Yeti-kuacz Laurn & Klement

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lesiu34
    Ambiente
    • 2010
    • 159
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Yeti-kuacz Laurn & Klement

    Kurna, szkoda chlopa i przewodnikow po Tatrach ktorych nigdy nie skonczy To byla akcja ratownicza czy wyjscie turystycznie :?:
  • Mihau
    RS
    • 2009
    • 7460
    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

    #2
    Yeti-kuacz Laurn & Klement

    Skoda Yeti Laurin & Klement







    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No i pelna opcja 150kpln przed rabatem, czyli tyle samo co Octavia z takim samym silnikiem i napedem.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Mihau
        RS
        • 2009
        • 7460
        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

        #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        czyli tyle samo co Octavia z takim samym silnikiem i napedem.
        ... i bagażnikiem
        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

        Komentarz

        • rowerek
          Rider
          • 2010
          • 449

          #5
          Coś mało tego L&K w L&K... Dodali parę znaczków i zadowoleni :evil: Biała nitka, i listwy piano to jedyne elementy odróżniające tę wersję od pozostałych :? W Octavii i Superbie to chociaż jest niedostępna w innych wersjach kolorystyka wnętrza (W OII białe, w SII brązowe wnętrze) i inne felgi. W przypadku Yeti można śmiało sobie taki znaczek przylepić do full wypas Elegance, i tak się nikt nie połapie.

          Komentarz

          • ketivv
            L&K
            • 2011
            • 1155

            #6
            ogólnie Yeti to zgrabne fajne autko tylko jakość wykonania a raczej zamocowania tapicerki wola po pomstę trzaski i skrzypienia
            im droższe tym gorsze, Skoda ma z tym wyraźny problem

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              I koła jakieś nie teges... Nie chodzi mi już o alu, tylko wielkość / umiejscowienie... Jakoś tak dziwnie to wygląda... Nawet hamulce dziwnie małe :P

              Ale fotki ładnie przygotowane 8)
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • pandzik
                RS
                • 2011
                • 2254
                • Seat

                #8
                Dalej jest ciasny...

                Komentarz

                • sew1981
                  RS
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2009
                  • 10917
                  • Fiat

                  #9
                  szału nie robi, mogli inaczej zderzaki polakierować chociaż - mam wrażenie, że za dużo plastiku na nich

                  Komentarz

                  • Alonzo_
                    RS
                    • 2009
                    • 2460
                    • Hyundai

                    #10
                    Tyle kasy za yeti? Trzeba być fanem....

                    Komentarz

                    • Misialdo
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 226

                      #11
                      Jeżeli to jest wersja limitowana to chociaż mogli dorzucić silnik 2.0 TFSI, które spokojnie można kupić do Tiguana a w Yeti w ogóle nie występuje.

                      Komentarz

                      • Flame
                        Elegance
                        • 2010
                        • 898

                        #12
                        To są wersje typowo marketingowe dla promowania marki i pokazywania jej w gazetach, portalach etc.

                        Trzeba być mocno zakręcony fanem marki żeby zapłacić 150 tys. za Yeti.
                        ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233

                        ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025

                        ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416

                        Komentarz

                        • ruwado
                          RS
                          • 2009
                          • 14885
                          • Octavia IV (NX3)

                          #13
                          Zamieszczone przez Flame
                          Trzeba być mocno zakręcony fanem marki żeby zapłacić 150 tys. za Yeti.
                          każdy producent dzisiaj liczy na takich świrów
                          pozdrawiam - Darek

                          Komentarz

                          • ketivv
                            L&K
                            • 2011
                            • 1155

                            #14
                            Zamieszczone przez Flame
                            Trzeba być mocno zakręcony fanem marki żeby zapłacić 150 tys. za Yeti.
                            nikt nie jest idealny ;-)
                            musiałem się sam przekonać, że "drogiej" Skody nie warto kupować

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              A zaplacic 300tys za A4 ??

                              Poza silnikiem, napedem i skrzynia to dalej male zwykle ciasne A4 :roll:
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • Big
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 6389

                                #16
                                Zamieszczone przez Alonzo_
                                Tyle kasy za yeti? Trzeba być fanem....
                                Tak jak wprzypadku każdego jednego auta w ponadstandardowej wersji.
                                Ty mówisz "tyle kasy za Yeti", ale ktoś powie - tyle kasy za hundaia ?? trzeba byc fanem - Kotś inny powie "Tyle kasy wywalać na jakikowiek samochód? Przeciez mozna kupic użwykę za 10 tys zł i też jeździć"
                                Także sorry, ale niebyt to trafny argument, bo jak sam nieraz pisałeś, każdy kupuje to co mu odpowiada. Jednemu bedzie odpowiadał Yeti za 140 tys zł innemu Sandero Acces za 29 900 zł, a jeszcze innemu Golf III za 7 tys zł.
                                Czarny Elegance

                                Komentarz

                                • Alonzo_
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 2460
                                  • Hyundai

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Big
                                  Tak jak wprzypadku każdego jednego auta w ponadstandardowej wersji.
                                  Ty mówisz "tyle kasy za Yeti", ale ktoś powie - tyle kasy za hundaia ?? trzeba byc fanem -
                                  Oj "szpileczkę" czuję :szeroki_usmiech
                                  100? 120 za hyundaia? Też się dziwiłem, dziwię i tyle bym nie dał. Ja to kupiłem stosunkowo dobrze i to był jeden z argumentów "za". Nie wziąłem limitowanej wersji za 150%.
                                  Wiesz dobrze, że cena/samochód w moim przypadku jest OK, nawet jak pewne rzeczy Ci nie pasują ale jesteś zorientowany co za ile dziś można kupić i co reprezentuje jaką wartość/jakość.
                                  Siebie nie nazwałbym fanem tylko racjonalnie myślącym człowiekiem. Ale może dla innych jestem fanem :?:
                                  A takie wersje jak ta Yeti za te kasę są dla fanów i tyle.
                                  Nigdy nie napisałem, ze ktoś jest nienormalny , ze wydaje wywrotkę siana na moim zdaniem niewarty tego pojazd. Nazywam takich ludzi fanami i tyle.
                                  Dokładnie - każdy wydaje ile uważa na co uważa. Co nie znaczy że wg mnie to ma sens. LAe nie nawracam przecież nikogo siłą jak Zakon Szpitala Najświętszej Maryji Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie czyt. Krzyżacy :wink:

                                  Jak znajdę sie wreszcie na liście Forbesa to pewnie zmienie do tego podejście

                                  Komentarz

                                  • ketivv
                                    L&K
                                    • 2011
                                    • 1155

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    Poza silnikiem, napedem i skrzynia to dalej male zwykle ciasne A4
                                    nie chodzi o male ciasne tylko o jakość produktu jak i jakość obsługi serwisowej

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Rozumie, ze jakosc Yeti wzgledem Octavii II spadla, juz FL-ka jest lipa. Ale nie popadajmy w zachwyt nad Audi. Tam naprawde jest masa rzeczy ktora jest beznadziejna z mechaniki, elektronika tez sprawia problemy.

                                      Zadne A4 to nie jest juz legendarne Audi, A6 skonczylo sie na C4 czyli starym Audi 100, a A8 w wersji D2. Potem wkroczyli ksiegowi. Nie przemawia nawet do mnie to ze te obecne roczniki bez wiekszych problemow robia po 300-400kkm
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      Pracuję...