Coś mało tego L&K w L&K... Dodali parę znaczków i zadowoleni :evil: Biała nitka, i listwy piano to jedyne elementy odróżniające tę wersję od pozostałych :? W Octavii i Superbie to chociaż jest niedostępna w innych wersjach kolorystyka wnętrza (W OII białe, w SII brązowe wnętrze) i inne felgi. W przypadku Yeti można śmiało sobie taki znaczek przylepić do full wypas Elegance, i tak się nikt nie połapie.
ogólnie Yeti to zgrabne fajne autko tylko jakość wykonania a raczej zamocowania tapicerki wola po pomstę trzaski i skrzypienia
im droższe tym gorsze, Skoda ma z tym wyraźny problem
Tak jak wprzypadku każdego jednego auta w ponadstandardowej wersji.
Ty mówisz "tyle kasy za Yeti", ale ktoś powie - tyle kasy za hundaia ?? trzeba byc fanem - Kotś inny powie "Tyle kasy wywalać na jakikowiek samochód? Przeciez mozna kupic użwykę za 10 tys zł i też jeździć"
Także sorry, ale niebyt to trafny argument, bo jak sam nieraz pisałeś, każdy kupuje to co mu odpowiada. Jednemu bedzie odpowiadał Yeti za 140 tys zł innemu Sandero Acces za 29 900 zł, a jeszcze innemu Golf III za 7 tys zł.
Tak jak wprzypadku każdego jednego auta w ponadstandardowej wersji.
Ty mówisz "tyle kasy za Yeti", ale ktoś powie - tyle kasy za hundaia ?? trzeba byc fanem -
Oj "szpileczkę" czuję :szeroki_usmiech
100? 120 za hyundaia? Też się dziwiłem, dziwię i tyle bym nie dał. Ja to kupiłem stosunkowo dobrze i to był jeden z argumentów "za". Nie wziąłem limitowanej wersji za 150%.
Wiesz dobrze, że cena/samochód w moim przypadku jest OK, nawet jak pewne rzeczy Ci nie pasują ale jesteś zorientowany co za ile dziś można kupić i co reprezentuje jaką wartość/jakość.
Siebie nie nazwałbym fanem tylko racjonalnie myślącym człowiekiem. Ale może dla innych jestem fanem :?:
A takie wersje jak ta Yeti za te kasę są dla fanów i tyle.
Nigdy nie napisałem, ze ktoś jest nienormalny , ze wydaje wywrotkę siana na moim zdaniem niewarty tego pojazd. Nazywam takich ludzi fanami i tyle.
Dokładnie - każdy wydaje ile uważa na co uważa. Co nie znaczy że wg mnie to ma sens. LAe nie nawracam przecież nikogo siłą jak Zakon Szpitala Najświętszej Maryji Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie czyt. Krzyżacy :wink:
Jak znajdę sie wreszcie na liście Forbesa to pewnie zmienie do tego podejście
Rozumie, ze jakosc Yeti wzgledem Octavii II spadla, juz FL-ka jest lipa. Ale nie popadajmy w zachwyt nad Audi. Tam naprawde jest masa rzeczy ktora jest beznadziejna z mechaniki, elektronika tez sprawia problemy.
Zadne A4 to nie jest juz legendarne Audi, A6 skonczylo sie na C4 czyli starym Audi 100, a A8 w wersji D2. Potem wkroczyli ksiegowi. Nie przemawia nawet do mnie to ze te obecne roczniki bez wiekszych problemow robia po 300-400kkm
Komentarz