O4
Zwiń
X
-
W Czechach OIV jest droższa o 10% w stosunku do OIIILF, a w Niemczech o ok. 7% i tak trzeba kalkulować cenę.
U nas też będzie pewnie w okolicach 10%, szczególnie po tym, jak VWGP dostało karę (bo przecież ktoś będzie musiał ją zapłacić - czytaj "klienci").
Jeśli więc OIII kombi jest za 85900 to OIV będzie w okolicach 94tys. zł.
Zostaw komentarz:
-
-
Może i troche przesadziłem ale jakoś nie chce się wierzyć aby w Polsce ceny były niższe o 20% niż w Niemczech bo to niezły biznes byłby dla salonów przy granicy
zanim ruszyly wyprzedaze 3FL Kombi 1.5 M6 kosztowała: Dane z cennika O3XST20191902A dla RM2020 rok produkcji 2019 (cennik od lipiec 2019)
ACTIVE 87700 zł
AMBITION 92150 zł
STYLE 98000 zł
a tutaj dane z archiwalnego cennika O3XST19191906A dla RM2019 rok produkcji 2019 (cennik od styczeń 2019)
ACTIVE 86450 zł
AMBITION 92050 zł
STYLE 97200 zł
Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez paryzanin Zobacz wpis
ogólnie z zewnątrz super szczególnie przód, tył już gorzej, z boku wyglada ok, ale centralnie z tyłu jakoś dziwnie no i brzydkie felgi w standardzie (mówie o Style) ale wewnątrz nie podoba mi się zupełnie.
Po cholerę dwa tablety obok siebie? Jeden przed kierownicą a drugi obok niej?
Ciekawe gdzie jest oświetlenie rejestracje i kamera cofania, bo na zdjęciu jakoś tego nie widać.
Co do ceny ~125 tysiecy za kombi Style, 1.5 w manualu. Cóż nie spodziewaliśmy się przecież ze będzie taniej.
z ceną trochę przesadziłeś, SIII FL kombi Style 1.5 M6 kosztuje 120k, tutaj myslę ze cena wystartuje z ok. 95k za Ambition kombi 1.5 manual
Zostaw komentarz:
-
-
Nie patrz na niemieckie ceny . Obecna Octavia tak samo ponad 120tys w Niemczech wychodzi
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpiswszystko fajnie wygląda... tylko ta kierownica
Po cholerę dwa tablety obok siebie? Jeden przed kierownicą a drugi obok niej?
Ciekawe gdzie jest oświetlenie rejestracje i kamera cofania, bo na zdjęciu jakoś tego nie widać.
Co do ceny ~125 tysiecy za kombi Style, 1.5 w manualu. Cóż nie spodziewaliśmy się przecież ze będzie taniej.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpisYyy... A w Polsce to jest inaczej?
Golf Variant - 83390zł
OIIIFL Kombi - 85900zł.
Oczywistym jest, że z G8 i O4 będzie podobnie - Octa będzie droższa i mam wrażenie, że rozrzut będzie jeszcze większy.Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
Zostaw komentarz:
-
-
Yyy... A w Polsce to jest inaczej?
Golf Variant - 83390zł
OIIIFL Kombi - 85900zł.
Oczywistym jest, że z G8 i O4 będzie podobnie - Octa będzie droższa i mam wrażenie, że rozrzut będzie jeszcze większy.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedZamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpisw DE pojawił się konfigurator O4, cena kosmos w porównaniu do G8
Golf
Ab 25.630,00 €
Life
Ab 26.460,00 €
Style
Ab 28.735,00 €
http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/d...hU9AqQoPecWFCw
Zostaw komentarz:
-
-
-
w DE pojawił się konfigurator O4, cena kosmos w porównaniu do G8
Golf
Ab 25.630,00 €
Life
Ab 26.460,00 €
Style
Ab 28.735,00 €
http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/d...hU9AqQoPecWFCw
Zostaw komentarz:
-
-
Taką odpowiedź dostałem od jednego z dealerów:
"obecnie jest już po premierze nowej Skody Octavii IV, czekamy na cenniki, w marcu model będzie dostępny w naszym salonie, jeszcze nie ma możliwości zamawiania tego samochodu.
Jeżeli mowa o klasycznej Octavii to zamówienia klienckie nie są już przyjmowane. Sporo modeli znajduje się w magazynie centralnym i takie samochody są obecne w sprzedaży."
Zostaw komentarz:
-
-
Ktoś się orientuję jakie oznaczenie po 1U, 1Z i 5E będzie miała/ma Octavia 4-tej generacji?
Zostaw komentarz:
-
-
Nie jestem pewien ale prawdopodobnie 3FL to tylko z placu można wziąć, do produkcji chyba już za późno.
Zostaw komentarz:
-
-
W sensie mi chodzi o o3fl , że już jakiś rozdział się kończy i koniec o3fl się robi
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpisJuż nie można konfigurować octavii w liftbacku. Czyli zamawiać też nie można?Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.
Zostaw komentarz:
-
-
Już nie można konfigurować octavii w liftbacku. Czyli zamawiać też nie można?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpisTo faktycznie zdziwienie
Myślalem, że więcej VW i Skoda sprzedaje i bliżej podium.
W takiej sytuacji może im nie zależeć na prywatnych osobach
Ranking TOP10 marek aut osobowych, jakie zarejestrowano na polskim rynku łącznie od 1 stycznia do 20 grudnia 2019 roku:
1. Skoda: 67 466 egzemplarzy
2. Toyota: 61 657
3. Volkswagen: 53 055
4. Opel: 33 272
5. Dacia: 30 395
6. Ford: 29 447
7. Kia: 29 087
8. Renault: 26 991
9. Hyundai: 24 006
10. Mercedes-Benz: 20 887
a tak z rozbiciem na modele:
Ranking TOP30 nowych modeli osobowych, jakie zarejestrowano na polskim rynku łącznie od 1 stycznia do 20 grudnia 2019 roku:
1. Skoda Octavia: 20 076 egzemplarzy
2. Toyota Corolla: 19 433
3. Skoda Fabia: 16 945
4. Dacia Duster: 15 089
5. Toyota Yaris: 13 712
6. Opel Astra: 13 608
7. Volkswagen Golf: 12 668
8. Fiat Tipo: 9118
9. Renault Clio: 8565
10. Volkswagen Tiguan: 8253
11. Ford Focus: 8221
12. Hyundai Tucson: 7814
13. Skoda Superb: 7509
14. Toyota C-HR: 7484
15. Nissan Qashqai: 7239
16. Opel Corsa: 7131
17. Kia Ceed: 6911
18. Volkswagen Passat: 6906
19. Toyota RAV4: 6759
20. Kia Sportage: 6600
21. Dacia Sandero: 6461
22. Renault Megane: 5974
23. Toyota Auris: 5969
24. Hyundai i30: 5677
25. Skoda Rapid: 5567
26. SEAT Leon: 5393
27. Skoda Karoq: 5112
28. Skoda Kodiaq: 5070
29. Mazda CX-3: 4896
30. Ford Kuga: 4549
Zostaw komentarz:
-
-
To faktycznie zdziwienie
Myślalem, że więcej VW i Skoda sprzedaje i bliżej podium.
W takiej sytuacji może im nie zależeć na prywatnych osobach
Zostaw komentarz:
-
-
3808 Octavii... Skoda by upadła, gdyby nie Polski klient. Drżą już na samą myśl o tym, czy Polakom się spodoba i będą kupować...
Jeśli dobrze pamiętam, to fabryka wypluwa dziennie 1100 Octavii...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
1. Dacia Duster: 9140 egzemplarzy
2. Toyota Yaris: 7154
3. Toyota Corolla: 5529
4. Skoda Fabia: 5358
5. Fiat Tipo: 4875
6. Hyundai Tucson: 4094
7. Skoda Octavia: 3808
8. Kia Sportage: 3208
9. Dacia Sandero: 3173
10. Toyota Auris: 2870
11. Toyota C-HR: 2657
12. Toyota Aygo: 2556
13. Hyundai i20: 2445
14. Opel Astra: 2221
15. Opel Corsa: 2214
16. Suzuki Vitara: 2213
17. Toyota RAV4: 2200
18. Renault Clio: 2171
19. Skoda Rapid: 2164
20. Mitsubishi ASX: 2156
21. Skoda Karoq: 2121
22. Mazda CX-3: 2095
23. Kia Stonic: 2035
24. Volkswagen Tiguan: 2027
25. Nissan Qashqai: 1893
26. Renault Captur: 1798
27. Kia Ceed: 1693
28. Volkswagen Golf: 1617
29. Honda HR-V: 1554
30. Renault Megane: 1535
31. Volkswagen T-Roc: 1532
32. Renault Kadjar: 1464
33. Kia Venga: 1463
34. Hyundai i30: 1431
35. Ford Kuga: 1397
36. Citroen C3: 1384
37. Honda Civic: 1377
38. Skoda Kodiaq: 1370
39. Kia Rio: 1348
40. Hyundai Kona: 1344
41. Ford Focus: 1322
42. Suzuki SX4 S-Cross: 1315
43. Opel Crossland X: 1296
44. Suzuki Baleno: 1242
45. Volkswagen Polo: 1219
46. Opel Mokka X: 1217
47. Mazda CX-5: 1116
48. SEAT Arona: 1110
49. Skoda Scala: 1104
50. Skoda Citigo: 1087
Zostaw komentarz:
-
-
Nic dodać, nic ująć ponad to, co napisał MixerGDA.
A statystyczny Kowalski to może i docenia VW, ale najczęściej te z lawet od handlarza, co na swoją matkę przyrzeka, że przez 15 lat ta poczciwa passacina przejechała ledwie 70tys. km, bo dziadek Niemiec miał hemoroidy i nie lubił za bardzo jeździć.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: