych z VW to jednak w moje opinii jest bardziej dopracowana a auto sprawia wrazenie po prostu dojrzalego. W Jettcie nie moglem sie uwolnic od poczucia ze jade autem mniejszym , kompaktowym czyli Golfem.
                              - Komfort jazdy w 02 jest moim zdaniem wiekszy. To auto wychodzi jesli chodzi o komfort, prowadzenie i wymiary poza klase kompakt. Jetta nie wychodzi.
                              - Mata wygluszajaca pod silnikiem to raczej nie jest luksus tylko wymog wyciszenia wiec zalecy od silnika. Taka mate mialem np w Lanosie a nie mam teraz w O2 . Wiec co to niby ma znaczyc ze O2 jest gorsza ? Silnik 1.8 TSI jest cichutki bez maty.
                              - Wygoda siedzen tu bym dal remis
                              - Materialy foteli po prostu nie wiem , nie porownywalem ale ze wskazaniem na remis
                              - Mieszek dźwigni zmiany biegów - tu akurat mam odwrotne odczucia do ciebie , to jeden z takich szczegolikow.
                              - Podobnie boczki drzwi , w 02 wygladaja drzwi i boczki wygladaja bardziej solidnie, sa lepiej wyprofilowane

                              Komentarz

                              • gebek
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 1214

                                #40
                                twin, mysle,ze Ty jako posiadacz O2 kupionej pare dni temu bedziesz postrzegal
                                swoje auto b.pozytywnie,a kolegaPiterNZ, poniewaz ma ja dluzej bedzie widzial
                                wiecej wad i myslal powoli o czyms nowym.
                                Dlatego bedziecie caly czas miec pat :szeroki_usmiech .
                                pozdrawiam
                                Tato,tato...czy to auto jest chore?
                                Nie synku...to diesel PD.

                                Honda...the power of dreams.
                                Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                                Komentarz

                                • twin
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 288

                                  #41
                                  gebek : nie o to mi chodzi . Jasne ze jestem swiezy, ale moje opinie sa jak najbardziej przedwyborowe. Mialem tez takie dylematy . Jetta tez byla jedna z opcji zakupu i napewno nie jest to zle auto i moze sie tez podobac, Nic takiego nie chce tu udowodnic, jednak porownywac auta mozna wskazujac na minusy, plusy i roznice. Wybor auta to czesto indywidualna sprawa, ja podchodzilem do tego bardzo dokladnie i wybor oparlem na konkertach a nie tylko na odczuciach. Zawodowo zajmuje sie testowaniem wiec to nic nowego dla mnie nie bylo Wiem ze jednak jest sporo ludzi ktorzy ze tak powiem nie widza roznicy albo kupuja auto na tzw haslo , marke itp.
                                  Sa ludzie ktorzy nie widza np roznicy pomiedzy Volvo S40 a Fordem Focusem - bo ta sama platforma, podwozie, producent ... Coz moge powiedziec najwyrazniej nie jechali obydwoma tymi autami nie przetestowali ich gdyz roznica jest kolosalna.
                                  PS
                                  Kilka dni temu przejechalem sluzbowym Focusem ok 1000 km . Porownanie bylo piekne tak przesiasc sie z O2 do Focusa i po 1000 km z powrotem do O2. Roznica kolosalna . 02 jezdzi sie o klase lepiej.

                                  Komentarz

                                  Pracuję...