Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia Tour TDI pozostaje w ofercie na 2006r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia Tour TDI pozostaje w ofercie na 2006r

    daniel jak chcesz to podjedz do malborka to sprawdzę co boli twe tdi

    [ Dodano: Pią 03 Mar, 06 22:24 ]
    mam kompa to zrobimy diagnozę i co tam jeszcze
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

  • #2
    Octavia Tour TDI pozostaje w ofercie na 2006r

    Ze spokojem mogą spać osoby poszukujące dużego, ale relatywnie niedrogiego samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Wbrew obawom, ©koda Octavia Tour TDI pozostaje w ofercie firmy na rok 2006.

    Pod maską zajdą jednak istotne zmiany. Oferowany dotychczas silnik TDI o pojemności 1896 cm³, proponowany w wersjach o mocy 90 i 110 KM, spełniał normę toksyczności spalin Euro 3. Dlatego zastąpił go wypróbowany w ©kodzie Fabia i w ©kodzie Octavia 4x4, siostrzany motor TDI, wyposażony w elektronicznie sterowane pompowtryskiwacze i wielofunkcyjny katalizator utleniający. Dzięki temu dotrzymuje kroku Euro 4.

    Jednostka 1,9 dm³ rozwija moc 73,6 kw (101 KM) przy 4000 obr/min i maksymalny moment obrotowy 240 N-m przy 1800 obr/min. Zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 11,8 s. (kombi 11,9 s.) i prędkość maksymalną 189 km/h. W ruchu miejskim 101-konna ©koda Octavia Tour spala 6,5 dm³/100 km, w ruchu pozamiejskim 4,3 dm³/100 km, średnio 5,1 dm³/100 km.

    [skoda.pl]
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz


    • #3
      No to fajny news
      Porządne autko pozostało w ofercie.
      Super
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz


      • #4
        Krótko mówiąc Octa I to na tyle dobre auto że warto je jeszcze produkować...
        To raczej dobra wiadomość... :szeroki_usmiech
        Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

        Komentarz


        • #5
          szkoda tylko ze najlepszy silnik 110km zostaje wycofany
          O ortografie dba FF.
          Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
          http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
          Skoda Octavia & Audi A6

          Komentarz


          • #6
            Tak, ale wiesz ta 100 konna jednostka też nie jest zła..
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz


            • #7
              Tak, ale wiesz ta 100 konna jednostka też nie jest zła..
              Zła nie jest, ale jednak wersja 110km ma najmniejsze spalanie i w miare dobre przyśpieszenie (lepsze ma tylko wersja 130km ale go w O1 z tego co wiem nie było)
              Ja ogulnie sie ciesze ze ten model Octavi zostaje (widac Skoda postanowiła nie popełniać tego samego błędu co Ford z Focusem (najpierw wprowadził 1 potem 2 -która sie kiepsko sprzedawala - no i powruciłi do 1))
              Tylko mi szkoda tego silnika.
              O ortografie dba FF.
              Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
              http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
              Skoda Octavia & Audi A6

              Komentarz


              • #8
                Thundi, Wesja 130KM to ASZ i byla dostepna od grudnia 2002 roku do 2005.


                Ogolnie, to mnie tylko zastanawia dlaczego tak wszyscy boja sie tego silnika 101KM z Fabii. To jest naprawde bardzo dobry silnik, a jak ktos go chce krecic to Master's mial taki w swoim Lupo :twisted:
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  W praktyce TDI 101KM PD ma mniej wiecej tyle samo koni co TDI 110KM VP. Z reguly na hamowaniach wychodzi po stokilkanascie.

                  Efekty po chiptuningu sa rowniez takie same. Wiec nie ma co plakac po VP.
                  TDI 205PS

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Thundi
                    lepsze ma tylko wersja 130km ale go w O1 z tego co wiem nie było
                    O masz. Na forum jest kilku, jak nie kilknastu posiadaczy wersji ASZ (czyli 130KM) a Ty twierdzisz, ze takiej nie bylo ? :diabelski_usmiech
                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                    -------------------------------------------------------------------------
                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Thundi
                      szkoda tylko ze najlepszy silnik 110km zostaje wycofany

                      hmmm. najlepszy to już został wycofany jakiś czas temu. akurat ten 101KM jest w/g mnie znacznie lepszy od 110KM...

                      Pozdrawiam,
                      Bartek
                      była mocna Octa, a jest konik
                      Greckie Delikatesy

                      Komentarz


                      • #12
                        ja tez tak mysle 101 mozna ładnie podniesc na samym programie Masters albo ktos pisał o tym

                        Komentarz


                        • #13
                          djczas, Ten 101 jest na EDC15+ i on sie kreci jak kazdy, przyrosty giganty na samym sofcie to ma ten z nowej Octavi 105KM na EDC16 140KM dla niego to jest pikus
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Maicroft, cos mi sie pokićkało ale nie jest tak ze w 2006 te silniki bedą na edc 16
                            poprwacie mnie jak sie myle ale chyba ten sterownik ma funkcje do spełnienia norm euro 4

                            Komentarz


                            • #15
                              Bedzie na EDC-15

                              Co do wyzszosci 101PD nad 110VP to sprawa jest IMHO dyskusyjna. Umowmy sie, ze sa to silniki porownywalne jesli chodzi o seryjne osiagi, mozliwosc tuningu, jego koszty, itd.

                              105PD na EDC-16 to inna bajka. Chocby dlatego, ze ma seryjnie FMIC, ale w O1 tego silnika nie bedzie.
                              TDI 205PS

                              Komentarz


                              • #16
                                MiKruS, pytałem sie w kilku ASO i powiedzieli mi że bedzie na EDC 16 bo tylko ten sterownik może obslużyc Euro IV

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez djczas
                                  MiKruS, pytałem sie w kilku ASO i powiedzieli mi że bedzie na EDC 16 bo tylko ten sterownik może obslużyc Euro IV
                                  A czy panowie z ASO wiedza, ze sam silnik konstrukcyjnie sie znacznie rozni by moc wspolpracowac z EDC-16 ?
                                  Czy tylko mowia to co im sie wydaje ?
                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    FMIC-do czego sluzy to cos o dziwnej nazwie?
                                    nowy cSIMC od Aliego
                                    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                    półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      rafalus, Forum - Octavia Club Polska

                                      A ze jestes juz dlugo na forum i temat jest walkowany po setki razy wiec
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        zmylilo mnie to FM , nie jest to az tak czesto uzywane
                                        nowy cSIMC od Aliego
                                        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                        półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X