Urzędasów z UE to ....niezbyt lubię. Ale temat wyprzedzania z kierą po prawej stronie? Sam nie wiem.
Linia produkcyjna Skody Octavia II FL
Zwiń
X
-
Linia produkcyjna Skody Octavia II FL
Tak przeszukałem forum i nie znalazlem poniższych filmików:
http://www.youtube.com/watch?v=PM_8A...feature=fvwrel cz. 1
http://www.youtube.com/watch?v=w1aho...eature=related cz. 2
Bardzo ciekawie i fajnie zrobiony materiał
-
-
Marcinooo, super sprawa :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Extra :lol:
Może warto by to było gdzieś podwiesić, co by zaraz nie zgineło na forum :wink:Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarcinoooCzłowiek może zobaczyć co jego autko przeszło :szeroki_usmiech
1'43" i 1'53" pokazano jak sprawdza się czy element jest gładki tzn. pociera się go osełką (np. taką jak się ostrzy noże) Jak jest OK to zetrą tylko trochę ocynku. Jak nie to do naprawy (młotek, szlifierka) :P (Oczywiście tego nie pokazali)
4'27 sekunda podobnie szlifowana jest tylna klapa
drugi film
1'28" facet zapomniał zdjąć z wieszaka kawał plastiku który przeciąga po drzwiach za drugim razem 2'15" już się poprawił :szeroki_usmiech
Wklejanie szyb, o rany tak samo jak w zwykłym warsztacie.
Przykręcanie kół, no tu mnie zaskoczyli. Myślałem, że mają wkrętarkę na wszystkie śruby jednocześnie. Raczej taka jest praktyka.
Zamieszczone przez TrusekZawsze mnie ciekawilo jak to wyglada od podszewki.
Zamieszczone przez maclukeCiekawe, czy taka holka też pucowała karoserię w moje bryce
Komentarz
-
-
Pawel11, czy zatem te tłoczenie i spawanie nie powoduje uszkodzenia zabezpieczeń?
Pytam, bo kiedyś na Discovery pokazywali produkcję Caddy (tą w Polsce), i tam auta były ocynkowywane po zespawaniu. Dodatkowo w profile wtryskiwano wosk, czy coś takiego, co je dodatkowo zabezpieczało. Ogólnie proces zabezpieczania antykorozyjnie miał wiele etapów i wyglądał dużo lepiej niż tutaj... a to tylko Caddy...
Komentarz
-
-
Żeby jeszcze było jak np. w firmach kurierskich, gdzie możesz sprawdzić w jakim miejscu i o której godzinie znajduje się Twoja przesyłka (choć tam paczek nie widać).
Przy zamówieniu nowego auta dostajesz jego numer np. VIN, a potem wchodzisz na odpowiednią stronkę, wpisujesz numer i obserwujesz jak produkują Twoje auto. Marzenia .... :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tichyczy zatem te tłoczenie i spawanie nie powoduje uszkodzenia zabezpieczeń?
Zamieszczone przez Tichypokazywali produkcję Caddy (tą w Polsce), i tam auta były ocynkowywane po zespawaniu.
Borsuk2, jestem niemal pewny, że taki system w skodzie funkcjonuje. Podejrzewam również, że dealerzy mają do niego dostęp. Tyle, że nikt go nie udostępni. Pomyśl ilu klientów, atakowało by sprzedawców jak by im się wyświetliło, w pozycji: Kontrola Jakości Lakierni: NOK, czyli "not OK". Już teraz (jak wynika z lektury forum) wielu robi problemy, przychodząc z czujnikami grubości lakieru i chcą mieć na całej karoserii identyczną grubość powłoki. A jak jakiś element był poprawiany, to problem bo co wtedy odebrać czy nie i mają zgryzoty. Albo po kontroli jakość na spawalni: wywali NOK i co pewnie zapomnieli czegoś zgrzać nie odbieram samochodu.
Najlepsze w tym jest to, że większość myśli, że z ich nowym nabytkiem, wszystkie osoby mające z nim styczność obchodziły się jak z jajeczkiem, nie mając większego pojęcia o procesie produkcji, poza takim obrazkami jak w tym wątku i innymi materiałami promocyjnymi.
Komentarz
-
-
U mnie na Firefox śmiga aż miło.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
Komentarz