Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez paryzanin Zobacz wpis

    ogólnie z zewnątrz super szczególnie przód, tył już gorzej, z boku wyglada ok, ale centralnie z tyłu jakoś dziwnie no i brzydkie felgi w standardzie (mówie o Style) ale wewnątrz nie podoba mi się zupełnie.
    Po cholerę dwa tablety obok siebie? Jeden przed kierownicą a drugi obok niej?

    Ciekawe gdzie jest oświetlenie rejestracje i kamera cofania, bo na zdjęciu jakoś tego nie widać.

    Co do ceny ~125 tysiecy za kombi Style, 1.5 w manualu. Cóż nie spodziewaliśmy się przecież ze będzie taniej.

    z ceną trochę przesadziłeś, SIII FL kombi Style 1.5 M6 kosztuje 120k, tutaj myslę ze cena wystartuje z ok. 95k za Ambition kombi 1.5 manual

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Nie patrz na niemieckie ceny . Obecna Octavia tak samo ponad 120tys w Niemczech wychodzi

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
    wszystko fajnie wygląda... tylko ta kierownica
    ogólnie z zewnątrz super szczególnie przód, tył już gorzej, z boku wyglada ok, ale centralnie z tyłu jakoś dziwnie no i brzydkie felgi w standardzie (mówie o Style) ale wewnątrz nie podoba mi się zupełnie.
    Po cholerę dwa tablety obok siebie? Jeden przed kierownicą a drugi obok niej?

    Ciekawe gdzie jest oświetlenie rejestracje i kamera cofania, bo na zdjęciu jakoś tego nie widać.

    Co do ceny ~125 tysiecy za kombi Style, 1.5 w manualu. Cóż nie spodziewaliśmy się przecież ze będzie taniej.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Yyy... A w Polsce to jest inaczej?
    Golf Variant - 83390zł
    OIIIFL Kombi - 85900zł.
    Oczywistym jest, że z G8 i O4 będzie podobnie - Octa będzie droższa i mam wrażenie, że rozrzut będzie jeszcze większy.
    w tym porównaniu podałeś cene Golfa "golasa" Trendline (odpowiednik nie oferowanej wersji Active O3 ) a O3 to drugi poziom Ambition, cos jak drugi poziom G7 czyli Comfortline i wtedy cena wynosi 89590 zł
    Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Yyy... A w Polsce to jest inaczej?
    Golf Variant - 83390zł
    OIIIFL Kombi - 85900zł.
    Oczywistym jest, że z G8 i O4 będzie podobnie - Octa będzie droższa i mam wrażenie, że rozrzut będzie jeszcze większy.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
    w DE pojawił się konfigurator O4, cena kosmos w porównaniu do G8

    Golf

    Ab 25.630,00 €

    Life

    Ab 26.460,00 €

    Style

    Ab 28.735,00 €


    Link
    Czyżby uczeń przerósł mistrza? Cenowo

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    wszystko fajnie wygląda... tylko ta kierownica
    Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    a w Czechach już na placu
    102898857_kodaOctavia4naprodejn.jpg.4bf11a909b6dcd3397268d0bfe304b6f.jpg179024853_SkodaOctavia4interirvzzadnst.jpg.92a577ef8a61bc882e3b8d0b002b555f.jpg1847300373_SkodaOctavia4interirvzvprodeji.jpg.9ccb74af709dadafb195d7fb92f8b5b4.jpg

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    w DE pojawił się konfigurator O4, cena kosmos w porównaniu do G8

    Golf

    Ab 25.630,00 €

    Life

    Ab 26.460,00 €

    Style

    Ab 28.735,00 €


    Link

    Zostaw komentarz:


  • krzychor
    odpowiedział(a)
    Taką odpowiedź dostałem od jednego z dealerów:

    "obecnie jest już po premierze nowej Skody Octavii IV, czekamy na cenniki, w marcu model będzie dostępny w naszym salonie, jeszcze nie ma możliwości zamawiania tego samochodu.
    Jeżeli mowa o klasycznej Octavii to zamówienia klienckie nie są już przyjmowane. Sporo modeli znajduje się w magazynie centralnym i takie samochody są obecne w sprzedaży."



    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    To jak Lexus 

    Zostaw komentarz:


  • demmsi
    odpowiedział(a)
    W etce wisi jako oznaczenie NX

    Zostaw komentarz:


  • spj
    odpowiedział(a)
    Ktoś się orientuję jakie oznaczenie po 1U, 1Z i 5E będzie miała/ma Octavia 4-tej generacji?

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Nie jestem pewien ale prawdopodobnie 3FL to tylko z placu można wziąć, do produkcji chyba już za późno.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    W sensie mi chodzi o o3fl , że już jakiś rozdział się kończy i koniec o3fl się robi

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
    Już nie można konfigurować octavii w liftbacku. Czyli zamawiać też nie można?
    bo na poczatku ma byc tylko Kombi, Liftback ma byc troche pozniej. Tym komfiguratorem to bym sie nie sugerował bo jest pod 3FL, wiec nie ma sensu sie w niego bawic.
    Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Już nie można konfigurować octavii w liftbacku. Czyli zamawiać też nie można?

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
    To faktycznie zdziwienie
    Myślalem, że więcej VW i Skoda sprzedaje i bliżej podium.
    W takiej sytuacji może im nie zależeć na prywatnych osobach
    a tak wygląda całość:

    Ranking TOP10 marek aut osobowych, jakie zarejestrowano na polskim rynku łącznie od 1 stycznia do 20 grudnia 2019 roku:

    1. Skoda: 67 466 egzemplarzy
    2. Toyota: 61 657
    3. Volkswagen: 53 055
    4. Opel: 33 272
    5. Dacia: 30 395
    6. Ford: 29 447
    7. Kia: 29 087
    8. Renault: 26 991
    9. Hyundai: 24 006
    10. Mercedes-Benz: 20 887

    a tak z rozbiciem na modele:

    Ranking TOP30 nowych modeli osobowych, jakie zarejestrowano na polskim rynku łącznie od 1 stycznia do 20 grudnia 2019 roku:

    1. Skoda Octavia: 20 076 egzemplarzy
    2. Toyota Corolla: 19 433
    3. Skoda Fabia: 16 945
    4. Dacia Duster: 15 089
    5. Toyota Yaris: 13 712
    6. Opel Astra: 13 608
    7. Volkswagen Golf: 12 668
    8. Fiat Tipo: 9118
    9. Renault Clio: 8565
    10. Volkswagen Tiguan: 8253
    11. Ford Focus: 8221
    12. Hyundai Tucson: 7814
    13. Skoda Superb: 7509
    14. Toyota C-HR: 7484
    15. Nissan Qashqai: 7239
    16. Opel Corsa: 7131
    17. Kia Ceed: 6911
    18. Volkswagen Passat: 6906
    19. Toyota RAV4: 6759
    20. Kia Sportage: 6600
    21. Dacia Sandero: 6461
    22. Renault Megane: 5974
    23. Toyota Auris: 5969
    24. Hyundai i30: 5677
    25. Skoda Rapid: 5567
    26. SEAT Leon: 5393
    27. Skoda Karoq: 5112
    28. Skoda Kodiaq: 5070
    29. Mazda CX-3: 4896
    30. Ford Kuga: 4549

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    To faktycznie zdziwienie
    Myślalem, że więcej VW i Skoda sprzedaje i bliżej podium.
    W takiej sytuacji może im nie zależeć na prywatnych osobach

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    3808 Octavii... Skoda by upadła, gdyby nie Polski klient. Drżą już na samą myśl o tym, czy Polakom się spodoba i będą kupować...

    Jeśli dobrze pamiętam, to fabryka wypluwa dziennie 1100 Octavii...

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis

    Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
    No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
    To kupowali Kowalscy w 2019

    1. Dacia Duster: 9140 egzemplarzy
    2. Toyota Yaris: 7154
    3. Toyota Corolla: 5529
    4. Skoda Fabia: 5358
    5. Fiat Tipo: 4875
    6. Hyundai Tucson: 4094
    7. Skoda Octavia: 3808
    8. Kia Sportage: 3208
    9. Dacia Sandero: 3173
    10. Toyota Auris: 2870
    11. Toyota C-HR: 2657
    12. Toyota Aygo: 2556
    13. Hyundai i20: 2445
    14. Opel Astra: 2221
    15. Opel Corsa: 2214
    16. Suzuki Vitara: 2213
    17. Toyota RAV4: 2200
    18. Renault Clio: 2171
    19. Skoda Rapid: 2164
    20. Mitsubishi ASX: 2156
    21. Skoda Karoq: 2121
    22. Mazda CX-3: 2095
    23. Kia Stonic: 2035
    24. Volkswagen Tiguan: 2027
    25. Nissan Qashqai: 1893
    26. Renault Captur: 1798
    27. Kia Ceed: 1693
    28. Volkswagen Golf: 1617
    29. Honda HR-V: 1554
    30. Renault Megane: 1535
    31. Volkswagen T-Roc: 1532
    32. Renault Kadjar: 1464
    33. Kia Venga: 1463
    34. Hyundai i30: 1431
    35. Ford Kuga: 1397
    36. Citroen C3: 1384
    37. Honda Civic: 1377
    38. Skoda Kodiaq: 1370
    39. Kia Rio: 1348
    40. Hyundai Kona: 1344
    41. Ford Focus: 1322
    42. Suzuki SX4 S-Cross: 1315
    43. Opel Crossland X: 1296
    44. Suzuki Baleno: 1242
    45. Volkswagen Polo: 1219
    46. Opel Mokka X: 1217
    47. Mazda CX-5: 1116
    48. SEAT Arona: 1110
    49. Skoda Scala: 1104
    50. Skoda Citigo: 1087

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Nic dodać, nic ująć ponad to, co napisał MixerGDA.
    A statystyczny Kowalski to może i docenia VW, ale najczęściej te z lawet od handlarza, co na swoją matkę przyrzeka, że przez 15 lat ta poczciwa passacina przejechała ledwie 70tys. km, bo dziadek Niemiec miał hemoroidy i nie lubił za bardzo jeździć.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis

    Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
    No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
    To ze sa w pierwszej trójce to nic nie znaczy. Rynek jest podzielony.
    "Wciąż głównie firmy. W październiku 2019 roku udział klientów indywidualnych w całkowitej liczbie rejestracji samochodów osobowych wyniósł 26,75 proc. Udział firm osiągnął poziom 73,25 proc. Statystyka ta jednak, jak podkreśla IBRM Samar, nie uwzględnia osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek cywilnych, które w CEPiK klasyfikowane są w grupie „osób fizycznych”" Więc głównie kupują firmy i to im się lepiej opłaca bo Ty kupisz jedno auto a firma kupi 50 szt.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.
    Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
    No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
    T" że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie"
    Te samochody nie były zaprezentowane tydzień temu
    Poza tym Golf jest trąbiony od połowy 2019 roku i coś im to nie wychodzi. Na psy schodzą producenci.
    Tak - od połowy roku trąbią, że prezentacja będzie jesienią, a w sprzedaży wiosną. Coś się nie zgadza? Mamy już wiosnę? Chociaż, patrząc za okno...
    Btw Golf jest już w sprzedaży w Niemczec.
    W Polsce jak ogłoszą cennik to pół internetu będzie wrzało, że są nienormalni z takim cenami, więc gdzie się mają spieszyć? Floty i tak kupią, a statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.

    Zostaw komentarz:

POWRÓT NA GÓRĘ
Pracuję...
X