Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

VW GOLF VII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • VW GOLF VII

    Ale się będzie działo :P

  • #2
    VW GOLF VII

    Na parę godzin (właściwie teraz już minut) przed oficjalną premierą wyciekły zdjęcia nowego Golfa

    VW GOLF VII

    Jak dla mnie genialne wnętrze. Bardzo mi się podoba w środku. Ciekawe jak będą wyglądać wersje na mniejszym wypasie. Ogólnie uważam zmiany na '+'.

    Komentarz


    • #3
      Wreszcie środek zrobili jak należy
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz


      • #4
        Noooo łaaadny
        Ciekaw jestem eRki!
        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

        Komentarz


        • #5
          całkiem fajny ale przód mi sie nie podoba jakis taki spłaszczony i mocno przypomina stilo ale zobaczymy na żywo może będzie lepiej
          BYŁA o1 rs
          BYŁA o2 1.6
          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

          Komentarz


          • #6
            zewnętrznie szału nie ma ,ale VW chyba nas do tego przyzwyczaił no ale wnętrze
            Sebastian
            Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
            Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
            Była Black ELEGANCE by sebastian7905
            Wczasy nad morzem - klik

            Komentarz


            • #7
              sebastian7905, dokładnie - ewolucja a nie rewolucja, dla mnie wygląda jak mix golfa 5 i golfa 6, natomiast co do środka to rzeczywiście bardzo przyjemnie wygląda :wink:
              Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
              6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
              Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

              Komentarz


              • #8
                Środek bardzo przyjemny, tył auta tez elegancki, przód taki passatowaty ale też ujedzie, zobaczymy co OIII pokaże :?:

                P.S. może sie okazać że znaczna cześć osób zacznie przesiadać sie ze skody na vw
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz


                • #9
                  Wnętrze wykonane zajefajne i ze smakiem... A na zewnątrz... Nie urywa łba, a nawet uważam, że na grillu mógłby być znaczek jakiegoś koreańczyka i nikogo by to nie zdziwiło... Jakoś zatarła się ta legendarna, zewnętrzna "jedyność" i rozpoznawalność Golfa... Zaczyna wyglądać tak, jak kompakty innych marek, a nawet jest chyba nieco mniej atrakcyjny...
                  Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                  MOJA FURKA

                  Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                  Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                  Komentarz


                  • #10
                    piramida, Jak jakosc tego koguta bedzie tak spadac i serwis pozostanie na poziomie jak jest to taka moze byc kolej rzeczy.

                    Design jak calej reszty VW w odmlodzonych wersjach. Jak w Skodzie.

                    No i jak zawsze na prezantacje top wersja, ciekawe jak bedzie wygladac golas.

                    Ciekawe jakie silniki beda 0.8TSI 3cylindry moze ?? A moze wrocimy do normalnosci i jakies V6 TDI wyladuje pod maska

                    P.S. Fajne fotele :twisted:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Ciekawe ile akcji serwisowych będą miały te na nowo zaprojektowane silniki :twisted:
                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                      Komentarz


                      • #12
                        Mnie się nawet wersja 5D podoba a to już jest dziwne... :szeroki_usmiech

                        Komentarz


                        • #13
                          Jedna rzecz która mi sie czegolnie podoba to to, że ktoś w końcu pomyslał i na szybie za lusterkiem wstawił ładny i duży uchwyt lusterka. Jego niewątpliwa zaleta to fakt ze słonce tamtedy nie bedzie oslepialo.
                          Czesto sie zdarza w obecnych samochodach, w ktorych jest tam zwykle taka perforowana "naklejka" ktora ma tylko przyciemniac szybe, ze pomima rozlozenia oslon przeciwslonecznych, slonce wlasnie tamtym miejscem wokol lusterka wpada do kabina wprost na na oczy kierowcy

                          Reszta tez niczego sobie, na pierszy rzut oka, tym na co postawili projektanci kokpitu jest jego uzytecznosc a nie swiecenie sie jak psie jajca, jak w nowych Kia/Hyundai

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Ciekawe jakie silniki beda 0.8TSI 3cylindry moze ?? A moze wrocimy do normalnosci i jakies V6 TDI wyladuje pod maska
                            Póki co 1.2tsi (85KM), 1.4tsi (140KM) z systemem odłączania dwóch cylindrów, 1.6tdi (105KM) i 2.0tdi (150KM).
                            Najważniejsze jednak, że w zależności od wersji masa auta jest mniejsza nawet o 100kg.

                            Jak ktoś ma ochotę i ogarnia niemiecki to może się pobawić konfiguratorem na niemieckiej stronie:
                            Konfigurator

                            Jak widać cena wersji podstawowej w Niemczech jest na takim samym poziomie jak VI a wyposażenie uległo poprawie jak np. standardowy 5-calowy dotykowy ekran systemu audio itp., xds (którego chyba w VI w standardzie nie było).

                            [ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 11:48 ]
                            Przeglądając jeszcze broszury w pdf-ie natknąłem się na ciekawą informację dot. nawigacji. Otóż teraz kupując nawigację przez 3 lata mamy zapewniony bezpłatny dostęp do update'ów. Czyli zniknie problem starych map i poszukiwanie ich na własną rękę.

                            Komentarz


                            • #15
                              Ciekawe czy VW przewiduje jakieś ochronne listwy boczne do golfa, bo w jetcie nie ma takiej opcji a znając kulturę niektórych kierowców po wizycie na parkingu przy jakimś hipermarkecie będzie płacz i zgrzytanie zębami na widok obitych drzwi :evil:

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez dagie
                                Ciekawe czy VW przewiduje jakieś ochronne listwy boczne do golfa, bo w jetcie nie ma takiej opcji a znając kulturę niektórych kierowców po wizycie na parkingu przy jakimś hipermarkecie będzie płacz i zgrzytanie zębami na widok obitych drzwi :evil:
                                kto teraz montuje takie listwy? To nie lata 90 :szeroki_usmiech
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz


                                • #17
                                  dużo informacji i cena najtańszej wersji

                                  Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

                                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                  Fotki
                                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                  Fotki

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Trzeba zobaczyc go na zywo, zeby ocena byla rzetelna.
                                    Generalnie srodek wyglada bardzo fajnie
                                    Ale z zewnatrz jak dla mnie kupsko...przod od Polo, a tyl od Stilo.
                                    Zaraz ciezko bedzie odroznic jednego modelu VW od drugiego. Pewnie za kilkadziesiat lat wszyskie modele beda wygladac tak samo, a roznica bedzie tylko w wielkosci. Na pewno zaoszczedza sporo z takim rozwiazaniem
                                    VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                    VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      Zamieszczone przez dagie
                                      Ciekawe czy VW przewiduje jakieś ochronne listwy boczne do golfa, bo w jetcie nie ma takiej opcji a znając kulturę niektórych kierowców po wizycie na parkingu przy jakimś hipermarkecie będzie płacz i zgrzytanie zębami na widok obitych drzwi :evil:
                                      kto teraz montuje takie listwy? To nie lata 90 :szeroki_usmiech
                                      Faktycznie w nowych modelach (różnych producentów) nie ma takich listew a ja myślałem, że tylko VAG chciał przyoszczędzić. No nieźle się zdrzenąłem :lol:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez idas
                                        a tyl od Stilo.
                                        Wpatruje się w zdjęcia obydwu aut i za cholerę nie widzę podobieństwa Golfa VII i Stillo :roll:
                                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Start/stop z guzika razem z tym eko gaszeniem w kazdej wersji pewnie. Hamulec reczny z guzika.

                                          To odlaczanie cylindrow, dacie mi takie auto - znormalizowany cykl europejski - cholera jasna znowu zamiast byc - 0,5l/100km bedzie + 1,5l/100km przy normalnej jezdzie autem.

                                          Co za czasy, wszystkim steruje komputer czlowiek za chwile stanie sie pasazerem a nie kierowca :lol:

                                          Niemcy nie przewiduja mocniejszego silnika niz 1.4TSI w benzynie :roll: Chyba przeszli samych siebie, ja proponuje ten moj ulubiony 800cm3 na 2 cylindach z dwoma sprezarkami i odlaczalnym jednym cylindrem - przeciez bedzie dzialac 8)

                                          Podstawowy model TDI o mocy 105 KM, wedle zapewnień producenta, zużywa średnio tylko 3,8 l/100 km, mocniejszy 4,1 l/100 km.

                                          Kolejna farmazony, to co w trasie spala mniej niz 3l, a w miescie 5l :lol: :lol: :lol: Padlem ze smiechu
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            czy te deski tak się diametralnie różnią / VI do VII / to jakoś nie jestem pewien. nie podoba mi sie przejście górnej części boczka w deskę rozdzielczą. a już wogóle to strasznie mi sie nie podobają takie napisy w autach jak tutaj nad włącznikiem awaryjnych. no i tak jak ktoś juz napisał , zobaczymy ta deskę w normalnych wersjach a nie w gti. chyba że to jest normalna wersja :szeroki_usmiech .ale nawet jeśli by tak było to tego fortepianu , który zazwyczaj szybko sie rysuje , jest za wiele . oczywiście jest to tylko moje zdanie.
                                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                            GVI 1.4TSI
                                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Ciekawe jak będzie wyglądała wersja Variant. Qwa, coraz mniej rzeczy w bagażniku mi się mieści i niestety chyba będę potrzebował kombi szybciej niż mi się wydaje...

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                ja proponuje ten moj ulubiony 800cm3 na 2 cylindach z dwoma sprezarkami i odlaczalnym jednym cylindrem - przeciez bedzie dzialac 8)
                                                I jeszcze kompressor wsadzić i ze 200KM będzie
                                                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Mihau
                                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                                  ja proponuje ten moj ulubiony 800cm3 na 2 cylindach z dwoma sprezarkami i odlaczalnym jednym cylindrem - przeciez bedzie dzialac 8)
                                                  I jeszcze kompressor wsadzić i ze 200KM będzie
                                                  a najmocniejszy diesel to 1.6 .... :roll:
                                                  Garret

                                                  -----------
                                                  Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X