Zamieszczone przez marlej108
Skoda Citigo - nowy model pod koniec roku
Zwiń
X
-
Czytając posty w tym temacie, zastanawiam się, dlaczego koledzy oczekujecie paramatrów samochodów o klasę wyżej? :roll: Może lepiej porównać Citigo, UP-a! i Mii do trojaczków z Kolina (C1,107, Aygo). Szczególnie parametry typowo użytkowe-poj. bagażnika Citigo 250L 8) , trojaczki 130L ( z trudem mieści się zgrzewka wody 1,5L) Wielkość tylnej klapy, wielkość siedzeń itd. Citigo jest zdecydowanie bardziej wyciszone. A jeśli chodzi o cenę, to jeśli UP! w podstawowej wersji kosztuje 31290zł, to ile ma kosztować Citigo? Z pewnych źródeł dowiedziałem się, że czeski odpowiednik ma kosztować <30 tyś. Do tego od 22 tygodnia tego roku, wchodzi do produkcji wersja ze skrzynią automatyczną ( lub jak kto woli zautomatyzowaną ) ASG i ma działać bardzo sprawnie. Uwzględniając fakt, że projektowali ją twórcy DSG, można w to wierzyć. U sąsiadów "jest już skladem"- szkoda, że u nas dopiero od maja... Pozdr
Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusemByła O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI
Komentarz
-
-
VW UP już w salonach od 31k
Volkswagen wprowadza na polski rynek nowe miejskie auto – model Up! Samochód ma potencjał do tego, by zawojować nasz rynek. Auto jest już dostępne w salonach w cenie od 31 290 zł.
Zależnie od budżetu i potrzeb można wybrać jedną z 3 wersji wyposażenia. Podstawową jest take up!, kolejną komfortowa move up!, a wersja najbogatsza to – high up! W momencie wprowadzenia na rynek na bazie high up! oferowane są dwa specjalne modele: black up! i white up!. Wraz z up! debiutuje nowa generacja silników trzycylindrowych. Jednostki benzynowe mają moc 44 kW/60 KM i 55 kW/75 KM, spełniają normę emisji spalin Euro5 i napędzają przednie koła. Średnie zużycie paliwa w wersji z BlueMotion Technology (m.in. system Start-Stop, rekuperacja i opony zoptymalizowane pod kątem oporów toczenia) to zaledwie 4,2 l/100 km (60 KM) i 4,3 l/100 km (75 KM). Oba jednolitrowe silniki emitują poniżej 100 g/km CO2. W standardowych wersjach silniki zużywają odpowiednio 4,5 i 4,7 l/100 km.
Na tej samej bazie, co silniki benzynowe, opierać się będzie silnik zasilany gazem ziemnym o mocy 50 kW/68 KM. Wariant up! EcoFuel BlueMotion Technology będzie emitować tylko 79 g/km CO2. Podczas IAA we Frankfurcie Volkswagen zaprezentował eco-up! – zbliżony do produkcji seryjnej model studyjny ekologicznej wersji zasilanej gazem ziemnym. Na 2013 rok zaplanowane zostało wprowadzenie na rynek up! z napędem elektrycznym; studyjna wersja tego up! Blue-e-Motion była również prezentowana we wrześniu podczas IAA. Równie nowe jak silniki są dwie 5-biegowe przekładnie (manualna i zautomatyzowana). Obie przekładnie należą do najlżejszych tego rodzaju skrzyń biegów na świecie.
Komentarz
-
-
czolem, dzis obejrzalem w Gdansku w salonie VW up!'a - maja chyba najdrozsza wersje, niestety czarna w srodku - troche ponura, z zewnatrz lakier czerwony... Uwazam, ze to bedzie model ktory chyba sporo namiesza na rynku u nas, choc sadze ze raczej w srodkowej wersji i tak do 37k... dlaczego? Bo po 1. to VW a u nas to magia, 2. jest naprawde calkiem fajny w srodku z przodu i dla starszej osoby - emeryta, albo mlodej damy jak znalazl, 3.to pierwszy VW ktory ma normalna cene - i dlatego pojazdy typu panda, spark, moga sporo stracic.
Ps. bagaznik natomiast wydaje sie jakis mikroskopijny, ale to pewnie przez to ze mam Octe....
ps.2 nie wiem ile bedzie musialo kosztowac Citigo zeby sie lepiej sprzedawac od up!'a bo mysle ze roznica 10% moze byc zbyt slaba zeby przebic magie znaczka VW dla potencjalnego klienta....
Komentarz
-
-
-
Zamieszczone przez BigMoje zdanie jest takie, że pomimo faktu że UP!/Citygo/Mii, to ciekawe auta, to ciężko im będzie wygrać rywalizację z Kią Picanto.
Oglądałem te auto w internecie pod kątem mojej żony - wersja, którą można kupić (to znaczy ma jakieś podstawowe dla mnie ficzery) to co najmniej 42 000 PLN.
Naprawdę ciekaw zatem jestem cen Skody.
Komentarz
-
-
Właśnie zaprezentowano Skodę CitiGo Rally:
Autko posiada 18-calowe koła z kutymi felgami i typowo rajdowe dodatki na zewnątrz i wewnątrz auta. Na razie brak oficjalnego info na temat silnika, zastosowanego w Skodzie. Prawdopodobnie auto posiada napęd na 4 koła, a wszystko napędza 2,0-litrowy, 201kW/250Nm czterocylindrowy silnik z sześciobiegową sekwencyjną skrzynią biegów - silnik znany z Fabii S2000.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Pomysł Fabii w wersji Monte Carlo może nie w Polsce, ale generalnie dobrze się przyjął w Europie, więc idą za ciosem.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Ciekawy artykul....
zgadzam sie z teza, ze: "Co robili projektanci silników przez 30 lat?! Wsadzali kolejne turbosprężarki do diesli czy może myśleli jak włożyć do silnika więcej psujących się sprzętów bez zmiany jego parametrów?!?
Golf II vs Citigo....
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
ps. autor artykulu nie znal niestety ostatnich wynikow crashtestow w USA ktore pokazuja, ze crashtesty robione w Unii sa do dupy... bo taki wypadek jaki niby w nich jest testowany zdaza sie bardzo rzadko... a faktycznie moze byc zazwyczaj zupelnie inaczej - i teraz tak zaczeli testowac Amerykanie - i co? auto co tu ma 5 gwiazdek tam dostalo 2 czy 3.... (ps. swoja droga ciekawe czy ow Golf II w ogole by jakas gwiazdke dostal...?).
Komentarz
-
-
Dzisiaj na parkingu obok mnie stanęło sobie Skoda Citigo i miałem okazję sobie ją obejrzeć. Z zewnątrz naprawdę ładne autko, lepiej się prezentuje niż Panda
Co do artykułu to nie wiem czy porównywanie Golfa II z Citgo jest do końca sensowne i sprawiedliwe. To, że 30 lat temu pewne rzeczy robiono dokładnie i lepiej niż dzisiaj to wiadomo od dawna (w myśl zasady: dawniej inżynierowie składali samochody, a teraz księgowi). Ale Golf II to kiedyś było prestiżowe auto i marka (tak jak obecne, nowe generacje Golfów), zaś Citigo to typowe małe autko, za teoretycznie małą kasę.
Porównajmy 20letniego Mercedesa, Audi, BMW, VW posiadającymi bajery, z jakimś nowym, gołym autem i tak samo wyjdzie....
Komentarz
-
-
Kilka dni temu wsiadłem do gołej czerwonej Citygo w Auto-Wimarze na Modlińskiej... Kurczę, to auto w środku jest przebrzydkie, przeczarne, przeodpychające. Mój Matiz w wersji LIFE sprawiał zdecydowanie bardziej przytulne wrażenie.
Ktoś powinien zabronić stosowania siermiężnych i czarnych desek rozdzielczych i niczym niepokrytych blach na drzwiach.
Brrr, ohyda :?
Komentarz
-
-
I właśnie dla takich osób lepszym wyborem pewnie będzie Dacia Sandero II bo cena podobna, a więcej miejsca, ładniejsze z zewnątrz, a i środek powinien być lepszy od Citigo
Mnie w sumie przeraża to, że te wszystkie małe samochody pokroju UP!, Citigo, Pandy, Seicento są tak drogie :| To przecież "nowoczesne" odpowiedniki poczciwego malucha i powinny kosztować od 15 tys w górę :P Serio, jak jeździłem zastępczą Pandą przez 3 tyg to się przeraziłem, że takie coś może kosztować tyle kasy :O
Komentarz
-
-
ketivv, te testy robię niesamowite wrażenie :shock: Tutaj widac postep jaki dokonał sie na przestrzeni lat, jeśli chodzi o bezpieczenstwo bierne w autach.
Samochód klasy Kompakt z konca lat 80-tych nie spełnia dziś jakichklwiek norm i wymogów. Dziś nawet mała miejska pchła w postaci Citygo jest w stanie skutecznie ochronić swoich pasazerów.
No i myslże, ze to powinno dać do myślenia ludziom którzy twierdzą, że kiedyś to były samochody, a teraz to tani badziew. No ja bym po obejrzeniu tych testów takiego twierdzenia nie zaryzykował
[ Dodano: Czw 25 Paź, 12 14:03 ]
Zamieszczone przez neoXsSerio, jak jeździłem zastępczą Pandą przez 3 tyg to się przeraziłem, że takie coś może kosztować tyle kasyCzarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz