O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ruwado
    RS
    • 2009
    • 14888
    • Octavia IV (NX3)

    Brawo PiotrekDK
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz

    • shok
      RS
      • 2009
      • 2070
      • Octavia I (1U2)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

      No macie racje. Krzysztof Hołowczyc też tak uważa dlatego upala Dustera

      Komentarz

      • mac_aaron
        Elegance
        • 2012
        • 984
        • Octavia III (5E3)
        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

        Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
        Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
        Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
        Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
        Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
        Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
        Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
        Ależ mnie wnerwia takie gadanie. Panie, kup pan sobie Golfa II i nie narzekaj na technologię. Jest jakiś przymus kupowania nowych aut? To takie gadanie jak 10 lat temu "A po co komu klima jak okna można otworzyć" albo 20 lat temu "Po co okna elektryczne jak korbką można pokręcić" albo jak w XIX wieku "Po co komu samochód jak dorożką można jeździć".
        Ja akurat w styczniu kupiłem Kodiaq i "Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował" to jest jedna z funkcji, która wnosi jazdę autem z ACC i DSG o poziom wyżej niż w mojej O3 - dojeżdżam do świateł/korka i auto staje i stoi, a w O3 trzeba dusić hamulec nogą. "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy. Ja wolę jechać za kimś kogo widzę, niż dojechać nagle do auta, które ma matowe lampy, ledwo świecące żarówki i widzisz je w ostatniej chwili (w dobrych warunkach pogodowych).

        Komentarz

        • Chris11
          RS
          • 2011
          • 1587

          Zamieszczone przez mac_aaron Zobacz wpis
          "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy.
          Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.

          Komentarz

          • PiotrekDK
            Elegance
            • 2007
            • 798
            • Seat

            Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

            Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
            Tak to jest jak się ma auto bez swiecidełek i wodotrysków, to się nie wie o co chodzi.
            Wytłumaczę bo znam z autopsji i wiem o co chodzi mac_aaron
            Jadąc autem z ACC I DSG z tradycyjnym hamulcem ręcznym, auto dojeżdżajac do innego samo zwalnia i prawie się zatrzymuje. W ostatniej fazie hamowanie kierowca sam musi wcisnąć hamulec i trzymać go aż do chwili gdy poprzedzający ruszy. W samochodzie z elektrycznym hamulcem wszystko dzieje się automatycznie bez ingerencji kierowcy.
            Czasami jest to irytujące w korku, na szczęście rzadko mam z nimi do czynienia. Dalej jednak jestem zwolennikiem tradycyjnego ręcznego, zawsze to układ niezależny. No i zimą sprawia frajdę
            Ostatnio edytowany przez PiotrekDK; 1814.
            ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
            mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

            Komentarz

            • perfex
              L&K
              • 2005
              • 1117

              Zobaczymy jak rynek przyjmie Octavie. Moim zdaniem poza ceną pewna barierą, może psychiczną, jest silnik 1.0 w takim już jednak poważnym aucie.
              Jak wiadomo downsizing daje wielkie NIC w temacie spalania. Ale w przypadku Octavii nawet 1.4 brzmi tak średnio poważnie a co dopiero 1.0... Mój pierwszy własny samochód, wieki temu nazywał się Seicento i miał silnik 1.1 ☺
              Na przykład Scala sprzedaje się chyba tylko jako demo do salonów, jakbym teraz usiadł z whisky i zaczął się zastanawiać kiedy w mieście stołecznym widziałem Scale na ulicy bez naklejek dealera na drzwiach to eee.... hmmm... nigdy? Czyli nawet Skodzie nie wyszło.
              Pozdrawiam
              perfex

              Octavia HTP

              Komentarz

              • PiotrekDK
                Elegance
                • 2007
                • 798
                • Seat

                No u nas w Danii Scala to też rzadki widok, masz rację, chyba im nie wyszło.
                ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                Komentarz

                • prezes870
                  Rider
                  • 2015
                  • 418
                  • Octavia IV (NX3)
                  • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                  Robiłem konfigurację sedana 1.5 manual style z tym pakietem . Jest dobrze Panowie . Na start kosztuje 110tys A po rabacie 102.900 może nie jest jakiś największy ale jak na pierwszego w sumie klienta to myślę że nie tak złe. A wyposażenie jak dla mnie bajka

                  Komentarz

                  • shok
                    RS
                    • 2009
                    • 2070
                    • Octavia I (1U2)
                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                    Ja nie znam sie na rabatach i cenach. Ale za 100tys i więcej nie wchodzimy już cenowo w Superba?

                    Komentarz


                    • Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
                      Załączone pliki

                      Komentarz

                      • OrsonTSI
                        Rider
                        • 2010
                        • 716
                        • Volkswagen
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpis
                        Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
                        to jest stary cennik, aktualny to https://az749841.vo.msecnd.net/sites...98ca8ddfbb.pdf
                        OII 1,4 TSI Elegance

                        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
                          Widzisz mój błąd co nie zmienia faktu że podstawowy Superb kosztuje 96200 w wersji activ a Ambition 107000 więc zakup O4 musi być dobrze przemyślany

                          Komentarz

                          • OrsonTSI
                            Rider
                            • 2010
                            • 716
                            • Volkswagen
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM


                            chciałem uspokoić osoby które zostały "dotknięte" wysokimi cenami O4 a także osoby które tęsknią za wersją O2 Tour , będzie coś budżetowego

                            Załączone pliki
                            OII 1,4 TSI Elegance

                            KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                            Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                            Komentarz

                            • ruwado
                              RS
                              • 2009
                              • 14888
                              • Octavia IV (NX3)

                              Ale, że manual? Gdzieś już widziałem zdjęcia. A czy zegary analogowe? Czy tylko wydaje mi się?

                              Kierownica bez multi.

                              Ciekawe jak to zrobią w konfiguracji? Bo na razie w cenniku najsłabszy silnik tylko w najniższej wersji. Czyżby miało być tak, że albo zupełny golas, albo full wersja?
                              Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.
                              pozdrawiam - Darek

                              Komentarz

                              • prezes870
                                Rider
                                • 2015
                                • 418
                                • Octavia IV (NX3)
                                • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                                A jaki tam goła klima jest radio dotykowe jest pewnie szyby elektryczne też no i centralny zamek też pewnie. Nic więcej do życia nie potrzeba przecież

                                Komentarz

                                • ruwado
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 14888
                                  • Octavia IV (NX3)

                                  Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.

                                  Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.
                                  pozdrawiam - Darek

                                  Komentarz

                                  • Chris11
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 1587

                                    Podłokietnik na pewno będzie do dokupienia za jakieś kilkaset złotych (pewnie koło 600zł). Multikiera fajna, ale za 12tysi to ja bym bez niej przeżył. Poza tym, specyfikacja wersji Active nie wygląda najgorzej.
                                    Inna sprawa, że w biedzie to na pewno będzie tylko silnik 1.0.

                                    Komentarz

                                    • OrsonTSI
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 716
                                      • Volkswagen
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      RS iV przyłapany na testach
                                      https://www.carscoops.com/2020/02/20...neva-premiere/
                                      Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
                                      OII 1,4 TSI Elegance

                                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                      Komentarz

                                      • OrsonTSI
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 716
                                        • Volkswagen
                                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                        Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                                        Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.

                                        Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.

                                        Takie mają być wersje silnikowe plus 3 wersje dla RS
                                        Załączone pliki
                                        OII 1,4 TSI Elegance

                                        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                        Komentarz

                                        • kalisz2
                                          Classic
                                          • 2020
                                          • 3

                                          Jestem tutaj nowy dlatego serdecznie wszystkich witam,
                                          Interesuje się nowa octavia 4 1.5 tsi 150KM i mam pytanie czy ktoś z was wie może czy producent poczynił jakiekolwiek zmiany w silniku aby wyeliminować efekt kangura o którym tak głośno jeżeli chodzi o ten silnik?

                                          Komentarz

                                          • ruwado
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 14888
                                            • Octavia IV (NX3)

                                            Dopóki nie pojeździsz, to nic nie będzie wiadomo. Na razie wróżenie z fusów po kawie rozpuszczalnej...
                                            pozdrawiam - Darek

                                            Komentarz

                                            • kalisz2
                                              Classic
                                              • 2020
                                              • 3

                                              Nie no rozumiem ale czytając artykuły i fora nt tych silników to wątpliwości się pojawiaja a póki co to można zapomnieć nawet o jeździe próbnej bo pierwsze egzemplarze będą dopiero w marcu, no chyba że wycieczka do Czech i tam wypróbować. Problem jest też taki ze awaria nie zawsze występuje odrazu tylko po pokonaniu kilku tysięcy km. Chyba nikt z nas nie kupuje nowego auta po to by się przekonać czy jest sprawny czy nie.

                                              Komentarz

                                              • ruwado
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 14888
                                                • Octavia IV (NX3)

                                                Nawet jak coś zmienili w tym silniku na potrzeby O4, to też to wyjdzie po jakimś czasie. Czy poprawili, czy s.... li
                                                pozdrawiam - Darek

                                                Komentarz

                                                • OrsonTSI
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 716
                                                  • Volkswagen
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  Wartość rezydualna to prognozowana cena samochodu, za jaką będzie go można odsprzedać po określonym czasie. Jednym z kluczowych elementów, mających wpływ na tę wartość, jest wizerunek marki. Bazując na danych firmy INFO-EKSPERT, prezentujemy wartości rezydualne samochodów kompaktowych.
                                                  OII 1,4 TSI Elegance

                                                  KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                                  Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                                  Komentarz

                                                  • OrsonTSI
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 716
                                                    • Volkswagen
                                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                    ŠKODA has released a video revealing first details of the all-new OCTAVIA RS iV, the first plug-in hybrid to carry on the tradition of RS performance models.…
                                                    OII 1,4 TSI Elegance

                                                    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                                    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...