Dodge Caliber: Kłopotliwe testy zderzeniowe

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LUKI
    RS
    • 2005
    • 5776

    Dodge Caliber: Kłopotliwe testy zderzeniowe

    Zoltar, jest możliwość 25.11 podjechac do Ciebie na testa tej RS ?? macie moze tez 2.0 TDi DSG ??


    Pozdro
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #2
    Dodge Caliber: Kłopotliwe testy zderzeniowe

    Amerykański Ubezpieczeniowy Instytut Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS) przeprowadził testy zderzeniowe modelu Dodge Caliber, który niedawno trafił do salonów także w Polsce. Wyniki uzyskane w teście wykazały, że Caliber ma pewne wady konstrukcyjne na bocznych ścianach auta i odbiegają one od raportu innej amerykańskiej organizacji NHTSA.

    O ile zderzenie czołowe Dodge Caliber 2007 zdał celująco – otrzymał najwyższą notę „G” w czterostopniowej skali G,A,M,P, o tyle znacznie gorzej wypadł podczas bocznych testów zderzeniowych, w których IIHS stwierdziło pewne wady konstrukcyjne tej części nadwozia. W tym elemencie testów Caliber otrzymał mało zadowalający wynik „M”. Komisja, która poddała testom nowy produkt amerykańskiej marki podkreśliła, że mimo wszystko Caliber wypadł w badaniach znacznie lepiej niż poprzednik, model Neon.

    Dodge już zapowiedział, że zamierza ustosunkować się do zaleceń specjalistów i jeszcze w roku modelowym 2007 w wyposażeniu opcjonalnym oferowane będą boczne poduszki powietrzne, które według specjalistów chroniąc przed urazami tułów i kręgi szyjne pasażerów zwiększą bezpieczeństwo w samochodzie.

    Co ciekawe wyniki przeprowadzone przez organizację IIHS zdecydowanie odbiegają od wyników badań opublikowanych przez amerykańską agencję rządową ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego NHTSA, która w swoich testach zderzeniowych przyznała modelowi Caliber najwyższą notę pięciu gwiazdek i wyróżniła samochód za bardzo dobrą ochronę pasażerów przy uderzeniach bocznych.
    [mojeauto.pl -
    link]
    Załączone pliki
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • Mr T.
      Ambiente
      • 2006
      • 236

      #3
      patrząc na jakość wykonania tego samochodu to i tak dziwne że ma lepsze wyniki niż Landwind.
      życie zaczyna się powyżej 4000 rpm

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #4
        Zamieszczone przez Mr T.
        patrząc na jakość wykonania tego samochodu to i tak dziwne że ma lepsze wyniki niż Landwind.
        ja tez zdziwilem sie jaki to szajs w srodku, no ale ameryka panie, ameryka...
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • Antek_amb
          Ambiente
          • 2005
          • 127

          #5
          Na zdjęciach wygląda fajnie, zwłaszcza w beżowym kolorze. Na żywo nie widziałem

          Komentarz


          • #6
            Jak by nie patrząc samochody z USA mają jakość wykonia maaarną...

            Komentarz

            Pracuję...