Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Polonezem 200 km/h!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Polonezem 200 km/h!

    Z tego co widziałem wskaźniki ciśnienia doładowania wszystkie są wyskalowane od ujemnego ciśnienia, czyli ssania do dużego dmuchania

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć w jakiej systuacji występuje to ssanie w silniku doładowanym? Czy jest to kwestia tego gdzie podłączy się wskaźnik? Czy jest jakaś różnica między dieslem a benzyną?
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

  • #2
    Polonezem 200 km/h!

    Miński sąd aresztował w środę na 3 miesiące 21-letniego pirata drogowego z Warszawy, który jechał z prędkością 200 km na godzinę, a uciekając przed policją, przejechał skrzyżowanie na czerwonym świetle i spowodował kolizję drogową - poinformowała Komenda Stołeczna Policji.

    Piotr W. jechał polonezem w niedzielę w kierunku Mińska Mazowieckiego z prędkością blisko 200 km na godzinę, niebezpiecznie manewrując między pojazdami. W pościg za nim ruszyła mińska drogówka. Mężczyzna uciekając policji, przejechał skrzyżowanie na czerwonym świetle z prędkością 150 km na godzinę, doprowadził do kolizji z innym samochodem i omal nie przejechał policjanta, który sygnalizował mu, by zjechał na pobocze.

    Do pościgu dołączyli inni funkcjonariusze. Pirat próbował ukryć się przed policją na działce letniskowej. Gdy policjanci z mińskiej drogówki wkroczyli na posesję, zaczął rzucać w ich kierunku cegłami i kamieniami. Funkcjonariusze obezwładnili go, odnaleźli również porzucony nieopodal samochód. Piotr W. trafił do policyjnego aresztu, a polonez - na strzeżony parking.

    Mężczyzna był trzeźwy. Trwa sprawdzanie czy nie był pod wpływem niedozwolonych środków odurzających. Postawiono mu zarzut sprowadzenia niebezpieczeństwa katastrofy, za co grozi mu nawet do 8 lat pozbawienia wolności.
    [interia.pl - link] by howard7
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz


    • #3
      No co... Szesnacha potrafi :twisted: Chociaz ja osobiscie balbym sie tyle pojechac

      Komentarz


      • #4
        :|Ja jechałem kiedyś Polonezem 1.4 180km/h i powiem ze to jest jak jazda na byku . Celujesz w czarne a próba utrzymania się na pasie graniczy z cudem .Hamulce tak działają ze otwarcie drzwi w czasie jazdy daje lepszy efekt .

        Komentarz


        • #5
          Hehe bartolini1978 fajne stwierdzenie aczkolwiek uważam, że troche przesadzasz - na wprost sie nawet jechało - efekt żyroskopowy :lol: Za to zakręty! Zwłaszcza takie naprzemienne w lewo i w prawo :lol: No i hamowanie z nurkowaniem przodu - samochód słabo zwalniał ale pad przodu na pysk robił swoje i człowieka rzucało na kierownicę;-)
          Ja najszybciej jechałem 160 licznikowo - silnik 1.6 gaźnik , tyle, że rozpędzanie trwalo wieki wbrew wyciu silnika (ah ten wał podparty na 3 łozyskach, długie popychacze). Śmiejcie się ale to było moje pierwsze auto i ... lubiłem drania W zimie płytki chodnikowe do bagażnika (kto tam uzywał zimówek ) i ognia! A w sytuacji podbramkowej łańcuchy- tylni napęd + sztywny most na resorach - można było orać;-) Ehh.. sorki za rozpisanie, stare czasy
          Garret

          -----------
          Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

          Komentarz


          • #6
            ja Tymo, Luca, NICO oraz Aligator mieliśmy okazje jechać z poldkiem 180 a w poldku było 5 albo 6 osób ten to był twardziel

            Komentarz


            • #7
              moim pierwszym autem też był poldek - 90 - przejściówka - dobra bestia - dokładnie jak napisał Garret,
              świetna sprawa gdy 3 osoby na pokładzie - power by LPG - i rura 150 i ciągnie....
              nagle bum brum trach i urwał się tłumik zaraz na wysokości przednich kół
              wtedy nie było auta na drodze o fajniejszym brzmieniu

              nie pamietem czy jechałem kiedyś szybciej ale już to było super

              Komentarz


              • #8
                Ja o polonezie nie dam zlego slowa powiedziec.
                To na Caro 1.6 uczylem sie latac bokiem i jezdzilem na wszystkie KJS w okolicy. To rowniez na poldku uczylem sie podstaw tuningu
                Co tu duzo mowic ale 5 lat katowania (naprawde katowania) i nic oprocz gumek w zawieszeniu sie nie sypalo. A auto mialo glebe zapodana felgi 14 bilsteiny i naprawde jak na poloneza to byl gokard.
                Silnik 1.6 po malych przerobkach glowicy latal licznikowe 190 bez wiekszych problemow a przy spokojnej jezdzie w trasie palil 5,5-6 l !!
                Naprawde jedyna fura ktora bez problemow przejezdzala przez blokady na parkingu (sprawdzone)
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez rob555
                  a przy spokojnej jezdzie w trasie palil 5,5-6 l !!
                  :shock: supeerrr wóz... ja bym nie sprzedawał :diabelski_usmiech
                  były:
                  L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
                  Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
                  jest:
                  Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X