Zamieszczone przez krzysiekd1991
Rok modelowy 2012
Zwiń
X
-
Rok modelowy 2012
Na stronie skody (jeszcze nie w polsce) pojawiła się informacja o zmianach w roku modelowym 2012.
Moim zdaniem nie ma cięcia wyposażenia w skodzie. Niech na ten przykład świadczy ten akapit:
The owners of Superbs will appreciate the launch of a front seat ventilation system, an innovation that will be particularly pleasant in summer. The exterior accessories portfolio will be extended with 17“ (Laurel) and 18“ (Luxon) lightweight alloy wheels.O2FL RS | S2 | F2
-
-
dobrze, że kolega przytoczył fragment n/t SuperBaśki, bo to jest prawdziwe auto klasy średniej/premium. Octavia, nieważne co by miała za wyposażenie i silnik, nadal jest tylko "dobrze" zaprojektowanym kompaktem, którego wielkim + jest bagażnik. porównując OI/OII do Toledo/Bora/Jetta/Golf to nasze furaki wychodzą na "taczki". rozpiętość wyboru wersji silnikowych jest mała, wyposażenie nie powala na kolana /ot, spełnia obecne standardy/ i tyle. "panowie z niemiec" nie pozwolą na odbieranie klientów przez wwnętrzną konkurencję, więc nadal będzie to co było, czyli bez rewelacji. już jakiś czas temu czytałem/słyszałem o zamiarze pozycjonowa skody w vag-u jako auta użytkowe, czyli woły roboczy. pragnienia ekipy ze skody o posiadaniu w palecie typów takich jak SUV, VAN czy nie daj bóg COUPE pozostaną pragnieniami... tak sądzę, ehhh... parę osób zapewne kojaży coś takiego jak TUDOR, czyli SUPERB COUPE. rysunki były bardzo ładne i co z tego...?Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Cordiparę osób zapewne kojaży coś takiego jak TUDOR, czyli SUPERB COUPE. rysunki były bardzo ładne i co z tego...?
Nie mam potwierdzenia tego faktu, ale podobno gość, który zaprojektował tę TUDOR (2002r.) zaprojektował później Bentley'a na tej podstawie (albo Bentley kupił ten projekt). Może to 'urban legends'.
Natomiast w 2004r. powstał projekt TUDOR 2 .... ech .... szkoda, że nie wszedł do produkcji :-)
Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Musicie zrozumieć jedną rzecz - Skoda w koncernie Panzerwagena pełni rolę taniej masówki dla ubogich, w tym dla Europy Środkowej i Wschodniej. Projektanci mogą sobie ćwiczyć takie bardzo skądinąd ciekawe, zgrabne i ładne wprawki jak Tudor, ale koncern Mutter nie pozwoli na ich realizację.
Jedyny plus tego modelu jest taki, że ktoś zauważył zdolnego projektanta i zabrał go do siebie.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
wracając do TUDOR-a I to przypomniałem sobie, że na tej wystawie co był prototyp, chętnych na auto od zaraz było ok. 150 osób, więc cena nie była aż tak zaporowa, szkoda... a jeśli chodzi o popularność skody w europie, to co możecie powiedzieć n/t ilości RS w anglii lub GT w grecji. sporo tego modelu i nie tylko było/jest ściągane z francji/włoch, więc chyba skoda nie jest produktem tylko na nasz region.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065a jeśli chodzi o popularność skody w europie, to co możecie powiedzieć n/t ilości RS w anglii lub GT w grecji. sporo tego modelu i nie tylko było/jest ściągane z francji/włoch, więc chyba skoda nie jest produktem tylko na nasz region.
Anyway, największym rynkiem Skody stały się Chiny, potem bodaj Niemcy, UK i Czechy. Angole i niemiaszki mogą sobie pozwolić na wypasione "drogie" Skody, Grecy chyba jeszcze też, ale jak popatrzysz na ilość sprzedanych sztuk, to liczby nie powalająMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Morgothja tylko cytowałem wysokiego dyrektora Panzerwagena, który kilka lat temu tak się wypowiedział, gdy trzeba było długo czekać na auta Panzerwagena"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Biszczujakoś cytatu w Twojej wypowiedzi nie widzę tylko parafrazowanie :diabelski_usmiechMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
loyd, nie chce nikomu docinać, ale doprowadza mnie do szewskiej pasji jak niektórzy nazywają model Superb Skody, superB :evil: No ni choroby tego nierozumiem, co niby te super "b" ma oznaczać?? Bo Superb, to słowo z j. angielskiego oznaczajace coś świetnego i podnadstandartowego, a co niby miało by oznaczac "Super B" ?? że "B" jest super?? a dlaczego "A" jest mniej super niż "B" ??Czarny Elegance
Komentarz
-
-
no właśnie nie do końca pasuje to bycie octavki autem dla ubogich. Poprzednie octavki...moze. Mialy super design, ale bida we wnetrzu. Ale jezdzilem trochę golfem VI w jakiejś Europcarowejwesji i moja octavka Ambiente jest jakosciowo bez porównania lepsza. Jakość materiałów, deski rozdzielczej... inna klasa. No i w octavce z tylu jedzie sie jak król
nic dziwnego, że skoda chce ją wpychać jako konkurencje paska
Octavka jest moim zdaniem gdzies pomiedzy golfem i paskiem.
Jest z tego co kojaze drozsza od Focusa (przynajmniej w konfiguracjach jakich sprawdzalem) ale jakos lepiej sie sprzedaje. Skądś to sie bierze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Biga dlaczego "A" jest mniej super niż "B" ??
Dlatego łatwiej powiedzieć super-B - i wszyscy wiedzą o co chodzi
A poważnie - tez mnie bawi nazywanie tego auta super-b
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Al_CaponeNo i w octavce z tylu jedzie sie jak królnic dziwnego, że skoda chce ją wpychać jako konkurencje paska
Octavka jest moim zdaniem gdzies pomiedzy golfem i paskiem.
A pozycjonowanie Octavii między Golfem i Passatem, to już chyba jakiś środkowoeuropejski passus, tylko dla "biednych". To jest zwykły kompakt (tak zwykły i to ze środka stawki) z dużym bagażnikiem. Ani to prestiżowe, ani modne, ani z klasą, za to zajedwabiście praktyczne.
Już skandalicznie krótki rozstaw osi uniemożliwia pozycjonowanie Octy powyżej kompaktów.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
ja nie wiem który wymiar trzeba mieć rozrośnięty, żeby z tyłu było za mało miejsca
Ja mam 187cm i chuchro to raczej nie jestem. Miejsca na nogi mam w ch.. jak siedziałem za zona (180cm) to miałem jeszcze daleko do dotknięcia do fotela. Rozstaw osi, ok, niewielki, ale jeżeli mówisz, ze octa jest w środku stawki kompaktów, to.... który jest większy? Który ma więcej miejsca? (nie mówię tu o bagażniku bo ten to wiadomo, że deklasuje)
Jeżeli chodzi o jakość wykończenia to wyłączając marki premium to octa raczej jest w czołówce. porównuje tu te co znam: astra, focus, megane, kia. Bardziej zachowawcza niż np. megane, ale tam rządzi plastik.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Al_Caponeja nie wiem który wymiar trzeba mieć rozrośnięty, żeby z tyłu było za mało miejsca
Octavia vs. Fluence - porównaj rozstaw osi, szerokość wnętrza, odległość między oparciami, długość siedzisk, długość oparć, itp.
Oba auta są dość porównywalne (długość, szerokość, wysokość) z lekkim wskazaniem na Renówkę, bagażniki są przepastne w obu przypadkach, ale wymiary wnętrz różnią się najbardziej. Oba są przedstawicielami segmentu C (kompakty).Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Morgoth, tylko przyznasz mi rację, że w tym przypadku rozstaw osi nie inie w parze z ilością miejsca po długości auta.
Porównując np. do Meganki II np. 5D która ma wymiary szerokości auta większe od OII jak i rozstaw osi również ( i to sporo), to Meganka II jest strasznie ciasna w porównaniu do OII. To samo dotyczy Meganki III.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz