Enriquez, no a teraz w mk6 najmocniejszy miał 160KM przecież. Oczywiście nie licząc GTI i R i tu zapewne będzie tak samo
VW GOLF VII
Zwiń
X
-
ahhhhh 7R
jakieś testy...
jakieś 345mm z przodu - czyli tak jak 6R
będzie mordercakliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Hej Chlopcy i (mityczne)Dziewczeta ;-)
dzis zrobilem sobie dokladne ogledziny Golfa VII jako ze pojechalem do salonu VW w Gdansku po odbior zamowionej maty do bagaznika.
No i Big pisal ze jakosciowo bije VII na glowe VI... ja sie temu zdecydowanie sprzeciwilem jako ze obcuje z VI na codzien od kilku miesiecy a VII ogladalem juz dwa razy. No wiec dzis obejrzalem trzeci raz... i mam ciekawe spostrzezenie - Golf VII ma wiekszosc materialow takiej samej dobrej jakosci jak VI, ale (uwaga!) czesc ma gorszej - VW zwariowal i zrobil z tylu boczki drzwi (przy podszybiu) z twardego plastiku.... w zadnym Golfie VI tam nie ma twardego jak skala plastiku tylko jest taki sam wszedzie - czyli przyjemny miekki, troche gumopodobny, a w VII z tylu jest ordynarny twardy kawal plastiku.. co ciekawe jest tak sprytnie zrobiony ze wyglada tak samo jak ten z przodu - ale wystarczy go sobie pomacac i postukac... Nie wiem czy to byla wersja trendline czy comfortline bo pan sprzedawca byl pochloniety rozmowa z klientem przez telefon i nie zwracal na mnie uwagi (gledzil z nim przez ponad 15 minut jak ja z kazdej strony ogladalem Golfine, wydaje mi sie ze chyba trendline z dodatkami (no bo 4 szyby elektryczne, skorzana kiera, itp., ale nie wierze zeby w comfortline dali twardy plastik, po prostu niemozliwe(????). Tak wiec - wnetrze VII jest nowoczesniejsze, kierownica wygladajaca na fotkach brzydko - na zywo wcale taka nie jest, ale matko bosko - czy oni zglupieli z tym plastikiem z tylu??? Jaka to jest niby oszczednosc? 10 euro? 20 euro? Przeciez chyba nie wiecej do diaska... ciekawe co jeszcze zdziadzili a czego sie nie widzi...
eh ci ksiegowi... przypomina to troche historie z Octavia II i tez "magiczna" przemiana boczkow drzwi podszybia z tylu z miekkiego na twarde.... :twisted:
Komentarz
-
-
marlej108, z niepokojem czekam jak porównasz jakiegoś Bentleya ze swoim Golfem VI i określisz co ma gorsze :lol: :lol: :lol: :lol:ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Jaka to jest niby oszczednosc? 10 euro? 20 euro? Przeciez chyba nie wiecej do diaska... ciekawe co jeszcze zdziadzili a czego sie nie widzi...
eh ci ksiegowi... przypomina to troche historie z Octavia II i tez "magiczna" przemiana boczkow drzwi podszybia z tylu z miekkiego na twarde....Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkfarekZamieszczone przez marlej108Jaka to jest niby oszczednosc? 10 euro? 20 euro? Przeciez chyba nie wiecej do diaska... ciekawe co jeszcze zdziadzili a czego sie nie widzi...
eh ci ksiegowi... przypomina to troche historie z Octavia II i tez "magiczna" przemiana boczkow drzwi podszybia z tylu z miekkiego na twarde....
eee tam - co to dla VW?
na waciki?
[ Dodano: Sro 14 Lis, 12 16:03 ]
Zamieszczone przez Flamemarlej108, z niepokojem czekam jak porównasz jakiegoś Bentleya ze swoim Golfem VI i określisz co ma gorsze :lol: :lol: :lol: :lol:
Komentarz
-
-
siedizałem i ja wczoraj w gVII . czy jest ładniejszy z zewnątrz od VI .., chyba tak , choć te ostre przetłoczenie w górnej część drzwi jakoś mi nie pasuje. opadający dach z tyłu ale jak próbowałem wsiąść do środka to nie przeszkadzało mi to . za to odniosłem wrażenie że kanapa jest bardzo nisko i troche ciężej się wychodzi.
w każdym bądż razie z zewnątrz , jak pisał marlej , niewiele sie różnią .
w środku - deska troche płaska u góry , panel wokół radia z jakiegoś "czesanego" ciemnego plastiku /nie spojrzałem jaka to wersja w końcu / , ale ten plastik był chyba fajniejszy niż zupełnie czarny u mnie , choć pachnie to lekką tandetą typu plastikowe aluminium. fajne radio , można sobie przesuwać ikonki jak w telefonach /nie wiem jak to sie nazywa fachowo / . generalnie , może dlatego że sie przyzwyczaiłem , ale kształt deski podoba mi się bardziej u mnie. ładniejszy rączka do zamykania w GVI ,ładniej ułożone przyciski do szyb w GVI . kierownica , chuj wie po co , z wykończeniem piano :?
sławne :haha: boczki z tyłu twarde :diabelski_usmiech
i to by było na tyle...
śmieszniejsze jest to że siedziałem w touranie 10 minut i bardzo mi się podobała jakość , ergonomia miejsca kierowcy , ilość miejsca /byłem pod wrażeniem / , wychodzę patrzę z tyłu a to sharan
ad: :lol:
no tak , pomyślałem , starzyście i pierdołowaciście...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Bylem dzisiaj w ASO i przy okazji poswiecilem troche czasu na obejrzenie nowego Golfa.
Akurat tak sie zlozylom ze wersja Comfortline stala na przeciw wersji 6 Comfortline.
WYGLAD
Ok jest kilka bardziej "agresywnych", kanciastych przetloczen, ale powiem szczerze ze jakies 1-2 minuty zajelo mi zauwazenie ze maska w G7 jest wyprofilowana na zewnatrz, a w G6 do srodka
Roznice w wygladzie sa wedlug mnie male. Nawet jak stanie sie troche dalej to ciezko od razu znalezc "10 roznic". Zderzak z przodu nie jest tak wysuniety, maska wyprofilowana na zewnatrz, troche inne przetloczenie na drzwiach oraz nad drzwiami przy dachu i klapie bagaznika.
RESZTA
+ Korek wlewu paliwa przekreca sie tylko o 90°. Fajny bajer.
+ Uchwyty na napoje w tylnym podlokietniku.
+ Regulacja zaglowkow fotelow - blokada jest za pomoca przycisku w samym zaglowku. Na pewno jest to wygodniejsze rozwiazanie.
+ Zatyczki na uchwyty IsoFix w tylnej kanapie.
+ Schowek (uchwyt) na trójkat w klapie bagaznika.
+ Kierunkowskazy z "fortepianowa" obwodka. :|
-/+ Schowek na okulary jest duzy. Niestety otwiera sie w taki sposob, ze chyba wszystko bedzie z niego wypadac. No, moze po wycwiczeniu refleksu bedzie lepiej
-/+ Boczne lusterka wraz z ta mala szybka pomiedzy nimi a przednimi slupkami. Generalnie moze latwiej jest sie dostac do samych lusterek, bo po otwarciu drzwi widac jakies plastikowe zaslepki. Moge wkleic zdjecie, bo pstryknalem :P
- Panel oswietlenia nad tylna kanapa oraz jego okolice bardzo sie uginaly przy nawet najmniejszym nacisnieciu. Sprawialo to wraznie bardzo tandetnego wykonania.
- Twardy plastik na calych tylnych drzwiach. Przod (deska rozdzielcza, drzwi, srodkowy tunel) jest wykonany tak samo jak w G6: górna czesc z miekkiego materialu, dolna z twardego plastiku.
- Drzwi otwieraja sie tylko na dwa razy.
- Przyciski sterowania otwieraniem szyb. Blagam ludzie, to jest jakas tandeta! Cos jakby pomieszanie plasiku z guma, gdzie ostatecznie pod palcem ma sie wrazenie ze to sie zaraz rozpadnie, powygina i jeszcze nie wiadomo co.
- Brak górnej oslony silnika (jak otworzylem maske, to nie bylo zadnej z logo VW ). Aku w szmacie
- Kierownica jest ciensza niz w G6.
- Logo-klamka klapy bagaznika nie jest ulozona w plaszczyznie klapy. Gorna krawedz wystaje znacznie (logo jest chyba ustawione prostopadle to podlogi). Wydaje mi sie ze w HB bedzie sie tam zbierac sporo syfu.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Idas, fajny opis.
Mam niestety pewnie podejrzenia, ze nowy Golf VII jest zrobiony z wg teorii planowego postarzania produktu i ciekawe jak bedzie z jego trwaloscia. Nie przyjrzalem sie tym plastikom guzikow od szyb, ale na forum golfa tez o tym ktos pisal i na autogalerii, ze jakies dziadostwo. Ja natomiast jestem pierwszym ktory odkryl twardy plastik z tylu hehe - czyli skoro siedziales w comfortline to znaczy ze nie jest to charakterystyczne dla najtanszej wersji trendline tylko dla chyba kazdej wersji VII.....
Mam wrazenie, ze spece z VW oszczedzaja gdzie moga liczac ze wiekszosc osob nie zauwazy tandety, i pewnie maja racje niestety. Dopoki jeszcze mozna porowynywac ze soba oba modele to bedzie widac, ale jak VI zniknie zupelnie z salonow to juz nie bedzie z czym.
VI to tak naprawde technicznie V a wiec to samo co A3 czy O2... i w sumie nic tam nie bylo robione (poza silnikami) na zasadzie - ze ma posluzyc kilka lat i sie rozpasc... a ciekaw jestem jak to bedzie teraz - skoro VW stosuje te nowa platforme...
Ps. mi nowy Golf VII przypomina w sumie polaczenie wizualne VI i Polo, ktore od VI ma nieco bardziej agresywne linie.
Ps.2 zwrociles uwage jak w VII dziwacznie wygladaja przednie drzwi jak sie je otworzy siedzac w kabinie -jaki maja wlasnie dziwny ksztalt przy lusterku?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Mam niestety pewnie podejrzenia, ze nowy Golf VII jest zrobiony z wg teorii planowego postarzania produktu i ciekawe jak bedzie z jego trwaloscia.. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
dużo się nie zmienił wizualnie względem VI zewnętrznie, ale o to chodzi w golfie i tym się wyróżnia wśród konkurencji, że zmiany są subtelne. W zasadzie można powiedzieć że od V przechodzi kolejne "lifty" tak na oko.
środek ładny deska itp, ale pamiętajcie że to topowa wersja w środku na to wygląda, w uboższych będzie dużo gorzej. :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YarekZamieszczone przez marlej108Mam niestety pewnie podejrzenia, ze nowy Golf VII jest zrobiony z wg teorii planowego postarzania produktu i ciekawe jak bedzie z jego trwaloscia.
Przyjdzie ta chwila, że dobrze się będziemy zastanawiać nad sensem zmiany naszych paroletnich skodzinek na te nowe twory wprost z wtryskarek PCV. Lepiej będzie wydać na coraz tańsze w naprawie sprzęgło , wtryski czy inną duperele raz na jakiś czas ale jeździć czymś przyjemnym "w dotyku" niz tymi nowościami które raczej prędzej niż później też się posypią
Komentarz
-
-
Bylem dzisiaj w salonie i rzeczywiscie w wersji Highline,boczki drzwi tylnych calkowicie z
plastiku zrobione :szeroki_usmiech .
A wersja 1.6 TDI 105 KM ujezdza z tylu beleczke :diabelski_usmiech .Dobrze,ze wersje
140/150 KM maja juz wielowahacz.
Ale w O3 jak i w Leonie dopiero wersje 180 KM,oraz RS/FR/CUPRA i 4x4 beda miec
wielowahacz.
Tak wiec oszczednosci na maksa.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
marlej, Co żeś sie tak upierdolił tych tylnich boczków? Jeździsz z tyłu? Bo ja nie :szeroki_usmiech
Druga sprawa, koncern dobrze kombinuje, trzeba kupować mocne jednostkisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz