Nowości w silnikach na 2018 rok.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • chrzanek
    Ambiente
    • 2014
    • 234
    • Octavia II combi (1Z5)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    Nowości w silnikach na 2018 rok.

    Będzie się działo

  • PAOLO ESCO
    RS
    • 2009
    • 6626
    • Volkswagen
    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

    #2
    Soryyy ale gdzie te nowości ? Gdyby nie nowa norma Euro i afera z silnikami to VW dalej by dokonywał "liftingu" ... Obecnie ten koncern w gamie silników do Skody nie ma nic ciekawego do zaoferowania ... nie każdy zdecyduje się na 2.0 TSI w najmocniejszej wersji...
    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

    Komentarz

    • Langusta
      RS
      • 2010
      • 1864
      • Seat

      #3
      Oby nowości w silnikach na 2018 szły w parze z jakością i wytrzymałością eksplatacyjną.
      Tego sobie zyczą obecni i przyszli posiadacze Śkody na długie lata.
      Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14885
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        Zamieszczone przez Langusta Zobacz wpis
        Oby nowości w silnikach na 2018 szły w parze z jakością i wytrzymałością eksplatacyjną


        To se ne vrati
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • Langusta
          RS
          • 2010
          • 1864
          • Seat

          #5
          Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis


          To se ne vrati
          Raczej masz rację
          Pozdrawiam Zbigniew // OI FL __ OII FL // SIMPLY CLEVER

          Komentarz

          • ruwado
            RS
            • 2009
            • 14885
            • Octavia IV (NX3)

            #6
            Niestety
            pozdrawiam - Darek

            Komentarz

            • Przemek_i
              RS
              • 2012
              • 3237
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AKL 1.6 MPI 101 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Szkoda gadać ... temat do zamknięcia ...

              ...Moje Cappuccino MPi...

              jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
              sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
              wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

              Komentarz

              • ruwado
                RS
                • 2009
                • 14885
                • Octavia IV (NX3)

                #8
                Nie tylko o silnikach. O AGD, o RTV itp.
                pozdrawiam - Darek

                Komentarz

                • perfex
                  L&K
                  • 2005
                  • 1117

                  #9
                  Zamieszczone przez chrzanek Zobacz wpis
                  Oznacza to, że dieslem nie da się spełnić Euro 6 (i potem 7) a przynajmniej VAG tego na razie nie umie.
                  Pozdrawiam
                  perfex

                  Octavia HTP

                  Komentarz

                  • cytrynowiec
                    L&K
                    • 2015
                    • 1056
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #10
                    O ile pamiętam, VAG zapowiadał że docelowo Skoda/Seat/VW w mniejszych i średnich benzyniakach będą 3-4 pojemności max ale z różnymi mocami, i to się powoli dzieje - 1.0 / 1.5 / 2.0. Co do diesli polecam dla tych co nie oglądali odcinek Marka z Pertynem: https://www.youtube.com/watch?v=rcgJ7CGxfsQ i wyzbycie się nadziei, że coś pod kątem diesla się zmieni...

                    Komentarz

                    • nokius
                      Rider
                      • 2010
                      • 498

                      #11
                      biorąc pod uwagę że ekologie mam gdzieś podobnie jak i wersje z paliwem od traktora to nie widzę znaczących różnic, 1,4 150 ps na 1,5 150 ps i 1,8 180 ps na 2,0 190 ps i dalej brak 4x4 w wersji pod 300 ps tak jak w golfie czy leonie kicha krótko mówiąc
                      O3
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...270360#1270360
                      O2
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38454

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Bo pewnie skonczy sie na tym, ze produkt stanie sie znow produktem pozycjonowanym: Audi -> VW -> Skoda -> Seat.

                        A nie tak, ze Skoda dostaje oferte taka ze VW wymieka i goni w pewnych kwestiach Audi

                        Druga sprawa, wszyscy producenci podniesli ceny tak, ze kompakt ponizej 100tys to najczesciej golas z byle jakim silnikiem.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Sewerwa
                          Ambiente
                          • 2016
                          • 208
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez perfex Zobacz wpis

                          Oznacza to, że dieslem nie da się spełnić Euro 6 (i potem 7) a przynajmniej VAG tego na razie nie umie.

                          Raczej umie, tylko przy obecnej cenie za nowoczesnego i oszczędnego benzyniaka - cena za diesla spełniającego coraz ostrzejsze normy będzie zbyt wysoka by sprzedaż była na oczekiwanym poziomie. Sens póki co zostaje przy ciężkich auta, z dużym oporem powietrza, często jeżdżących na długich trasach i robiących duże przebiegi roczne - z mocnym obciążeniem/załadunkiem przy wyższych prędkościach - wtedy póki co diesel ma duży sens.
                          SewerWa

                          Komentarz

                          • Alex.under
                            Ambiente
                            • 2016
                            • 172
                            • Octavia III (5E3)
                            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                            #14
                            Ciekawe czy 2.0 190 bedzie w podobnej ceni co 1.8TSI, bo jezeli tak to byloby genialnie.
                            Znajac Skode to pewnie ze 3.000,- doloza.

                            Komentarz

                            • marpol
                              Rider
                              • 2011
                              • 350
                              • Octavia III (5E3)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                              • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                              #15
                              Na pewno dołożą, ja z ciekawości na początku stycznia raz jeszcze skonfigurowałem sobie moją Octavię, zamówioną 30 września i cena wzrosła o 4200 zł, szok jednym słowem.

                              Komentarz

                              • Sewerwa
                                Ambiente
                                • 2016
                                • 208
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                #16
                                Tylko zaznacz jeszcze 'marpol' co w nowej jest więcej w cenie w porówaniu do Twojej.
                                Nie mówię, że taka polityka dawania więcej i od razu start z wyższej ceny jest dobra, dla wszystkich ja - bym wolał niższe ceny i niech każdy dobierze co potrzeba - bo kto chce golasa skreśli Skodę.
                                Jednak widać na przykładzie Karoqa, że opinie negatywne na temat 1nej z najwyższych cen w standardzie za dany segment przekładają się odwrotnie proporcjonalnie do ilości zamówień do tego cena startowa jest za Ambition (Active nie ma) a i tak w zamówieniach idą wyłącznie Style praktycznie, wiec po co te negatywne opinie o cenie ?!? Po zrównaniu wyposażenia auta o 10k tańsze bywają o 5-10k droższe.
                                SewerWa

                                Komentarz

                                • marpol
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 350
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                                  • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                  #17
                                  Serwera,
                                  generalnie porównywałem tylko ceny dodatków. No i wyleciała grzana kierownica z tempomatem z ogranicznikiem z pakietu Amazing, czyli 700 zł Skoda zaoszczędziła. Nie to, żebym narzekał, bo i tak nie widzę propozycji wśród konkurencji dla mojego 1.8 TSI, po prostu pojawiły się pewne refleksje o polityce Skody.

                                  Komentarz

                                  • Matfiejkos
                                    Rider
                                    • 2015
                                    • 556
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                    #18
                                    Sewerwa - Hehe, właśnie w 'Motor' nr 5/2018 porównywali Kię Sportage, Nissana Qashqaia oraz Skodę Karoq i napisali: "Mimo rozsądnie skalkulowanych cen, żaden z testowanych SUV-ów nie musi się wstydzić ubogiego wyposażenia. [...] W testowanych odmianach nowość z Czech okazuje się wyraźnie gorzej wyposażona od konkurentów z Korei i Japonii. Trudno jednak uznać to za wadę Skody - wszak jest ona przy okazji zdecydowanie najtańsza z całej trójki. I co najważniejsze - pozostaje najtańsza po dokupieniu elementów seryjnych w Kii i Nissanie." Porównywali następujące wersje wyposażenia:
                                    -Kia Sportage 1.6 GDI L (wersja wyposażenia 3. z 5., cena: 93990, podstawowa 75990),
                                    -Nissan Qashqai 1.2 DIG-T N-Connecta (wersja wyposażenia 3. z 7., cena: 98450, podstawowa 79750),
                                    -Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition (wersja wyposażenia 1. z 5., cena podstawowa: 87900)

                                    Aby zrównać wyposażeniem do najlepiej wyposażonego Nissana, na Skodę należy wydać 96000, a na Kię 98990.
                                    Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
                                    Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

                                    Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
                                    Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

                                    Komentarz

                                    • OrsonTSI
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 715
                                      • Volkswagen
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      #19
                                      Czy faktycznie jest taki problem jak podaje pewien portal?

                                      Ważna informacja dla Klientów Skody

                                      Nie można obecnie zamawiać aut z silnikami:
                                      ❌1.4 TSI
                                      ❌1.5 TSI

                                      Samochody z tymi silnikami będzie można ponownie zamawiać na przełomie lipca/sierpnia
                                      Damy Wam znać, jeśli dostaniemy więcej informacji od naszych Dealerów.

                                      OII 1,4 TSI Elegance

                                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                      Komentarz

                                      • beaviso
                                        Elegance
                                        • 2010
                                        • 767
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        #20
                                        Chodzi pewnie o wstrzymanie produkcji silników EURO6 i przezbrojenie produkcji na zmodyfikowane jednostki z filtrem cząsteczek (od września wchodzi EURO6c dla nowych samochodów).

                                        M.
                                        666 4U

                                        Komentarz

                                        Pracuję...