Zamieszczone przez tomekjmopl
Nowa, sportowa linia modeli VW
Zwiń
X
-
Nowa, sportowa linia modeli VW
Sportowe wersje niemieckich marek sedanów, lub kombi można rozpoznać m.in. po dodatkowym, literowym oznaczeniu: M w BMW, RS w Audi i… R w Volkswagenie. A właściwie R-Line, czyli nadanie „zwykłej” wersji auta bardziej sportowego wyglądu, oraz zastosowanie ulepszonego zawieszenia, jednak bez „modów” w silniku. Nowy Passat, dostępny zarówno w wersji sedan, jak i kombi, zawiera nowy zestaw aerodynamiczny (kompletny ze sportowymi zderzakami z przodu i z tyłu, spoilerami, dyfuzorem z tyłu i lotką na pokrywie bagażnika), 17-calowe felgi aluminiowe, sportowo zestrojone zawieszenie, zaś wewnątrz znajdują się sportowe fotele, kierownica o spłaszczonym w dolnej części kole, oraz dodatkowe elementy ozdobne ze stali nierdzewnej. Model R-Line stanowi osobną wersję wyposażeniową.
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
-
-
Eidos71,stara polityka koncernów z DE.
Jednak należy poczynić pewne rozróżnienie i to zasadnicze.
Rozumiem że będzie to wersja wyposażenia typu "r-line" a czym innym będzie pewnie później odmiana "r" - czyli najmocniejszy model - tak jak to ma miejsce w wypadku vw golfa r
Co do BMW było tak kiedyś też (nie wiem jak jest teraz), że można było nabyć w każdym modelu tzw. M-Pakiet, który obejmował wygląd (m.in. spojlery, wnętrze) oraz zawiechę i heble, a silnik był "zwykły", a równocześnie można było nabyć topowe M3 czy M5 z koksowym silnikiem też i jeszcze bardziej sportowo wyglądające.
W Mercach był "Sportline", a co do Audi to się mylisz, bo RS to topowa wersja - np RS6 i to odpowiednik np. M5. W Audi sam pakiet sportowy się nazywa S-line a nie RS.
:wink:
Komentarz
-
-
Nie rozumiem jak w wersji ze sportowym charakterem znalazły się felgi 17" :shock:ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
No dobra, ale kupując auto takiej wielkości i wagi z silnikiem 105KM to raczej nikt cudów nie oczekuje w zakresie osiągów.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pawel934W ogóle nie wiem, czy to nie jest jakaś pomyłka w tekście.. Te na zdjęciach wyglądają bardziej na 18".Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
tak na marginesie to ten "r pakiet" jest sensowny w jednym wypadku, jak ktoś kupi najmocniejsze enginy dostępne pod niego i jeszcze je "rozdbłubie" na więcej (np. 1.8 tsi, 2.0 tsi,albo 2.0 tdi 170 ps). Bo jak to ma tylko wyglądać jak r, a nie jechać to nie ma imo sensu - np. jak ktos będzie miał 1.4 tsi lub 1.6 tdi pod maską w tym pakiecie :wink:
Komentarz
-
-
sew1981,tak na marginesie to ten "r pakiet" jest sensowny w jednym wypadku, jak ktoś kupi najmocniejsze enginy dostępne pod niego i jeszcze je "rozdbłubie" na więcej (np. 1.8 tsi, 2.0 tsi,albo 2.0 tdi 170 ps)
- 2.0 TSI 210 KM
- 3.6 V6 300 KM
i z ropniaka 2.0 TDI CR 170 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981tak na marginesie to ten "r pakiet" jest sensowny w jednym wypadku, jak ktoś kupi najmocniejsze enginy dostępne pod niego i jeszcze je "rozdbłubie" na więcej (np. 1.8 tsi, 2.0 tsi,albo 2.0 tdi 170 ps). Bo jak to ma tylko wyglądać jak r, a nie jechać to nie ma imo sensu - np. jak ktos będzie miał 1.4 tsi lub 1.6 tdi pod maską w tym pakiecie
A popatrz na Opla i linię OPC Line, która z mocą Opli OPC ma niewiele wspólnego. A popatrz na Audi i linię S-line, która wielką mocą modeli Audi S czy RS ma niewiele wspólnego.
Wszystkie te linie stylistyczne nawiązują wyglądem do najmocniejszych aut danego producenta, a dostępne są z "cywilnymi" silnikami dla zwykłego Kowalskiego.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big, wcześniej pisałem o "s-line" itp, wiem o co chodzi, nie to mam na myśli, możesz wyżej przeczytać. A więc:
1. auto które wygląda i ma właściwości jezdne (hamulce) prawie jak r36, a jedzie jak 1.4 tsi to imo nie ma sensu....moim zdaniem lepiej zamiast tego pakietu włożyć te pieniądze w mocniejszy silnik.Generalnie : primum - jedzie, secundum - wygląda - taka kolejność winna być zachowana, a jak ktoś ma więcej kasy to najlepiej jak te punkty są połączone (i wtedy kupić najmocniejszą dostępną z pakietem motorownie :twisted:, żeby to miało ręce i nogi, a nie przypominało lata 90 te i golfa III 1.4 cl zrobionego ala 2.8 vr6
2. I mimo wszystko jak chłopy u nas w OII wymieniają zderzaki i wydechy, to nie są to koszta tego pakietu w nowym passku, a poza tym przeważnie też u nich idzie za tym zmiana softu silnika, lub jakieś inne usprawnienia związane z mocą auta (poza paroma wyjątkami na forum)
Komentarz
-
Komentarz