Powiem Ci tak. Szukaj najprostszych rozwiązań. Zacznij od porządnego spsikania wudziakiem cięgien od zmiany biegów (te od skrzyni aż do ściany grodziowej). Jeśli to nie poskutkuje (a raczej poskutkuje bo miałem to samo u siebie) to pasowałoby podregulować cięgna bo mogły się rozregulować w czasie eksploatacji. Aha, niech Cię bóg broni przed wlewaniem jakichś dziadostw do skrzyni. Jak wlałeś porządny olej (np Mobil1) to nic Cię więcej nie powinno intersować. :szeroki_usmiech
Aha i nie "mieszko" a mieszek. To ten kawałek skóry pod lewarkiem zmiany biegów Zdejmujesz go razem z plastikiem i patrzysz czy nie ma syfu na podstawie lewarka (kulce) i w zasadzie tyle tam możesz tylko sprawdzić.
Aha i nie "mieszko" a mieszek. To ten kawałek skóry pod lewarkiem zmiany biegów Zdejmujesz go razem z plastikiem i patrzysz czy nie ma syfu na podstawie lewarka (kulce) i w zasadzie tyle tam możesz tylko sprawdzić.
Komentarz