Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Rosną koszty produkcji samochodów i utrzymania samych fabryk - na to idą pieniądze.
    UE nałoży jeszcze kilka nonsensownych podatków i będzie jeszcze drożej.

    Powoli nadchodzą czasy, że nie da się podejść do zakupu samochodu klasy średniej nie mając kwoty zbliżonej do 100tys. zł.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Obecnie koncerny samochodowe są na etapie redukcji kosztów gdzie tylko się da
    Raczej tak - w Golfie patyk i brak schowków zamykanych na konsoli środkowej, oraz niczym nie wyścielony schowek przed pasażerem. Brak mechanicznych guzików i pokręteł, a auto i tak będzie sporo droższe niż wcześniejszy model.

    Gdzie oni zabierają te pieniądze i dlaczego tak się dzieje?

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Obecnie koncerny samochodowe są na etapie redukcji kosztów gdzie tylko się da, więc jestem zdziwiony tymi siłownikami, bo tak naprawdę to za nie żaden klient "nie płaci" (nie będzie klientów, którzy kupią Octavię, bo ma siłowniki pod maską albo którzy zrezygnowaliby z zakupu, gdyby ich nie było, więc z punktu widzenia klienta może być kij, a dla koncernu to byłyby gigantyczne oszczędności). A z kolei pod podłogą w bagażniku goła blacha.
    Ja bardziej wolałbym to wygłuszenie niż te siłowniki.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    To nie jest parodia tylko korzystają z faktu że octavia jest najlepiej sprzedawanym autem w wielu krajach europy wiec idą za ciosiem. Ten kto będzie chciał kupić golfa to kupi a drugi będzie jaral sie rozwiazaniami z aut z półki wyżej i za to dopłaca

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Oglądam właśnie prezentacje O4 i okazuje się, że maska unoszona jest na dwóch siłownikach. A w Golfie kij... Ale parodia.
    Oj, będzie drogo.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Czyli wersja z motorkiem 1.0 ponad 80tys zł...

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    ale jest przymiarka cenowa do wersji bazowej

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Niezły clickbait... Ani pół informacji o wstępnych cenach w Polsce.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Nowa Skoda Octavia i przymiarki cenowe w Polsce | www.samar.pl

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Produkcja ruszyła. Może popracować trochę w Mladej, można będzie chociaż kupić po niższej cenie

    Skoda ruszyła z produkcją nowego modelu i daje pracę Polakom. "Atrakcyjne wynagrodzenie" - Dziennik.pl

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Podobno ma być to nowa jakość.
    A cenowo Octavia ma być droższa od Golfa.
    Czyli przerośnie.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    No i teraz pytanie, 90-95 tysięcy zł za Octavię. Czyżby uczeń przerósł mistrza (golfa) ?

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    ciekawe czy cena się potwierdzi.....

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Ja mieszkam w domu, ładować mam gdzie także u mnie by dało radę jako auto do jazdy na codzień. Drugi i tak by był na trasy, a awaryjnie to i elektrykiem bym powoli dojechal. Może jak wejdą dopłaty na firmę to coś tam pomyślę. Zwłaszcza że dzięki unii auta mają zdrożeć od przyszłego roku, to może się okazać że elektryk wyjdzie taniej w zakupie niż porównywalne auto spalinowe.

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
    moze to Cię trochę przekona...
    Zamieszczone przez kylo125 Zobacz wpis
    Tu już jechał powiedzmy że normalnie.
    niestety na dzień dzisiejszy nie. Obejrzałem dwa filmiki.

    1) trasa Warszawa - Zakopane, jak dla mnie interesujące, bo 2 razy w roku ją pokonuję; niestety jazda i cały czas łamanie głowy (dojadę, czy nie?) to nie jazda i żadna przyjemność; a na tak krótkiej trasie (którą jak bym jechał oszczędnie - mógłbym ją zrobić tam i z powrotem na 1 baku - bez jeżdżenia na miejscu); ja po prostu wstaję w nocy i ..... jadę, bez stresu i logistyki ładowań i analizowania prędkości
    2) ładowarki na razie są, ale nie jest ich dużo, czyli gęsto rozmieszczonych - tym bardziej tych szybkich, bo inne w trasie nie wchodzą w grę; może ktoś kto mieszka w domku jednorodzinnym, może sobie ładować co noc i na miasto mieć samochód, ja mieszkam w bloku i nie wyobrażam sobie gdzie miałbym go ładować w nocy; poza tym zamiast przyjechać na parking wieczorem i rano wyjechać z parkingu... mam latać po osiedlu lub dalej do najbliższej ładowarki, żeby podpiąć, a potem odpiąć i przejechać na parking? paranoja; a problem niedziałających ładowarek też Marek w filmie pokazał, co wtedy w środku trasy zrobić? to byłą trasa przez pół Polski, a np. wyjazd do Chorwacji, Włoch itp na wakacje? Ludzie w komentarzach piszą też, że te ładowarki płatne - wcale nie wychodzą tanio....
    3) odnośnie 1 i 2 - to samochód ma być dla mnie i mi służyć ułatwiając życie, a tu wychodzi, że to ja jestem prowadzony na smyczy przez samochód??? pomieszanie pojęć
    4) czyli wszystko sprowadza się do tego, że są to głównie samochody do miasta, o ile ktoś ma możliwość ładowania w nocy w domu - blokowiska odpadają, tyle tylko, że jak są to samochody miejskie, to sorry, ale trzeba być bardzo bogatym!!!, żeby kupić taczkę w koło domu za takie pieniądze! nawet z dopłatą, po co też takie duże samochody do miasta? fakt jest Citigo, które co prawda ludzie ludzie już zamawiają, ale tam z kolei za takiego malucha cena 80.000 zł, bo tyle może kosztować jak się skończy promocja minus dopłata to też bez sensu. I zasięg Citigo - awaryjnie jak nieraz by trzeba było - w taką trasę jak Marek, to trzeba zrobić takie planowanie jak w czasach kiedy były kartki na paliwo - zapas w samochodzie i dokładnie rozplanowana trasa, żeby trafić na stację paliw - ja te czasy pamiętam i raczej nie chcę wracać do takiego podróżowania

    Czyli to jeszcze jest technologia przyszłości.... Teraz to zabawa dla zapaleńców lub bogatych.

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Właśnie pasowało by to przenieść.
    Co do jazdy z max. prędkoscią to nie tak hop siup. Może skończyć to się przegrzaniem baterii. Ale na miasto to wozy idealne tymbardziej jak wejdą zakazy wjazdu dla spalinowych.
    W leafie tak, ale w tych z chłodzeniem baterii raczej takiej tragedii nie ma.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Właśnie pasowało by to przenieść.
    Co do jazdy z max. prędkoscią to nie tak hop siup. Może skończyć to się przegrzaniem baterii. Ale na miasto to wozy idealne tymbardziej jak wejdą zakazy wjazdu dla spalinowych.
    To z zakazami wjazdu aut spalinowych do miast to Polsce moim zdaniem nie grozi to za szybko, chcieli wprowadzić strefy na wzór zachodnich sąsiadów ale niestety nie stać nas na wymianę aut jakby były strefy

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Właśnie pasowało by to przenieść.
    Co do jazdy z max. prędkoscią to nie tak hop siup. Może skończyć to się przegrzaniem baterii. Ale na miasto to wozy idealne tymbardziej jak wejdą zakazy wjazdu dla spalinowych.

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)

    Tu już jechał powiedzmy że normalnie.
    Swoją drogą spory ot się zrobił. Moze mod w wolnej chwili przeniesie do wąrku o autach na prąd?
    Ostatnio edytowany przez kylo125; 5732.

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    Mnie to dokladnie przekonuje do tego ze ten samochod kompletnie sie nie nadaje do trasy na jakiej byl testowany. Nie widze powodu zeby katowac sie predkosciami przelotowymi rodem z czasow malucha.
    Albo zeby wydawac 6 stow na tesle.
    Jako drugi / trzeci samochod w rodzinie moze i tak. Ale nadal jest to kategoria gadzetu.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
    Na razie to bajki i fanaberie. Przy jeździe ekspresówką 120 km/h - zasięg 187 km?????? To nawet nie śmieszne. Naprawdę - to moje zdanie - nie ma się czym podniecać. To samochodziki na pole golfowe.
    moze to Cię trochę przekona....

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Klima mało co zabiera. 180 nie pojedzie bo v max ma niższy. Na jazdy po mieście i okolicach auto ok. W trase niby da się pojechać ale wymaga to wyrzeczeń i dużo czasu.
    Np u mnie taki nissan sprawdził by się spokojnie jako pierwsze auto na jazdy codzienne. Do tego diesel w trasę i gra muzyka.

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    to jest fura na dojazdy do pracy po miescie i ładowanie co noc.
    Ciekawe jaki by zasięg wyszedł przy 180 i włączonej klimatyzacji? 50km?

    Zostaw komentarz:


  • ruwado
    odpowiedział(a)
    Na razie to bajki i fanaberie. Przy jeździe ekspresówką 120 km/h - zasięg 187 km?????? To nawet nie śmieszne. Naprawdę - to moje zdanie - nie ma się czym podniecać. To samochodziki na pole golfowe.

    Zostaw komentarz:


  • kylo125
    odpowiedział(a)
    Tyle to leaf jedynka 24kwh bez pompy ciepła w zimie.
    Dwójka 40kwh powinna w zimie blisko 200 zrobić na trasie i ponad 200 w mieście. W lecie w mieście podobno ponad 300.

    Autostradowy TEST: zasięg elektrycznego Nissana Leafa przy 90, 120 i 140 km/h [WIDEO] | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl
    Tu masz jakiś test zasięgu.
    Coś takiego wyszło latem:
    • przy utrzymywaniu licznikowego 90-100 km/h zasięg Nissana Leafa powinien wynieść 261 km,
    • przy utrzymywaniu licznikowego 120 km/h otrzymaliśmy 187 km,
    • przy utrzymywaniu licznikowego 135-140 km/h wyszło nam 170 km,
    • przy utrzymywaniu licznikowego 140-150 km/h wyszło 157 km
    Vw id3 powinien być tu lepszy bo ma większą baterie i lepszą aerodynamike.

    Zostaw komentarz:

POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X