Zamieszczone przez rodaczek
Jeździłem Hundaiem i40 :)
Zwiń
X
-
Jeździłem Hundaiem i40
MIałem okazję dzis pojeździc już najnowszym Hundaiem i40 kombi w wersji Style z silnikiem 1,7 d (136 KM).
Oto wrażenia:
Nadwozie- naprawdę pięknehundai odwalił kawał dobrej roboty, bo to auto " na zywo" prezentuje sie niesamowicie. Agresywny przód z charkterystycznymi swiatłami do jazdy dziennej i ałdny tył. Do tego alumy o rozmiarze 17". Naprawdę Passat czy Superb II maja wielkiego konkurenta.
Wnętrze: Bardzo dobre materiały wykończeniowe. W tym aucie czuje sie że Hundai zrobił gigantyczny krok do przodu. Deska miękka w dotyku, i bardzo ciekawie wystylizowana. Kierownica super lezy w dłoniach i jest przyjemnie gruba. Podłokietnik idealnie dobrany - nawet gdy fotel kierowcy zostanie przesuniety do przodu i tak da się na min swobodnie oprzec rękę. Przyciski i pokrętła umieszczone bardzo ergonomicznie - choc pierwszy raz siedziałem w tym aucie nie miałem najmniejszego problemu z jego obsługą
wskaxniki bardzo czytelne i ciekawe - temp. cieczy i poziom paliwa wyswietlane są na wyświetlaczach wpisanych w predkościomierz i obrotomierz.
Komputer pokładowy ma bardzo ciekawe animacje i grafikę, ale jadnak wolę aby spalanie chwilowe podawał w formi cyferek a nie kołowego wykresu po którym przemieszczają sie kreseczki (podobnie jak w Hondzie Accord).
Obsługa radia, tempomatu i kompa z kierownicy jest bardzo intuicyjna. Dodatkowo z kierownicy obsługuje sie tez system glosnomówiący z komendami głosowymi.
Miejsce - kierowca i pasazer maja go sporo a fotel kierowcy regulowany jest elektrycznie i mozna go bardzo łatwo ustawic i dopasowac do każdego wzrostu.
Z tyłu miejsca naprawdę dużo !! Może nie jest to superb II ale Hundai i40 pod tym względem wstydzić sie nie musi.
Zawieszenie - ładnie wybiera nierówności i jest ciche podczas jazdy po nich. Jednak jak dla mnie jest troszeczkę zbyt miękkie ( O II jest tu troche lepsza) choć auto dość pewnie prowadzi się w szybkich łukach. Układ kierowniczy daje poczucie tego co dzieje sie z kołami ale moim zdaniem progresja wspomagania lepiej dobrana jest jednak w O II (w Hundaiu troszkę zbyt mocno działa to wspomaganie przy predkosciach 120 km/h).
Silnik - - niby 136 KM niby 325 Nm ale ten diesel nie zrobił na mnie jakiegoś pioronującego wrażeniaZ dołu zbiera się dośc ciężko i tak naprawde cokolwiek zaczyna się dziać dopiero po przekroczenia 2,100 obr/min. Niby później czuć przyrost momentu i moc, ale 1.8 TSi w O II czy Superbie II bije go na głowę
Mam nadzieję ze benzynowce Hundai ma lepsze niż diesle.
Ceny - No tu Hundai sobie poszalał i zeby się na tym nie przejechałSamochód jest naprawde fajny, bardzo dobrze wykonany przy użyciu dobrej klasy materiałów, ale żeby za podstawową wersję zapłacić 85 000 zł (Style 1.6 GDI 136 KM), za Comfort 90 tys zł, za Comfort + 100 000 zł, Style 110000 zł a za Premium 127 500 (ta dostępna jest z 2.0 GDI 177 KM oraz 1.7 d 136 KM za 131 900 zł) to lekka przesada !!! A to sa ceny z podstawowymi silnikiem dla kazdej wersji. Za mocniejsz esilniki ceny sa jeszcze wyższe :shock:
Ja wiem że to auto to krok milowy Hundaia, ja wiem jże jest niexle wyposazone, ale taka kasa za Hundaia ??!!!! Nie przesadzajmy
No i jeszcze jedno. Jeśli chodzi o wyposazenie to Hundai powiela błedy japonczyków. NIe dośc z eceny niskie nie są to wersje wyposazenia sa skonkigurowane fabrycznie. Dokupić do każdej z nich mozna tylko, lakier matelic (2 tys zł), Automatyczną skrzynię ( 5 tys zł), Panoramiczny dach - 4 500 zł, oraz nawigację - 6 000 zł. reszta wyposazenia skonfigurowana jest przez fabrykę co jest totalna pomyłką, bo jesli np. chce ksenony to musze zdecydowac się na wersję min. Comfort + i wydac co najmniej 100 tys zł !!!
takze Hundai wypuszcza na rynek bardzo dobre, świetnie wykonane i komfortowe ale troche za dorgie auto - chyba szykuja sie duuuze rabatyi z dziwna poliwyką wyposazenia, gdzie kierowca musi polegać na przyzwyczajeniach i guście fabryki.
Czarny Elegance
-
-
z cenami pojechali IMO konkretnie :shock:
[ Dodano: Czw 14 Lip, 11 19:10 ]
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No i potwierdzasz przemyślenia większości. Bardzo dobry samochód, wielki krok w przódu. Ale co odwalili z tą ceną? Niestety nie zdołają zbudować "prestiżu" i popularności, ponieważ mało osób dysponując takimi pieniędzmi uda się do ich salonu. Zresztą ich silniki, przynajmniej na papierze, wypadają gorzej niż te Vagowskie. Ja np. nie widzę silnika dla siebie, bo ta benzyna 177hp patrząc po osiągach, w porównaniu do 1.8 tsi wypada marnie.Witam
Passat 1.8 TSI R-Line MY2010
Komentarz
-
-
Panowie ale ktoś inny też by powiedział ze za skode 120kzł, przecież to ty skoda, z hujdajem i innymi koreańcami będzie podobnie, poczekajmy jeszcze kilka lat.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Może zastosują politykę cenową jak Citroen: ceny podstawowe zupełnie z kosmosu (no bo wręcz wyższe niż renomowanych europejskich i japońskich marek), ale jednocześnie stały i dość wysoki rabat... No bo trzebaby być megamiłośnikiem Hundaia (czy jak to się pisze), żeby wydać 85kzł i mieć manualną klimę, kołpako-stalówki i do setki przyśpieszać niemal 12s...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Może zastosują politykę cenową jak Citroen: ceny podstawowe zupełnie z kosmosu (no bo wręcz wyższe niż renomowanych europejskich i japońskich marek), ale jednocześnie stały i dość wysoki rabat...inaczej, pomimo tego że i40 to bardzo fajne auto, to niestety ale nie będzie się sprzedawało zbyt dobrze.
Zamieszczone przez piramidaPanowie ale ktoś inny też by powiedział ze za skode 120kzłCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprTen Hyundai to konkurent Pasata a nie Octavii, żeby porównywać ceny.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIZamieszczone przez krzysiek83wprTen Hyundai to konkurent Pasata a nie Octavii, żeby porównywać ceny.
Golas za 85kzł jest raptem 5kzł tańszy niż najtańszy Passat Varia(n)t TSI i o 5kzł droższy niż Avensis kombi 1.6i... To jest więc cena zupełnie nieatrakcyjna, bo większość osób wybrałaby renomowane auto (albo minimalnie droższe, albo minimalnie tańsze) z jednocześnie nie gorszym wyposażeniem i z lepszymi osiągami... W każdym razie ja wolałbym tańszą Toyotę T27 kombi 1.6i niż i40, które od Avki wcale nie jest (moim zdaniem) ładniejsze...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12W każdym razie ja wolałbym tańszą Toyotę T27 kombi 1.6i niż i40, które od Avki wcale nie jest (moim zdaniem) ładniejsze...
i40 jest naprawde superGdyby nie ta cena, to jest to naprawdę extra samochód. Obnizyć cenę o 7-8 tys zł na każdej wersji i będzie o.k. wtedy sam bym ten samochód sobie kupił.
P.S.
Siedzialem juz także w najnowszej Elantrze ale to nie to. Niby ma to być sedan klasy kompact ale to bardziej taki toporny amerykaniec.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big, o gustach się nie dyskutuje, ale mi akurat Ave T27 się podoba, choć faktycznie znam kilka osób (w tym obecnego użytkownika T27) twierdzących, że bardziej im podoba się masywny(?) wygląd T25 niż T27. I nie zmienia to faktu, że gdybym miał (czysto niestety(!) hipotetycznie) do wyboru (porównywalnego) Hyundaia za 85kzł, VW za 90kzł i Toyotę za 80kzł, to faworytem byłaby Toyota, a Koreańczyk zająłby ostatnie miejsce. Tak naprawdę ten i40 (mimo niewątpliwej urody) zainteresowałby mnie dopiero wtedy, gdyby jego cena startowała z poziomu około 10kzł niższej niż Avka (co moim zdaniem wcale nie jest niemożliwe - patrz przykład i30, którego podobno(?) można mieć w "gołej" wersji już za 38kzł)...
Komentarz
-
-
Big, w aktualnym wydaniu tygodnika Motor jest test porównawczy Vw Passata Variant 2.0TDI 140HP/manual w wersji highline z Hundaiem i40 1.7d (czyli ten model którym jeździłeś) i o dziwo redaktorzy stwierdzili REMIS
coś nie chce mi sie wierzyć, żeby i40 tak dobrze wypadł, może test był sponsorowany przez H?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
widocznie skośnookie włożyli tyle kasy w nowa konstrukcję, że trzeba to jakoś odkuć :lol: a tak na poważnie. Zastanawiające jest trochę mało realne podejście właścicieli koncernu do rynku. Co nimi kieruje ?! , że "wołają" za auto tyle kasy (nawet jak jest dość dobrze wykonane) mając za konkurentów znane i sprawdzone lepsze marki. IMO takim sposobem "nowego" klienta nie kupią. Zasada "małą łyżeczką" chyba sprawdziłaby się lepiej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigUkład kierowniczy daje poczucie tego co dzieje sie z kołami ale moim zdaniem progresja wspomagania lepiej dobrana jest jednak w O II (w Hundaiu troszkę zbyt mocno działa to wspomaganie przy predkosciach 120 km/h).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIBig, w aktualnym wydaniu tygodnika Motor jest test porównawczy Vw Passata Variant 2.0TDI 140HP/manual w wersji highline z Hundaiem i40 1.7d (czyli ten model którym jeździłeś) i o dziwo redaktorzy stwierdzili REMIS
Zamieszczone przez andrzej1962Co nimi kieruje ?! , że "wołają" za auto tyle kasy (nawet jak jest dość dobrze wykonane) mając za konkurentów znane i sprawdzone lepsze marki. IMO takim sposobem "nowego" klienta nie kupią. Zasada "małą łyżeczką" chyba sprawdziłaby się lepiej.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Auto osobiście jak dla mnie bardzo ładne cena fakt za wysoka , osobiście mi przypomina Avensis.
Jestem ciekaw ja z jakością blach i gwarancją bo sąsiada I30 z 2007 roku już rdze na drzwiach ma która rzuca się w oczy i to nie na jednych tylko na wszystkich czterech sztukach może to wina złych odpływów wody.Załączone pliki[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ironmanCo do blach w i30, nagminnie rdzewieją klapy tył, ale z tego co zauważyłem wśród znanych mi i30 (w sumie 6 sztuk) , to problem dotyczy tylko klap.
Zarówno Kia jak i Hyundai się cenią. Ale urody i finezji im nie brakuje - i40 bije na głowę większość stetryczałej konkurencji :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pascala co to znaczy ze tylko hyundai ? a co to superb taki wspaniały ze tyle kosztuje - przeciez to tylko skoda :|Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
Komentarz