O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis

    Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
    No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
    To ze sa w pierwszej trójce to nic nie znaczy. Rynek jest podzielony.
    "Wciąż głównie firmy. W październiku 2019 roku udział klientów indywidualnych w całkowitej liczbie rejestracji samochodów osobowych wyniósł 26,75 proc. Udział firm osiągnął poziom 73,25 proc. Statystyka ta jednak, jak podkreśla IBRM Samar, nie uwzględnia osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek cywilnych, które w CEPiK klasyfikowane są w grupie „osób fizycznych”" Więc głównie kupują firmy i to im się lepiej opłaca bo Ty kupisz jedno auto a firma kupi 50 szt.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.
    Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
    No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
    T" że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie"
    Te samochody nie były zaprezentowane tydzień temu
    Poza tym Golf jest trąbiony od połowy 2019 roku i coś im to nie wychodzi. Na psy schodzą producenci.
    Tak - od połowy roku trąbią, że prezentacja będzie jesienią, a w sprzedaży wiosną. Coś się nie zgadza? Mamy już wiosnę? Chociaż, patrząc za okno...
    Btw Golf jest już w sprzedaży w Niemczec.
    W Polsce jak ogłoszą cennik to pół internetu będzie wrzało, że są nienormalni z takim cenami, więc gdzie się mają spieszyć? Floty i tak kupią, a statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.

    Zostaw komentarz:


  • Clip
    odpowiedział(a)
    ciekawe jak idzie sprzedaż zezowatej po ogłoszeniu wejscia nowego modelu
    coś się im musiało spieprzyć, albo zrobili falstart celowo licząc że przyciągną wiecej klientów rozważających zakup innych marek.

    Zostaw komentarz:


  • Marek__82
    odpowiedział(a)
    T" że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie"
    Te samochody nie były zaprezentowane tydzień temu
    Poza tym Golf jest trąbiony od połowy 2019 roku i coś im to nie wychodzi. Na psy schodzą producenci.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Na cały rok to raczej nie, bo chociażby w lipcu jak wchodzi nowy rok modelowy cenniki są "waloryzowane"... na niekorzyść klienta oczywiście.

    Zostaw komentarz:


  • paryzanin
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
    Raczej trwają negocjacje między koncernem a importerem co do ceny i dodatkowych elementów wyposażenia.
    To, że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie.
    Importer ustala zapewne jakie wersje wyposażenia będą dostępne w Active, Ambition i Style. Dodatkowo muszą przyjąć kurs waluty do rozliczeń na cały rok, bo cennika przecież nie zmieniają po każdym wahnięciu złotówki.

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Raczej trwają negocjacje między koncernem a importerem co do ceny i dodatkowych elementów wyposażenia.
    To, że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

    A czemu nie ma w Nimczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech.....??? Pewnie wszystkie kraje będą się zrzucać na naszą karę.


    ....uwielbiam takie teorie spiskowe.
    Teoria spiskowa dotyczy tylko naszego kraju
    Z drugiej strony chcą nie chcąc jest to sprawdzenie rynku zainteresowania. Wypuszczamy wędkę z robakiem i patrzymy ile się złapie

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpis
    Ceny są w czechach, a czemu nie ma w PL?
    A czemu nie ma w Nimczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech.....??? Pewnie wszystkie kraje będą się zrzucać na naszą karę.


    ....uwielbiam takie teorie spiskowe.

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpis
    120 milionów zł
    to dla nich są drobne

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Ceny są w czechach, a czemu nie ma w PL?
    Może dlatego że koncern VW musi sobie dobrze przeliczyć bo w radiu dzisiaj mówili że VW w Polsce dostał 120 milionów zł kary za ustawke z emisją spalin itd

    Zostaw komentarz:


  • krzychor
    odpowiedział(a)
    Na czeskiej stronie Skody jest już O4 w konfiguratorze ale tylko w kombi.

    wersje Ambition I Style, silniki 1.5TSI i 2.0TDI.
    W wersji Ambition z pakietem Ambition Plus wychodzi tam ok.100tyś zł.
    Są też już do wzięcia modele z "placu".

    Zostaw komentarz:


  • Rauxel
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Ale z hybrydami jest taki problem,że nie wolno ( lub jest niewskazane) ciągnąć przyczep kempingowych czy nawet holować sąsiada. Wiele osób po kupnie auta przeżywa małe rozczarowanie, zakończone pozbyciem auta.

    Zalezy, jaka to hybryda. W hybrydzie szeregowo - rownoleglej (Toyota) nie mozna ciagnac przyczep ani holowac, bo auto zawsze startuje z silnika elektrycznego. Dodatkowo, ladownosc takiej hybrydy jest dosc niska.

    Nie wiem, jak dziala hybryda wedle VAG, bo to nie dosyc, ze jest Plug-in, to tak naprawde zwyczajne auto z malym, wysilonym silnikiem benzynowym i przekladnia DSG, w ktore wepchnieto troche na sile silnik elektyczny i baterie w miejsce bagaznika. Byc moze start jest troche inaczej rozwiazany.

    Co do O4, to jakby byla to hybryda taka, jak Toyota, to warto sie zainteresowac. Ale po tescie Pertyna, gdzie Superb iV wlasciwie MUSI byc ladowany, nie podoba mi sie to. Niektorzy nie maja warunkow na to (blok), poza tym istota hybrydy i jej dlugowiecznosci to wlasnie duzy, wolnossacy silnik spalinowy...
    Ostatnio edytowany przez Rauxel; 36386.

    Zostaw komentarz:


  • klarus
    odpowiedział(a)
    Pany, prośba, nie ciągnijcie tu wątku olejowego (bo już jest odpowiedni ) ... tu wpadają ludzie aby porozmawiać i dowiedzieć się czegoś o O4 i tak niech pozostanie.... Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • rezon
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ;n2665606
    Z załadunkiem około 4 ton non stop w ciezkich warunkach . Który olej da radę?
    w ciężkich warunkach to Long Life na kompie wyjdzie 12-14kkm, a nie 30 czy 15. 18kkm na kompie sam kiedyś miałem przy przewadze jazd miejskich, 14kkm widziałem w innym samochodzie, o 12kkm czytałem. Kompy VW nie są takie głupie, jak wyglądają. Tryby LL są OK. Jak ktoś gania głównie trasy to potrafi i 31kkm pokazać, a jak ktoś głównie wokół komina to ostro skróci. A tu ciągle "żadnych Longlife". Silniki VW padają po 300kkm nie wskutek LL, tylko błędów konstrukcyjnych i odchudzania części, a nie LL. Było tu trochę takich co to leczyli "złotymi superhiper" olejami TSI i kończyło się zmianą tłoków i pierścieni.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Iveco daily bliźniak 4,5 zdarzało się wrzucić tylko jest roznica w Twoim i moim przypadku bo Ty masz na osi 1300 kg plus ciagniesz a ja 4500 na osi wiec Tobie może być trochę łatwiej a i roznica B+E więc Tobie nic nie zrobią

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Biorę na siebie autko 1200-1300kg i na haku przyczepa załadowana 3t więc nic strasznego mój lt tak jeździ i grama oleju nie bierze od wymiany do wymiany . Crafter 2.0 tdi bi turbo 177ps i wymiana co 50tys no ja to oczy zrobiłem

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Iveco Daily 2019 pierwszy serwis olejowy po 50 tyś km takim jeżdżę w pracy. Wg kresek stan oleju dwie kreski i już zezarlo ale to przez to że ładuje się więcej niż masz w papierze co jest normą. Pod obciążeniem będzie pił olej i tego się nie przeskoczy
    Prezes gdzie 4 tony na busa nie mow o tym głośno

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Zależne od ilości uruchomien silnika . Crafter raczej do miasta nie jest

    Zostaw komentarz:


  • Chris11
    odpowiedział(a)
    Ale wiesz, że to jest "DO" 50tys. km i równie dobrze ze wspomnianym przez Ciebie załadunkiem interwał ten może się skrócić do 20tys. km?

    Zostaw komentarz:


  • prezes870
    odpowiedział(a)
    Patrzyłem nowego craftera i wymiana co 50tys km . Z załadunkiem około 4 ton non stop w ciezkich warunkach . Który olej da radę? Teraz zalewam mojego vw lt motulem 5w30 i co 12 tyś wymieniam i jest jak smoła ( A silnik w środku jak nowy można by jesc z niego ) a co dopiero jest z takim olejem za 50tys km ? 10 wymian i pół miliona km...

    Zostaw komentarz:


  • rezon
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ;n2664639
    Reasumując można założyć że obecne 1.5TSI powinny mieć większą trwałość niż pierwsze 1.4 TSI które dożywały 300 tysi.
    Tylko pamiętajcie olej i filtr oleju wymieniamy co 10-15 tysięcy, żadnego Long Life.
    i wtedy będą żyły wiecznie????? Może zależy gdzie i jak ktoś jeździ, a nie powtarzanie na ślepo mantry wymieniaczy i sprzedawców olejów.

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    Ale z hybrydami jest taki problem,że nie wolno ( lub jest niewskazane) ciągnąć przyczep kempingowych czy nawet holować sąsiada. Wiele osób po kupnie auta przeżywa małe rozczarowanie, zakończone pozbyciem auta.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Nowa Skoda Octavia zadebiutowała w listopadzie i wkrótce powinna wreszcie trafić do oferty polskich salonów, cennik ma zostać opublikowany w ciągu kilku dni. Dzisiaj jednak pojawiły się pierwsze przecieki dotyczące usportowionej wersji RS, która ma być jeszcze mocniejsza i dostępna również jako hybryda.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...