Tak, ale wiesz ta 100 konna jednostka też nie jest zła..
Zła nie jest, ale jednak wersja 110km ma najmniejsze spalanie i w miare dobre przyśpieszenie (lepsze ma tylko wersja 130km ale go w O1 z tego co wiem nie było)
Ja ogulnie sie ciesze ze ten model Octavi zostaje (widac Skoda postanowiła nie popełniać tego samego błędu co Ford z Focusem (najpierw wprowadził 1 potem 2 -która sie kiepsko sprzedawala - no i powruciłi do 1))
Tylko mi szkoda tego silnika.
Thundi, Wesja 130KM to ASZ i byla dostepna od grudnia 2002 roku do 2005.
Ogolnie, to mnie tylko zastanawia dlaczego tak wszyscy boja sie tego silnika 101KM z Fabii. To jest naprawde bardzo dobry silnik, a jak ktos go chce krecic to Master's mial taki w swoim Lupo :twisted:
djczas, Ten 101 jest na EDC15+ i on sie kreci jak kazdy, przyrosty giganty na samym sofcie to ma ten z nowej Octavi 105KM na EDC16 140KM dla niego to jest pikus
Maicroft, cos mi sie pokićkało ale nie jest tak ze w 2006 te silniki bedą na edc 16
poprwacie mnie jak sie myle ale chyba ten sterownik ma funkcje do spełnienia norm euro 4
Co do wyzszosci 101PD nad 110VP to sprawa jest IMHO dyskusyjna. Umowmy sie, ze sa to silniki porownywalne jesli chodzi o seryjne osiagi, mozliwosc tuningu, jego koszty, itd.
105PD na EDC-16 to inna bajka. Chocby dlatego, ze ma seryjnie FMIC, ale w O1 tego silnika nie bedzie.
Komentarz