Brawo PiotrekDK
O4
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisAle tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
Ja akurat w styczniu kupiłem Kodiaq i "Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował" to jest jedna z funkcji, która wnosi jazdę autem z ACC i DSG o poziom wyżej niż w mojej O3 - dojeżdżam do świateł/korka i auto staje i stoi, a w O3 trzeba dusić hamulec nogą. "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy. Ja wolę jechać za kimś kogo widzę, niż dojechać nagle do auta, które ma matowe lampy, ledwo świecące żarówki i widzisz je w ostatniej chwili (w dobrych warunkach pogodowych).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mac_aaron Zobacz wpis"Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
Wytłumaczę bo znam z autopsji i wiem o co chodzi mac_aaron
Jadąc autem z ACC I DSG z tradycyjnym hamulcem ręcznym, auto dojeżdżajac do innego samo zwalnia i prawie się zatrzymuje. W ostatniej fazie hamowanie kierowca sam musi wcisnąć hamulec i trzymać go aż do chwili gdy poprzedzający ruszy. W samochodzie z elektrycznym hamulcem wszystko dzieje się automatycznie bez ingerencji kierowcy.
Czasami jest to irytujące w korku, na szczęście rzadko mam z nimi do czynienia. Dalej jednak jestem zwolennikiem tradycyjnego ręcznego, zawsze to układ niezależny. No i zimą sprawia frajdęOstatnio edytowany przez PiotrekDK; 1814....DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Zobaczymy jak rynek przyjmie Octavie. Moim zdaniem poza ceną pewna barierą, może psychiczną, jest silnik 1.0 w takim już jednak poważnym aucie.
Jak wiadomo downsizing daje wielkie NIC w temacie spalania. Ale w przypadku Octavii nawet 1.4 brzmi tak średnio poważnie a co dopiero 1.0... Mój pierwszy własny samochód, wieki temu nazywał się Seicento i miał silnik 1.1 ☺
Na przykład Scala sprzedaje się chyba tylko jako demo do salonów, jakbym teraz usiadł z whisky i zaczął się zastanawiać kiedy w mieście stołecznym widziałem Scale na ulicy bez naklejek dealera na drzwiach to eee.... hmmm... nigdy? Czyli nawet Skodzie nie wyszło.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
No u nas w Danii Scala to też rzadki widok, masz rację, chyba im nie wyszło....DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088
Komentarz
-
-
Gość
Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.plZałączone pliki
Komentarz
-
Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpisCennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
to jest stary cennik, aktualny to https://az749841.vo.msecnd.net/sites...98ca8ddfbb.pdf
Komentarz
-
Ale, że manual? Gdzieś już widziałem zdjęcia. A czy zegary analogowe? Czy tylko wydaje mi się?
Kierownica bez multi.
Ciekawe jak to zrobią w konfiguracji? Bo na razie w cenniku najsłabszy silnik tylko w najniższej wersji. Czyżby miało być tak, że albo zupełny golas, albo full wersja?Ostatnio edytowany przez ruwado; 6444.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
RS iV przyłapany na testach
https://www.carscoops.com/2020/02/20...neva-premiere/Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpisTylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.
Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.
Takie mają być wersje silnikowe plus 3 wersje dla RSZałączone pliki
Komentarz
-
-
Nie no rozumiem ale czytając artykuły i fora nt tych silników to wątpliwości się pojawiaja a póki co to można zapomnieć nawet o jeździe próbnej bo pierwsze egzemplarze będą dopiero w marcu, no chyba że wycieczka do Czech i tam wypróbować. Problem jest też taki ze awaria nie zawsze występuje odrazu tylko po pokonaniu kilku tysięcy km. Chyba nikt z nas nie kupuje nowego auta po to by się przekonać czy jest sprawny czy nie.
Komentarz
-
Komentarz