Ale się będzie działo :P
VW GOLF VII
Zwiń
X
-
VW GOLF VII
Na parę godzin (właściwie teraz już minut) przed oficjalną premierą wyciekły zdjęcia nowego Golfa
VW GOLF VII
Jak dla mnie genialne wnętrze. Bardzo mi się podoba w środku. Ciekawe jak będą wyglądać wersje na mniejszym wypasie. Ogólnie uważam zmiany na '+'.
-
-
zewnętrznie szału nie ma ,ale VW chyba nas do tego przyzwyczaił no ale wnętrzeSebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
sebastian7905, dokładnie - ewolucja a nie rewolucja, dla mnie wygląda jak mix golfa 5 i golfa 6, natomiast co do środka to rzeczywiście bardzo przyjemnie wygląda :wink:Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Środek bardzo przyjemny, tył auta tez elegancki, przód taki passatowaty ale też ujedzie, zobaczymy co OIII pokaże :?:
P.S. może sie okazać że znaczna cześć osób zacznie przesiadać sie ze skody na vwsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Wnętrze wykonane zajefajne i ze smakiem... A na zewnątrz... Nie urywa łba, a nawet uważam, że na grillu mógłby być znaczek jakiegoś koreańczyka i nikogo by to nie zdziwiło... Jakoś zatarła się ta legendarna, zewnętrzna "jedyność" i rozpoznawalność Golfa... Zaczyna wyglądać tak, jak kompakty innych marek, a nawet jest chyba nieco mniej atrakcyjny...Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
piramida, Jak jakosc tego koguta bedzie tak spadac i serwis pozostanie na poziomie jak jest to taka moze byc kolej rzeczy.
Design jak calej reszty VW w odmlodzonych wersjach. Jak w Skodzie.
No i jak zawsze na prezantacje top wersja, ciekawe jak bedzie wygladac golas.
Ciekawe jakie silniki beda 0.8TSI 3cylindry moze ?? A moze wrocimy do normalnosci i jakies V6 TDI wyladuje pod maska
P.S. Fajne fotele :twisted:
Komentarz
-
-
Jedna rzecz która mi sie czegolnie podoba to to, że ktoś w końcu pomyslał i na szybie za lusterkiem wstawił ładny i duży uchwyt lusterka. Jego niewątpliwa zaleta to fakt ze słonce tamtedy nie bedzie oslepialo.
Czesto sie zdarza w obecnych samochodach, w ktorych jest tam zwykle taka perforowana "naklejka" ktora ma tylko przyciemniac szybe, ze pomima rozlozenia oslon przeciwslonecznych, slonce wlasnie tamtym miejscem wokol lusterka wpada do kabina wprost na na oczy kierowcy
Reszta tez niczego sobie, na pierszy rzut oka, tym na co postawili projektanci kokpitu jest jego uzytecznosc a nie swiecenie sie jak psie jajca, jak w nowych Kia/Hyundai
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCiekawe jakie silniki beda 0.8TSI 3cylindry moze ?? A moze wrocimy do normalnosci i jakies V6 TDI wyladuje pod maska
Najważniejsze jednak, że w zależności od wersji masa auta jest mniejsza nawet o 100kg.
Jak ktoś ma ochotę i ogarnia niemiecki to może się pobawić konfiguratorem na niemieckiej stronie:
Konfigurator
Jak widać cena wersji podstawowej w Niemczech jest na takim samym poziomie jak VI a wyposażenie uległo poprawie jak np. standardowy 5-calowy dotykowy ekran systemu audio itp., xds (którego chyba w VI w standardzie nie było).
[ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 11:48 ]
Przeglądając jeszcze broszury w pdf-ie natknąłem się na ciekawą informację dot. nawigacji. Otóż teraz kupując nawigację przez 3 lata mamy zapewniony bezpłatny dostęp do update'ów. Czyli zniknie problem starych map i poszukiwanie ich na własną rękę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dagieCiekawe czy VW przewiduje jakieś ochronne listwy boczne do golfa, bo w jetcie nie ma takiej opcji a znając kulturę niektórych kierowców po wizycie na parkingu przy jakimś hipermarkecie będzie płacz i zgrzytanie zębami na widok obitych drzwi :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dużo informacji i cena najtańszej wersji
Komentarz
-
-
Trzeba zobaczyc go na zywo, zeby ocena byla rzetelna.
Generalnie srodek wyglada bardzo fajnie
Ale z zewnatrz jak dla mnie kupsko...przod od Polo, a tyl od Stilo.
Zaraz ciezko bedzie odroznic jednego modelu VW od drugiego. Pewnie za kilkadziesiat lat wszyskie modele beda wygladac tak samo, a roznica bedzie tylko w wielkosci. Na pewno zaoszczedza sporo z takim rozwiazaniemVW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez dagieCiekawe czy VW przewiduje jakieś ochronne listwy boczne do golfa, bo w jetcie nie ma takiej opcji a znając kulturę niektórych kierowców po wizycie na parkingu przy jakimś hipermarkecie będzie płacz i zgrzytanie zębami na widok obitych drzwi :evil:
Komentarz
-
-
Start/stop z guzika razem z tym eko gaszeniem w kazdej wersji pewnie. Hamulec reczny z guzika.
To odlaczanie cylindrow, dacie mi takie auto - znormalizowany cykl europejski - cholera jasna znowu zamiast byc - 0,5l/100km bedzie + 1,5l/100km przy normalnej jezdzie autem.
Co za czasy, wszystkim steruje komputer czlowiek za chwile stanie sie pasazerem a nie kierowca :lol:
Niemcy nie przewiduja mocniejszego silnika niz 1.4TSI w benzynie :roll: Chyba przeszli samych siebie, ja proponuje ten moj ulubiony 800cm3 na 2 cylindach z dwoma sprezarkami i odlaczalnym jednym cylindrem - przeciez bedzie dzialac 8)
Podstawowy model TDI o mocy 105 KM, wedle zapewnień producenta, zużywa średnio tylko 3,8 l/100 km, mocniejszy 4,1 l/100 km.
Kolejna farmazony, to co w trasie spala mniej niz 3l, a w miescie 5l :lol: :lol: :lol: Padlem ze smiechu
Komentarz
-
-
czy te deski tak się diametralnie różnią / VI do VII / to jakoś nie jestem pewien. nie podoba mi sie przejście górnej części boczka w deskę rozdzielczą. a już wogóle to strasznie mi sie nie podobają takie napisy w autach jak tutaj nad włącznikiem awaryjnych. no i tak jak ktoś juz napisał , zobaczymy ta deskę w normalnych wersjach a nie w gti. chyba że to jest normalna wersja :szeroki_usmiech .ale nawet jeśli by tak było to tego fortepianu , który zazwyczaj szybko sie rysuje , jest za wiele . oczywiście jest to tylko moje zdanie.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Maicroftja proponuje ten moj ulubiony 800cm3 na 2 cylindach z dwoma sprezarkami i odlaczalnym jednym cylindrem - przeciez bedzie dzialac 8)Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
Komentarz