Zamieszczone przez ahmed799
1608 km na jednym baku Skody Octavii
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Mnie się kiedyś udało na Kaszubach moją poprzednią O2 4x4 1,9 tdi na trasie około 90km, dość krętą drogą zejść do 4,0 l/100km (na maxidocie było 3,7). Więc akurat w to nie wątpię jeszcze wersją greenline. Na trasie Bielsko-Częstochowa też jak sie zawziąłem to zszedłem do około 4L. Obecnie Scoutem to niestety dotychczas minimalnie jak spaliłem to 5,1 L na setkę :cry: Paliwożerny jest po prostu strasznie.Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maciek_HMnie się kiedyś udało na Kaszubach moją poprzednią O2 4x4 1,9 tdi na trasie około 90km, dość krętą drogą zejść do 4,0 l/100km (na maxidocie było 3,7)
mi też jak dotąd najmniejsze spalanie udało sie uzyskać w tamtej okolicy....
no , może powietrze mają inne, lepsze..... :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shokTylko jak ktoś tak będzie jezdzić i padnie dwumas
Druga sprawa to komentarze pod artykułem. Nie wiem czy ci ludzie są jakoś niedowartościowani? Przecież połowa jak nie więcej Szwajcarii jeździ Skodami (głownie RS i Scouty lub 4x4). Z resztą Niemcy i Austria też. Czy naprawdę trzeba przepłacać 40 albo 60 tys zł za znaczek i kupować pod jakimś względem (albo i wieloma względami) gorsze auto ale z "lepszym znaczkiem"?.Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maciek_HDruga sprawa to komentarze pod artykułem. Nie wiem czy ci ludzie są jakoś niedowartościowani? Przecież połowa jak nie więcej Szwajcarii jeździ Skodami (głownie RS i Scouty lub 4x4). Z resztą Niemcy i Austria też. Czy naprawdę trzeba przepłacać 40 albo 60 tys zł za znaczek i kupować pod jakimś względem (albo i wieloma względami) gorsze auto ale z "lepszym znaczkiem"?.
ja czytam takie komentarz, żeby sobie humor poprawić
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez marlej108hehe ale te 1600 km to tylko teoretycznie
Pewnie jechał A2 ze stałą prędkością i tak wyszło ale nie ma co wynik całkiem spoko.
Komentarz
-
-
No właśnie - ten test daje jakieśtam porównanie ile palą te samochody. Jednak to raczej złudzenie bo 330 km to co to za odcinek. Proponuję zrobić test Warszawa-Białystok-Olsztyn-Gdańsk-Szczecin-Zielona Góra-Wrocław-Kraków-Warszawa. Obowiązkowe tankowanie tylko na wyznaczonych stacjach przy trasie. Wtedy test wiarygodnie opisałby która fura ile pali. A na 330km to można mieć wiecej szczęścia, lub mniej ze światłami, czy swobodną jazdą po autostradzie i już wynik jest inny. Poza tym to tak jak normy splania podawane przez producentów - mają sie nijak do rzeczywistośći. Wprawdzie są srowadzone do wspólnego mianownika, żeby były porównywalne, ale większość producentów podaje w taki sposób, że przeciętny Kowalski pomyśli, że tyle mu auto spali.
A nawiasem mowiąc jak robiłem test ecodrivingu na trasie Wawa-Kraków to musiałem wyłączyć CB, bo znudziło mi się słuchanie opisów mojej skromnej osoby autorstwa kierowców Tirów. Nie mówiąc już o tym, że zauważyłem, że jest to miejscami niebezpieczne - mam na myśli jazdę 'gierkówką' z predkością 90 km/h czyli de facto bardzo blisko dopuszczalnej :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
wiadomo, że im dłuższy odcinek, tym lepiej, ale uważam, że 330 km to już jest długi odcinek.
Dla mnie akurat, takie testowe eko-jazdy nie są aż takim wyznacznikiem realnego spalania, aczkolwiek o czymś świadczą i dają do myślenia. Mimo wszystko bardziej zawierzam danym katalogowym podanym przez producenta. Przypuszczam z dużym prawdopodobieństwem, że wyniki producentów są powtarzalne, a wyniki testowe dziennikarzy już nie do końca. Mi samochody palą 100-125 % danych katalogowych.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Jechałem ostatnio naszą A2 prawie od początku do końca.
6 bieg, tempomacik ustawiony na 110, trasa równa i prosta. Spaliłem średnio 8.1 l/100 a myślałem, że będzie mniej bo na odcinkach 70 km potrafiłem zejść do 5.2
Z małym tylko zastrzeżeniem - na dachu był bagażnik, na nim 3 rowery a na pokładzie trzy osoby i załadowany kufer :P
Liczyłem jednak na mniejsze spalanie ... szkoda, że przez rowery nie mogłem przetestować turbinki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez golibrodaJechałem ostatnio naszą A2 prawie od początku do końca.
6 bieg, tempomacik ustawiony na 110, trasa równa i prosta. Spaliłem średnio 8.1 l/100 a myślałem, że będzie mniej bo na odcinkach 70 km potrafiłem zejść do 5.2
Z małym tylko zastrzeżeniem - na dachu był bagażnik, na nim 3 rowery a na pokładzie trzy osoby i załadowany kufer :P
Liczyłem jednak na mniejsze spalanie ... szkoda, że przez rowery nie mogłem przetestować turbinki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bardzozlymisioA nawiasem mowiąc jak robiłem test ecodrivingu na trasie Wawa-Kraków to musiałem wyłączyć CB, bo znudziło mi się słuchanie opisów mojej skromnej osoby autorstwa kierowców Tirów. Nie mówiąc już o tym, że zauważyłem, że jest to miejscami niebezpieczne - mam na myśli jazdę 'gierkówką' z predkością 90 km/h czyli de facto bardzo blisko dopuszczalnej :szeroki_usmiech
ps. no wlasnie - czasem jak chce sie jechac "przepisowo" to nie tylko jest to wku...wiajace dla innych kierowcow, ale nawet niebezpieczne bo powoduje rozne dziwne sytuacje drogowe....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ps. no wlasnie - czasem jak chce sie jechac "przepisowo" to nie tylko jest to wku...wiajace dla innych kierowcow, ale nawet niebezpieczne bo powoduje rozne dziwne sytuacje drogowe....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Masa w takim przypadku nie ma zbyt duzego znaczenia, ale te rowery Cie zalatwily. Teraz warto by przejechac te sama trase z taka sama predkoscia i porownac spalanie - wiedzialibysmy ile kosztuje wozenie rowerow na wakacje
Komentarz
-
Komentarz