Jak z każdą nowością... trzeba się przyzwyczaić. Pamietam że długo nie podobała mi się Vectra C czy Octavia 3 FL. A teraz po latach podobają mi się coraz bardziej
No i poniekąd przyznali się, że wycięcie w tapicerce sł. B pod pas jest niefortunne, bo w IV jest gigantyczne. :-) Teraz to już nie będzie się piłowało.
Ponieważ benzynowego Citigo już nie kupimy, mamy szansę nabyć elektryczkę.
Jest już cennik
https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplpl/alv1/88faa95e-f126-4303-aa52-a8d7f7fa5709/cennik_citigo_iv_rok_produkcji_2020.3e7d18a6672a4fc38dffa4b446767a7d.pdf?utm_term=utm_term&snrs_cl=9169e925-2f9f-4459-81ee-8ae78a4fe80c&snrs
Do czasu jak nie bedzie realnych ulg dla posiadaczy aut bezemisyjnych to jest to jedynie bajer.
Doplata... no fajnie ale czy obowiazuje jak ktos bierze kredyt/leasing/najem na takie auto ?? Z tego co byla mowa to tylko przy gotowce.
Style 1.0 kosztowal ponizej 50tys, a wiec 30tys roznicy (prawie drugie Citigo). Prad za darmo nie jest, wiec przeliczanie co tansze nie ma tu zadnego sensu biorac pod uwage nasze hybrydy 1.0MPI LPG z takim elektrykiem.
Podoba mi się. Może tył w kombi trochę mało ciekawy. Przód i linia boczna na plus.
I wreszcie będzie można zamówić fotele ergonomiczne. Ten tablet w żadnym aucie mi się nie podoba. Tak czy owak cenę zapewne walną wysoką i to jeszcze będzie pod hasłem, że to prawie 508 czy Arteon a jednak o ile taniej :-) Może podstawowa wersja 1.0 będzie jeszcze jakoś przystępna ale sensowne czyli 2.0 z jakimś środkowym poziomem wyposażenia 120 tys jak nic...
Niestety ceny pójdą mocno w góre, raz że nowy model, nowe technologie i bajery, lepsze wyposażenie a dwa że od przyszłego roku drastycznie rosną kary za emisję CO2 i każde auto przekraczające limit 95g CO2/km będzie karane 94 euro za każdy gram powyżej limitu... 1.5 TSI w manualu ma 120 -152g. Stawiam na 100-105 tysiecy za 1.5 TSI w manualu, 115-120 tysiecy na 2.0 TSI. Mówie o cenach katalogowych za Style.
Niestety ceny pójdą mocno w góre, raz że nowy model, nowe technologie i bajery, lepsze wyposażenie a dwa że od przyszłego roku drastycznie rosną kary za emisję CO2 i każde auto przekraczające limit 95g CO2/km będzie karane 94 euro za każdy gram powyżej limitu... 1.5 TSI w manualu ma 120 -152g. Stawiam na 100-105 tysiecy za 1.5 TSI w manualu, 115-120 tysiecy na 2.0 TSI. Mówie o cenach katalogowych za Style.
Jeśli jednak normy zostaną przekroczone, trzeba będzie płacić karę za każdy zarejestrowany samochód. 5 euro za pierwszy gram ponad limit, 15 za drugi, 25 za trzeci i 95 za każdy kolejny.
EU naszymi "kieszeniami" próbuje ratować świat.... lub może bardziej swój budżet.....
Jak ogladalem reklame w TV z panem Zietarskim i wychwalaniem hybryd ponad niebiosa, krzywilem sie i uznalem, ze sie chlop sprzedal. Teraz patrzac, to byl wlasciwy kierunek, bo jedynie hybryda moze spelniac wysrubowane normy UE. Dlatego kazda O4 z DSG bedzie mild hybrid, zeby zlapac norme...
Even more comfortable, safer and more sustainable – that’s the new Octavia. A clean, timeless design, cutting-edge technology, advanced driver-assistance systems, and a host of comfort features make this car a partner you can rely on. So get out and explore, filling your life with experiences.
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
kurczę... nie podoba mi sIę ten przód....to zaokrągklenie maski schodzące tak nisko, wielki grill... nie podchodzi mi. No i ten tablet to regulacji klimy.. bez fizycznych przycisków. Natomiast linia auta z boku oraz tył dla mnie jest OK.
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Jak dla mnie to nowa Octavia jest meeega. Na żywo wygląda dużo lepiej niż na zdjeciach. Na zdjeciach wydaje się też mniejsza
Ale jakby ktoś chciał juz zamawiać to polecam sie wstrzymać jeszcze bo jest jeszcze kilka mankamentów jakie nie zostały wyprowadzone
A no w sumie racja, bo start produkcji przestawili prawie o 10 tygodni... bo już powinna ruszyć seryjna produkcja 3 tygodnie temu ale i tak pierwsze modele nie będą idealne
kurczę... nie podoba mi sIę ten przód....to zaokrągklenie maski schodzące tak nisko, wielki grill... nie podchodzi mi. No i ten tablet to regulacji klimy.. bez fizycznych przycisków. Natomiast linia auta z boku oraz tył dla mnie jest OK.
są przyciski do regulacji temperatury pod "tabletem"
Ale pracują nad tym, czy tak jak ze słynnym słupkiem pójdzie do ludzi? Chociaż tyle napisz Zaskar
Nie no jasne, ze pracują. Jeden z dostawców co tydzień z Indii z nowymi prototypami przyjeżdżą aby to wyprowadzić i nie będzie to pozostawione tak sobie. Dlatego też start produkcji się opóźnił.
A mnie sie podoba. Fakt, to zaokrąglenie maski z przodu/ten garbik na początku trochę mi nie podchodził. Ale im dłużej patrzę zaczyna mi to "nieprzeszkadzać". Ogólnie autko bardzo ładne. Co do tabletów.... Taka teraz moda. Jak ten dla kogoś jest duży, to ja np. teraz na targach w Nadarzynie siedziałem w Corolli kombi. Tam to jest ekran tak wysunięty do góry, ponad linię deski rozdzielczej, że normalnie zasłania część szyby na środku, na dole.
Fajnie natomiast w O 4 rozwiązali regulację głośności tableta. Pod nim jest listwa, po której przesuwamy palcem od lewej do prawej i odwrotnie. Przynajmniej nie trzeba stukać palcem w jakiś virtual dinks na ekranie.
Jedyne, co najdłużej mi nie podchodzi - to kierownica. Dziwna jakaś.
Komentarz