Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
Ależ mnie wnerwia takie gadanie. Panie, kup pan sobie Golfa II i nie narzekaj na technologię. Jest jakiś przymus kupowania nowych aut? To takie gadanie jak 10 lat temu "A po co komu klima jak okna można otworzyć" albo 20 lat temu "Po co okna elektryczne jak korbką można pokręcić" albo jak w XIX wieku "Po co komu samochód jak dorożką można jeździć".
Ja akurat w styczniu kupiłem Kodiaq i "Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował" to jest jedna z funkcji, która wnosi jazdę autem z ACC i DSG o poziom wyżej niż w mojej O3 - dojeżdżam do świateł/korka i auto staje i stoi, a w O3 trzeba dusić hamulec nogą. "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy. Ja wolę jechać za kimś kogo widzę, niż dojechać nagle do auta, które ma matowe lampy, ledwo świecące żarówki i widzisz je w ostatniej chwili (w dobrych warunkach pogodowych).
"Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy.
Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
Tak to jest jak się ma auto bez swiecidełek i wodotrysków, to się nie wie o co chodzi.
Wytłumaczę bo znam z autopsji i wiem o co chodzi mac_aaron
Jadąc autem z ACC I DSG z tradycyjnym hamulcem ręcznym, auto dojeżdżajac do innego samo zwalnia i prawie się zatrzymuje. W ostatniej fazie hamowanie kierowca sam musi wcisnąć hamulec i trzymać go aż do chwili gdy poprzedzający ruszy. W samochodzie z elektrycznym hamulcem wszystko dzieje się automatycznie bez ingerencji kierowcy.
Czasami jest to irytujące w korku, na szczęście rzadko mam z nimi do czynienia. Dalej jednak jestem zwolennikiem tradycyjnego ręcznego, zawsze to układ niezależny. No i zimą sprawia frajdę
Zobaczymy jak rynek przyjmie Octavie. Moim zdaniem poza ceną pewna barierą, może psychiczną, jest silnik 1.0 w takim już jednak poważnym aucie.
Jak wiadomo downsizing daje wielkie NIC w temacie spalania. Ale w przypadku Octavii nawet 1.4 brzmi tak średnio poważnie a co dopiero 1.0... Mój pierwszy własny samochód, wieki temu nazywał się Seicento i miał silnik 1.1 ☺
Na przykład Scala sprzedaje się chyba tylko jako demo do salonów, jakbym teraz usiadł z whisky i zaczął się zastanawiać kiedy w mieście stołecznym widziałem Scale na ulicy bez naklejek dealera na drzwiach to eee.... hmmm... nigdy? Czyli nawet Skodzie nie wyszło.
Robiłem konfigurację sedana 1.5 manual style z tym pakietem . Jest dobrze Panowie . Na start kosztuje 110tys A po rabacie 102.900 może nie jest jakiś największy ale jak na pierwszego w sumie klienta to myślę że nie tak złe. A wyposażenie jak dla mnie bajka
Ale, że manual? Gdzieś już widziałem zdjęcia. A czy zegary analogowe? Czy tylko wydaje mi się?
Kierownica bez multi.
Ciekawe jak to zrobią w konfiguracji? Bo na razie w cenniku najsłabszy silnik tylko w najniższej wersji. Czyżby miało być tak, że albo zupełny golas, albo full wersja?
Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.
Podłokietnik na pewno będzie do dokupienia za jakieś kilkaset złotych (pewnie koło 600zł). Multikiera fajna, ale za 12tysi to ja bym bez niej przeżył. Poza tym, specyfikacja wersji Active nie wygląda najgorzej.
Inna sprawa, że w biedzie to na pewno będzie tylko silnik 1.0.
Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.
Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.
Takie mają być wersje silnikowe plus 3 wersje dla RS
Jestem tutaj nowy dlatego serdecznie wszystkich witam,
Interesuje się nowa octavia 4 1.5 tsi 150KM i mam pytanie czy ktoś z was wie może czy producent poczynił jakiekolwiek zmiany w silniku aby wyeliminować efekt kangura o którym tak głośno jeżeli chodzi o ten silnik?
Nie no rozumiem ale czytając artykuły i fora nt tych silników to wątpliwości się pojawiaja a póki co to można zapomnieć nawet o jeździe próbnej bo pierwsze egzemplarze będą dopiero w marcu, no chyba że wycieczka do Czech i tam wypróbować. Problem jest też taki ze awaria nie zawsze występuje odrazu tylko po pokonaniu kilku tysięcy km. Chyba nikt z nas nie kupuje nowego auta po to by się przekonać czy jest sprawny czy nie.
ŠKODA has released a video revealing first details of the all-new OCTAVIA RS iV, the first plug-in hybrid to carry on the tradition of RS performance models.…
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Komentarz