IAA Frankfurt 2009: ©koda Superb Combi w pełnej krasie(foto)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • watchman
    Ambiente
    • 2009
    • 200

    #26
    No profil i zadek robi wrażenie. Ale ryjek rodem a'la roomster to już tragikomedia I felgi na zdjęciach wyglądają ja marketowe kołpaki czyli delikatnie mówiąc tandetnie. No mnie to gustu nie przypadł ani ryjek ani te koszmarne felgi. Reszta wygląda pięknie po prostu. Zamierzam obadać z bliska i kombi i yeti przy okazji
    NIE JESTEM LENIWY TYLKO ONERGOOSZCZĘDNY!

    Komentarz

    • bart82
      Classic
      • 2009
      • 20

      #27
      mnie sie wogóle nie podoba za dużo w niej podobieństw do innych marek,modeli.... zero swojego stylu....

      Komentarz

      • g_rego_r
        Rider
        • 2008
        • 496

        #28
        Dla mnie FULL WYPAS i tyle

        Komentarz

        • westwi78
          RS
          • 2008
          • 2940

          #29
          kruca do blaszka sie mi chyba nie zmieści

          Komentarz

          • g_rego_r
            Rider
            • 2008
            • 496

            #30
            Zamieszczone przez westwi78
            kruca do blaszka sie mi chyba nie zmieści
            przebudujesz garaż, zrobisz podziemny coś się wymyśli

            Komentarz

            • Thundi
              L&K
              • 2005
              • 1157

              #31
              Nowe informacje na temat Superb Combi:
              w tym aucie zadebiutują:
              - Elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika (będzie dostępne w O2 lub O3)
              - Elektryczna roleta przestrzeni bagażowej (najprawdopodobniej tylko z opcją powyżej dotyczy również O2 lub O3)
              - Wysuwana podłoga nad zderzakiem (w celu ochrony zderzaka na czas załadunku)
              - System KESSY (Keyless-Entry-Start-and-Exit-System)*
              - W związku z KEESY zostanie wprowadzony elektroniczny hamulec postojowy

              Zamieszczone przez *
              Gdy kierowca znajdzie się w odległości 1,5 metra od klamki samochodu zostaje wykryty przez sensor, który uruchamia procedurę rozpoznania kodu kluczyka. Jeśli kluczyk wyśle prawidłowy sygnał zwrotny do anteny odbiorczej, przy pociągnięciu za klamkę zamki otworzą się automatycznie. Tak więc nie potrzeba już nawet naciskać przycisków, tak jak w tradycyjnych systemach z pilotem. Po prostu wystarczy mieć ze sobą kluczyk.

              Sensory działają w odległości 1,5 metra od każdej klamki oraz w okolicach bagażnika. Kierowca może zaprogramować, który z nich będzie aktywny ograniczając np. możliwość otwarcia samochodu tylko od strony kierowcy. Sensory umieszczono również we wnętrzu po to, by nie dopuścić do zamknięcia kluczyka w samochodzie - np. gdy wypadnie z kieszeni na fotel lub zostanie w bagażniku. W momencie, gdy system upewni się, że nie ma go w opuszczanym pojeździe, do zamknięcia wystarczy naciśnięcie przycisku na klamce.

              KESSY umożliwia ponadto odpalenie silnika bez "manualnego" użycia kluczyka. Jednokrotne naciśnięcie przycisku start uruchamia zapłon i odblokowuje kierownicę. Ponowne naciśnięcie przycisku uruchamia silnik, naturalnie tylko wówczas, gdy uaktywniony jest elektromechaniczny hamulec postojowy. W wypadku, gdy we wnętrzu pojazdu znalazłoby się kilka różnych kluczyków tylko kierowca posiadający właściwy może uruchomić pojazd - wówczas jednak w tradycyjny sposób. Silnik wyłączany jest również za pomocą przycisku.
              O ortografie dba FF.
              Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
              http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
              Skoda Octavia & Audi A6

              Komentarz

              • tomek
                L&K
                • 2005
                • 1078

                #32
                Zamieszczone przez Thundi
                - Elektryczna roleta przestrzeni bagażowej (najprawdopodobniej tylko z opcją powyżej dotyczy również O2 lub O3)
                szkoda, że nie ma tego teraz. Jest to jeden z bardziej denerwujących braków w samochodach z kratką.
                O2FL RS | S2 | F2

                Komentarz

                Pracuję...