Z cyklu jeździłem - Fiat Panda III 1.2 Lounge

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Big
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 6389

    #51
    Panowie, ale wogóle o czym ta dyskusja ??? Czy myślicie, że ojciec rodziny o modelu 2+2 kupi jako podstawowe auto dla tej rodziny samochód klasy "A" ?? Z drugiej strony czy myslicie, że rodzina która ma już duże auto i teraz chce kupić sobie auto do jazdy po mieście np. dla żony czy dorastającej córki kupi Octavię II czy Focusa ? No chyba nie bardzo On wybierze własnie VW UP! czy Pandę lub Picanto. Takiego samego wyboru dokona zapewne samonta dziwczyna czy starsi ludzie na emeryturze. Panowie gdyby takie auta nie miały sensu to nikt by ich nie produkował.
    Panda III jest miejskim autkiem i z tej roli świetnie sie wywiązuje. Nigdy nie bedzie zaś autem rodzinnym i nikt od niej tego nie oczekuje.
    Czarny Elegance

    Komentarz

    • daneczek76
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 3642
      • Toyota

      #52
      Big, spoglądną na ulice w okresie wakacyjnym ile razy widziałem Pandę II zapakowana po brzegi i ludzie śmigali ną wakacje , takie są realia. Nasze społeczeństwo na razie nadal kupuje auto patrząc na cene a panda II była tania i nowa, jeszcze nadal spotykamy nawet seicento zapakowane po brzegi.

      A oto cytat z rankigu TUV auta 2-3 letnie najbardziej awaryjne
      Kolejnym autem w końcówce stawki jest Fiat Panda z wynikiem 11,6% wykrytych usterek (125. miejsce w rankingu TÜV). Dlaczego mały włoch uzyskał tak słaby wynik? Przyczyną są m.in. awarie pompy paliwa, których uszkodzenie powoduje samoistne wyłączenie się silnika. Nietrwałe jest także sprzęgło, które nawet przy niewielkich przebiegach ujawnia wyraźne objawy zużycia – po prostu się ślizga. Równie szybko pojawiają się problemy z przepustnicą czy odmą. Zobaczymy, jak za kilka lat będzie się sprawowała nowa Panda, która całkiem niedawno trafiła do polskich salonów.
      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

      Komentarz

      • Octan
        Rider
        • 2006
        • 653

        #53
        Zamieszczone przez daneczek76
        A oto cytat z rankigu TUV auta 2-3 letnie najbardziej awaryjne
        Ciekawe skąd się bierze taka rozbieżność wyników pomiędzy TUV a ADAC

        Komentarz

        • t271828
          Elegance
          • 2008
          • 928

          #54
          Zamieszczone przez Octan
          Zamieszczone przez daneczek76
          A oto cytat z rankigu TUV auta 2-3 letnie najbardziej awaryjne
          Ciekawe skąd się bierze taka rozbieżność wyników pomiędzy TUV a ADAC
          http://www.fiatpress.pl/press/article/1106
          Rodzaj usterek, te z ADAC-a sa powazniejsze, bo zmusily do wezwania pomocy drogowej

          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #55
            Dla mnie osobiście wyznaczniki jakości jest min. 120 tys przejechane bez poważnych awarii.
            Dlatego lubię obserwować i jeździć autami w firmie o które dba się jak wiemy tak sobie albo w ogóle.
            Jak dotąd ten przebieg i dalej bez najmniejszych awari wytrzymały Skody fabia, octavia , opel Vectra , i Toyki yariski no poza jedna szuka której przy 90 tys sie turbo wysrał - dobrze że pod koniec gwarancji.
            Reszta jak Fiat dublo 2 sztuki oby dwa się wysrały przy przebiegach 10 tys i 17 tyś i to dośc poważnie.
            Cytryny tez nie wytrzymały więcej jak 80 tyś.
            W Pugach Partnerach 70 tyś i serwis w jednym wymiana maglownic w drugim cos z silnikiem nie pamietam nie odpalał pojechał na lawecie.
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • czesio73
              Drive
              • 2011
              • 64

              #56
              Co racja to racja.
              Stare Pandy produkowano w Polsce i cieszyły się dobrą opinią - najlepsza jakość w całej grupie FIAT.
              Nowe są we Włoszech i czas pokaże

              Komentarz

              • Agamek12
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 9943
                • Ford

                #57
                No i Fiat trochę się "ocknął" wprowadzając tańszą wersję i obniżając poprzednie ceny. Nową Pandę można mieć już za 32kzł - biorąc pod uwagę znacznie bogatsze jednak niż w "starej" wyposażenie cena zaczyna być atrakcyjna - nawet w porównaniu z konkurencją: http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Now...ennik_2012.pdf
                Adam... Używam:
                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                Passek: B6 175KM/366Nm

                Komentarz

                Pracuję...