Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Powtórka z Landwinda?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Powtórka z Landwinda?

    To co ja zauważyłem to szerokość opon w zimie nie ma tak wielkiego wpływu i chyba jest bardziej zauważalna w lato (obecnie mam takie same na zimę i lato 195/65/15) a dlatego że po prostu w zimie jeździ się wolniej. Nie mowie ze wszędzie trzeba jeździć 20 km jak to niektórzy "rozsądni" i "bezpieczni" kierowcy czynią, ale tam gdzie w lato wlokę się 130 to w deszczu i w suchą zimę jadę 90-100 a gdy leży lub pada śnieg poniżej 80. Nawiązując do drugiego wątku tego posta to niewątpliwie, pod wpływem zapotrzebowania klientów lub tez chciwości firm oponiarskich, nastąpiła specjalizacja w ogumieniu. Kilkanaście lat temu samochody wcale nie były wolniejsze, no może tych szybszych było trochę mniej, i nikomu (poza sportem wyczynowym) nie marzyła się zmiana opon w zależności pogody i temperatury no cóż, ale świat idzie na przód. Tak wiec bazując na moich doświadczeniach osoby twierdzące, że opona letnia jest tak samo dobra w zimie i lato jest delikatnie mówiąc w błędzie. Choć mi zdążyło się przejechać dwie zimy na letnich i jakoś żyje. Ale wracając do tematu to wszystko zależy od tego ile, kto chce przeznaczyć na tą zabawę kasy i to jest głównym wyznacznikiem, bo opony całoroczne są trochę gorsze od letnich w lato i trochę gorsze od zimowych w zimie, ale jeśli chodzi o całościowe koszty to są bezkonkurencyjne. Z kolei patrzenie tylko na cenę tez mija się z celem, bo zamiana nawet dobrej letniej opony na jakiś produkt z dalekiego wschodu ( i nie mam tu na myśli Japonii) tez nie przyniesie zamierzonego efektu może z wyjątkiem lepszego odprowadzania błota śniegowego dzięki szerszemu bieżnikowi.. Z drugiej strony kupienie markowej opony za 400 zł tez nie zagwarantuje ze przy 150 nigdy nie zaparkuje na przystanku. Nie chce tu moralizować , sam nie jestem aniołkiem na drodze :twisted: ,nie po to kupowałem 1.8 T, a niestety z braku miejsc (Warszawa) robię sobie tor wyścigowy z ulicy. Po prostu trzeba umieć oceniać sytuacje na drodze do tego co się chce zrobić niestety tak jak ja, najlepsi kierowcy rajdowi i nikt inny nie jest nieomylny a wtedy giną ludzie

    Podsumowując według mnie:
    - szerokość opon zimowych nie ma tak dużego wpływu jak letnich.
    - uważam, że poprawne stosowanie opon sezonowych jest dobre
    - markowe a wiec droższe opony są lepsze od tych innych ( niestety mam te inne)
    - opony używane i bieżnikowane to kupa
    Moje stwierdzenia popieram ponad 13 letnim doświadczeniem w walkach na ulicach Warszawy ( niestety nie bez strat)
    Czuwaj :wink:
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

  • #2
    Powtórka z Landwinda?

    Przeprowadzone testy zderzeniowe chińskiego klonu Chevroleta Matiza, czyli Chery QQ, nie napawają optymizmem. Udowadniają tylko poziom bezpieczeństwa w samochodach, które niedługo mogą szturmem zalać europejskie rynki.

    Każdy kto zobaczy zdjęcia z przeprowadzonego niedawno testu, na pewno zastanowi się poważnie zanim do głowy przyjdzie mu pomysł zakupu taniego auta, wątpliwego producenta z Dalekiego Wschodu. Samochód Chery QQ, który jest niemalże kopią popularnego na naszym rynku Matiza ukazał wszystkie swoje słabości techniczne podczas przeprowadzonego testu. Z diagnozy po teście wynika, że w samochodzie tym ciężko będzie czuć się bezpiecznym, a stłuczka przy średniej prędkości nie raz może się zakończyć tragicznie.

    Samochód testowany niezależnie na odporność w przypadku zderzenia czołowego oraz bocznego przy pomocy manekinów otrzymał bardzo niskie oraz zerowe oceny. Zdjęcia wyraźnie pokazują, że po uderzeniu strefa zgniotu w obrębie przedziału silnikowego zapadła się kompletnie, przez co przednia oś wraz z kołami przebiła się w przestrzeń przeznaczoną na nogi kierowcy i pasażera. Rezultatem tego były zmiażdżone kończyny dolne manekina testowego.

    Uzyskane wyniki nie są pierwszą wpadką samochodów chińskiej produkcji. Jakiś czas temu Landwind, kopia Opla Frontery, uzyskał zerowe noty w testach przeprowadzonych przez niemiecki ADAC. Zatem oba samochody skutecznie wzniecają obawy przed modelami, które w niedalekiej przyszłości mają być sygnowane marką MG Rover. Montowane będą przez chińskiego producenta Nanjing w rodzimych fabrykach, a następnie będą stamtąd eksportowane do Wielkiej Brytanii.

    Z informacji tych można wysnuć jeden wniosek. Chiny nie są jeszcze odpowiednio zaawansowane, aby móc przygotowywać samochody, które spełnią europejskie normy jakościowe.
    [mojeauto.pl - link]
    Załączone pliki
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz


    • #3
      no bomba :shock: :!: tylko brac :evil:
      były:
      L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
      Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
      jest:
      Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

      Komentarz


      • #4
        A co Matiz, Tico, CC, SC byly lepsze ze takie zdziwienie panuje. Przeciez to sa puszki sardynek i tyle.

        Zastanawia mnie tylko ta osoba pasazera, zadko sie zdarza nawet w dobrych autach zeby wsio bylo na zielono. Chociaz nie badali nog, bo moglo ich juz nie byc po wypadku :roll:
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          :shock: przypomina test cinquecento .

          Komentarz


          • #6
            Zajebiste autko dla samobójców
            DACAR.team

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              A co Matiz, Tico, CC, SC byly lepsze ze takie zdziwienie panuje. Przeciez to sa puszki sardynek i tyle.
              co racja to racja, pierwowzor - matiz, wypada podobnie, wiadomo, teraz wszyscy beda sie bronic przed tanimi chiniakami
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez szkoda
                teraz wszyscy beda sie bronic przed tanimi chiniakami
                no ale jesli bedzie kosztował np 20 tys zł to zasypie nasz rynek :|

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez bartolini1978
                  Zamieszczone przez szkoda
                  teraz wszyscy beda sie bronic przed tanimi chiniakami
                  no ale jesli bedzie kosztował np 20 tys zł to zasypie nasz rynek :|
                  Tak jasne, tak samo jak Landwind mial tez zalac i co? Jednak nie jest taki tani i patrzac na jakosc to juz w ogole odpada. Tak samo bedzie z tym, ze nie bedzie duzo tanszy, a jakosciowo bedzie przepasc i nie bedzie wielu chetnych na nie.

                  Komentarz


                  • #10
                    QBA, miejmy nadzieje ale znasz realia naszego rynku , popatrz na ilosc pełnoletnich sam na naszych drogach .

                    Komentarz


                    • #11
                      No i ludzie bede i tak woleli za te 20 tys. kupic cos wiekszego starszego niz takie cos nowe :roll:

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja bym sie zastanawiał czy faktycznie tak bedzie :|
                        Tico u nas rozchodziło sie jak ciepłe bułeczki

                        Komentarz


                        • #13
                          Przy tych cenach uzywanych aut nie sadze, by taka sytuacja sie powtorzyla.

                          Komentarz


                          • #14
                            No co nowe to nowe :wink: i gwarancje ma

                            Komentarz


                            • #15
                              bartolini1978, kupi to ktoś kto nie widział testów zderzeniowych , nie którzy wolą mieć nowy samochód z gwarancją a inni starszy lepiej wypasiony i np 5-8 letni :wink:
                              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                              Jest O1 1.6 BFQ

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez bartolini1978
                                No co nowe to nowe :wink: i gwarancje ma
                                pamiętam jak dziś: w 95 lub 96r daewoo zagnieździło się w FSC w Lublinie. w salonie przyfabrycznym na mełgiewskiej było ASO peugeota z racji montażu 405 w FSC. z chwilą wyprowadzenia 405 z montażu, zmianie uległa również marka sprzedawanych pojazdów. z racji tego, że współpracowałem tam z tymi ludźmi zapytałem ich - kochani jak to jest : sprzedawaliście peugeoty - zachwalaliście że są the best. a teraz daewoo?? na co jeden z nich odpowiedział : bo widzisz tego nawet nie trzeba reklamować, żeby sprzedawać - to jest gówno (odnośnik konkretnie do nexii zastępującej w lublinie 405 na lini montażu) w złotym papierku. Faktycznie : jeszcze oficjalnie sprzedawali pugi, a juz prowadzili zeszyt z listą chętnych na nexie. I tak samo może być z tym badziewem : jeśli ktoś zrobi dobrą cenę, i odpowiednio "podgrzeje" rynek - to upcha trochę tych trumien na naszym rynku.
                                takiego gówna przez oooogromne G w złotym papierku.
                                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X