Dacia Duster z sercem Nissana GT-R

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mtmg
    Ambiente
    • 2007
    • 104

    Dacia Duster z sercem Nissana GT-R

    Nie pali sie kontrloka oleju po wlaczeniu zaplonu (silnik zgaszony).
    Czy tak ma byc?
    Licznik na CANie, z komputerem w O1 z silnikiem 1,6 lub 2,0.
  • daneczek76
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 3642
    • Toyota

    #2
    Dacia Duster z sercem Nissana GT-R

    Po co wkładać do Dustera 850-konny silnik? Żeby wygrać legendarny "Wyścig w chmury". Dacia przedstawiła rajdową wersję budżetowego crossovera, która wystartuje w legendarnym Pikes Peak International Hill Climb

    Pikes Peak International Hill Climb

    Miejsce: Colorado, USA
    Wyścig na dystansie 20 km
    Wysokość n.p.m. na starcie: 2 860 m
    Wysokość n.p.m. na mecie: 4 300 m
    Nawierzchnia: 50% asfaltu, 50% szutru
    Rekord do pobicia w kategorii Unlimited: 10 min 01 sek 42 ms
    Aktualny rekordzista: Tajima Nobuhiro (Suzuki)

    Najtańsza cywilna wersja Dustera kosztuje jakieś 50 tys. zł. Pewnie niewiele mniej trzeba zapłacić za komplet klocków hamulcowych do tej rajdowej bestii. Dacia Duster No Limit powstała w jednym tylko celu - by w jak najkrótszym czasie przejechać morderczą trasę na Pikes Peak. Auto zbudowali wspólnie eksperci z Tork Engineering (projekt, produkcja, montaż i udoskonalenia) i Sodemo (silnik). W pracach nad rajdowym prototypem radą i rozwiązaniami technicznymi służyła też ekipa z Renault Sport Technologies.

    Dacia postanowiła pójść na całość i przygotowała auto, które rywalizować będzie w kategorii Unlimited. Co to oznacza? Brak ograniczeń mocy i pojemności skokowej, pełna dowolność w zakresie masy pojazdu, doboru opon, układu przeniesienia napędu oraz aerodynamiki nadwozia. Pod lekkim nadwoziem z tworzywa wzmacnianego włóknem szklanym drzemie potężna moc. Na bazie bloku silnika z Nissana GT-R (V6 3,8 l) inżynierowie zbudowali jednostkę rozwijającą 850 KM. W przekazywaniu mocy na wszystkie cztery koła pośredniczy sześciostopniowa, sekwencyjna przekładnia Sadev, a rozbudowany pakiet aerodynamiczny odpowiada za generowanie odpowiedniej siły docisku.

    W swoim pierwszym Wyścigu w chmury Dacia wystartuje 26 czerwca. Za kierownicą bestii zasiądzie doświadczony kierowca torowy i trzykrotny zwycięzca Trophée Andros - Jean-Philippe Dayraut.

    źródło i fotki: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,967846...sana_GT_R.html
    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

    Komentarz

    • oolsztyniak
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6647
      • Superb II combi (3T5)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Nie no taką Dacie to i ja bym chciał mieć :szeroki_usmiech
      Była O2 RS 190 km / 436 Nm
      Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

      Komentarz

      • abc_rlz.
        Rider
        • 2009
        • 261

        #4
        Zamieszczone przez oolsztyniak
        Nie no taką Dacie to i ja bym chciał mieć :szeroki_usmiech
        Cieszyła by Cię jazda od stacji do stacji ? :lol: :szeroki_usmiech
        Była : Skoda Octavia I '04 1,4 16V 75 KM
        Był : Opel Vectra C 1.9 CDTI 150KM
        Jest : Seat Cordoba 1.9 TDI 101 KM
        Jest: Skoda Octavia 1.9 TDI 105 KM

        Komentarz

        • Szkodnicki
          L&K
          • 2011
          • 1084

          #5
          Zamieszczone przez abc_rlz.
          Cieszyła by Cię jazda od stacji do stacji ?
          Cóż, gdyby było mnie stać na taką bestię, to z paliwem też by nie było problemów
          Spoty w Rzeszowie i Tarnowie - info w poszczególnych wątkach. Zapraszamy!
          ----
          Jeśli nie używam polskich liter, to znaczy, że piszę na komórce

          Komentarz

          • Octan
            Rider
            • 2006
            • 653

            #6
            A ja bym jednak wolał serce nissana GT-R w opakowaniu Nissana GT-R

            Komentarz

            • shok
              RS
              • 2009
              • 2070
              • Octavia I (1U2)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              A ja wolałbym taką Duster z silnikiem 1.8Tsi. Bo na dobrą sprawę Dustera nie ma co napędzać.Same małe piczki

              Komentarz

              • Skfarek
                RS
                • 2010
                • 4795
                • Octavia I (1U2)
                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                shok, tanie auto to i takie same silniki, no chyba że Renault zaszaleje i zarzuca wersję z 1.4 TCI (czy jak tam się to uturbione 1.4 w reni zwie) :wink:
                Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                Komentarz

                • Big
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 6389

                  #9
                  Zamieszczone przez Skfarek
                  i zarzuca wersję z 1.4 TCI
                  Tce Ale masz rację, tanie auto to i tanie silniki. Dacia jest w koncernie Renault marką budrzetową i tu nie m co sie spodziewac najnowych technologii. Do Dacii wkładane są silniki które wyszły już z oferty Renault np. 1.6 90KM czy 1.4 75 KM.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz

                  Pracuję...