A co ty myślisz, że lobby to jesty tylko w farmacji? Dostaje taki tygodnik/ miesięcznik dolę, i wskazówki jak ma test wyjść. Na przykład ostatnio czytałem "test/porównanie" samochodów sportowych: Audi TT w jakiejśtam super sportowej wersji, Audi RS3 i Audi R8. Przyznawano punkty za silnik, wypozażenie i takie tam. Ale to co mnie zdziwiło to punkty z miejsce z tyłu. Wiadomo że R8 dostało 0 pkt. bo jest 2 miejscowe :shock: Podobnie porównano cenę (samochodów z różnych klas) i tutaj R8 dostało najmniej punktów. I w tym porównaniu samochód, dla mnie przynajmniej, najbardziej sportowy, czyli R8 dostało najmniej punktów. Wniosek: test testowi nierówny
Wszystko będzie zależał od popytu. Zobaczcie co się dzieje z ix35 i kia sportage - upusty są śladowe, bo wszystko idzie prawie na pniu.
A dlaczego? Bo ceny mają zaje...biste na te auta.
Dokładnie. Kia Sportage czy Ceed sprzedają sie tak dobrze, bo mają świetne ceny i super relację ceny do wyposażenia. Gdyby nie to, to w zawojowaniu rynku nie pomogłyby by im ani dobre materiały, ani porządne wykończenie wnętrza, ani ładna stylistyka.
Zdaje mi się, że Hundai zbyt szybko uwierzył, że dorówanał już japonczykom i europejczykom tzn. może inaczej samo auto - mowa o i40 - już dorówało, ale marka jeszcze nie. Puki co nikt nie kupuje Kii czy Hundaia TYLKO dlatego, że są dobrze wykonane,bezawaryjne czy ładne, ale głownie dlatego, że są tanie i nieźle wyposażone.
Jak pisałem wyzej, na markę pracuje sie latami, a nie 1 czy 2 modelami.
Ceny to one mają na poziomie Yeti czy nawet Tiguana. Po prostu szybciej niż wyślimy zaczeli robić dobre samochody. Brakuje im tylko dobrych turbo benzyn do dobre turbo diesle już mają. i40 jest obliczany na utratę wartości podobną do passata i 5 letnią gwarancję standardowo. Zobaczymy jak będzie - moim zdaniem zdecyduje popyt.
Ceny to one mają na poziomie Yeti czy nawet Tiguana.
To prawda, ale Yeti i Tiguan wieje nudą na kilometr (no może Tiguan wypada troche lepiej) a Sportage czy ix35 robi jednak na ulicy wrażenie i przez to ludzie chcą je kupować mimo wyższej ceny, ale zdecydowanie lepszym lookiem.
skoro tak na potęgę psują się i30, rdzewieją itd, to jak zaczną sprzedawać takie "wypasione" i40, to serwisy będą pracować 24h.
Kierowcy AlfyRomeo to się pewnie cieszą, bo teraz to nie o nich będą kawały
Jak będę zmieniał samochód za 9 lat, to wtedy może się coś zmieni, ale jak miałbym dzisiaj wybierać, to na pewno nie hyundai.
Taaaa, jasne a świstak siedzi i zawija Mój teść ma Kiię Ceed (czyli praktycznie to samo co i30) od 4 lat, czyli od nowości, samochód jest totalnie bezawaryjny !!! Mój kolega z pracy ma druga taka Kię Ceed tyle że kombi - jego auto również nie sprawia absolutnie żadnych problemów i mam uwierzyć, że siostrzany model z tego samego koncernu nagle jest trupem, bo co, bo ma znaczek Hundaia na masce ???
Ludzie pzrestancie wierzyc w takie głupoty !!!
Ja zarówno Hudaia jak i Kie móglym obecnie spokojnie kupić. Te auta nieczym nie odstają od ich konkurentów z Europy !!
Ale jednak w pryzpadku hultaja ceny ustawione na poziomie VW w Europie to jednak przegięcie.
W moim odczuciu faszyści (największy rynek motoryzacyjny europy) tego nie kupi. Podobnie Francja i Włochy (tu ceny już wyższe niż peżoty i fiaty). Tak więc skośnookie pedały przekombinowały ...
Tez wczoraj jezdzilem i jestem w szoku.Pozytywnym szoku...
Auto rewelacja,materialy super i to wyciszenie silnika...
A cena? Superb tez tani nie jest a mysle,ze I40 wypada duuuzo lepiej na jego tlw.
P.S. Niedlugo cena I 40 ma zejsc w dol...
paweł2, tez 1.7 136 KM. Potwierdzam,ze na papierze te 136 KM wyglada niezle,ale z jazda juz ciut gorzej. Pamietac trzeba,ze auto to duza kolubryna. Ale chodzi cichutenko :-))
To fakt. Nie słychać, że pod maską pracuje diesel.
Zamieszczone przez Lashlo
Potwierdzam,ze na papierze te 136 KM wyglada niezle,ale z jazda juz ciut gorzej
Poniżej 2200 obr/min absolutnie nic się nie dzieje.
Zamieszczone przez loyd
Jak zejdą z ceny to sam bym to kupił
Ja mam dokładnie takie same przemyślenia.
Zamieszczone przez Lashlo
P.S. Niedlugo cena I 40 ma zejsc w dol...
Jak pierwszy raz na oczy zobaczyłem cennik (wtedy jeszcze nie było samochodów w salonie) odrazu powiedziełem to samo do sprzedawcy. Po prostu nikt nie kupi Hundaia za takie pieniadze, pomimo ze i40 do bardzo dobre i dopracowane auto, z wyjątkiem przewspomaganego układu kierowniczego. Oni po prostu MUSZĄ obniżyć cenę żeby to auto zaczęło sie sprzedawać.
Zamieszczone przez Lashlo
Superb tez tani nie jest a mysle,ze I40 wypada duuuzo lepiej na jego tlw.
No tego akurat bym nie powiedzieł I40 jest porównywalny w Superbem II, ale na pewno nie jest lepszy od niego. Żeby nie być gołosłownym, Superb II ma duuuużo lepsze zawiezenie i układ kierowniczy oraz paletę silników (Hundai tu ma podobno sie poprawić i wprowadzić doładowaną benzybę 1.6 oraz 2.0 z Turbo). Wyposażenie jest porównywalne. Jakość montażu i materiały również. Ale już pierdoły ułatwiajace codzienną eksploatację są na korzyść Skody ! W Hundaiu brak np. wieszaczków czy systemu mocowania bagażu w bagażniku, skomplikowana jest także obsługa menu kompa pokładowego.
jak poszedlem z ciekawosci do Hujdaja na tzw. drzwi otwarte jakies 2 tyg. temu to ogladalem i40 oraz Elantre, ktora mi sie bardzo podoba (w kolorze bialym), nawet sie nia przejechalem. Powiedzialem sprzedawcy (ktory nota bene chyba za bardzo to sie sprzedaza nie interesuje...), ze auta bardzo fajne, tylko ceny o 10k za duze (Elantra minimum 59.900, a i40 bodajze 84.900), na to on, ze Hujdaj dal takie ceny, zeby sprawdzic czy sie auta beda sprzedawac.. i ponoc sie sprzedaja (przynajmniej Elantra bo o tym mowil). Prawde mowiac za 60k to mozna miec dobrze wyposazona O2 1.4 TSI / 1.6 TDI a za 70k Superba 1.4 TSI w wersji comfort... 14.900 wiecej za i40 to wolne zarty....
Hujdaj dal takie ceny, zeby sprawdzic czy sie auta beda sprzedawac.. i ponoc sie sprzedaja (przynajmniej Elantra bo o tym mowil).
marlej108, szczerze mówiąc jakos watpię w tą sprzedaż W Lublinie są 2 salony Hundaia a poza 1 szt. i40 sedan (bardzo ładny jest ten sedan !!) przywleczoną przez kogoś z USA nie widziałem ani jednego i40 czy Elantry, a auta te są w sprzedaży już dobry miesiąc czasu. Myślę że to był tekst sprzedawcy pod tzw. publiczkę. Po prostu ceny są za wysokie jak na tę markę. Auta owszem są o.k. ale znaczek jeszcze nie "dorósł" do takich cen i nikt za Hundaia nie zapłaci tyle co za VW, Hondę czy Mazdę.
P.S.
W najnowszym Auto Motor i Sport jest porównanie i40 z Mazdą 6 kombi i Peugeotem 408 kombi i .... Hundai wygrywa !! Druga jest Mazda. Trzeci Peugeot. Ale z tej trójki najdroży jest ... Hundai (131 tys zł) :shock:
Ale jednak w pryzpadku hultaja ceny ustawione na poziomie VW w Europie to jednak przegięcie.
W moim odczuciu faszyści (największy rynek motoryzacyjny europy) tego nie kupi. Podobnie Francja i Włochy (tu ceny już wyższe niż peżoty i fiaty). Tak więc skośnookie pedały przekombinowały ...
Komentarz