Rozpoczęto zbieranie zamówień na długo oczekiwany w Polsce model Dacii - Logan. Auto będzie dostępne od 28 900 zł, zaś pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach pod koniec stycznia 2013 r.
Projektanci postawili na odnowiony design i starannie dopracowane szczegóły. Auto jest bardziej dynamiczne, w szczególności dzięki nowym światłom oraz osłonie chłodnicy. Linia nadwozia podkreśla duże rozmiary wnętrza oraz pojemny bagażnik (510 l w konfiguracji standardowej). Załadunek ułatwia wysokość progu bagażnika (754 mm) oraz wysokość otworu bagażnika (406 mm). W porównaniu do poprzedniej generacji nowością jest tylna kanapa ze składanym w układzie 1/3-2/3 oparciem.
Nowego Logana wyposażono w ESC, czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz boczne poduszki z przodu, punkty mocowania fotelików dziecięcych Isofix, pasy bezpieczeństwa ze skalibrowanymi ogranicznikami napięcia oraz (w zależności od wersji) system multimedialny MEDIA NAV z 7-calowym ekranem dotykowym i nawigacją. Opcjonalnie pojazd można doposażyć w system wspomagania parkowania tyłem, ogranicznik oraz regulator prędkości.
W Polsce dostępne są dwa silniki benzynowe - 1,2 16V 75 i TCe 90 oraz dwa wysokoprężne - 1,5 dCi 75 i 90 KM. Wersje z fabryczną instalacją gazową będzie można zamawiać wiosną 2013 r. Logan objęty jest gwarancją producenta na 3 lata lub 100 000 km.
Producent oferuje 3 wersje wyposażenia. Wspomniany Acces kosztować będzie od 28 900 zł, zaś Ambience i Laureate, w zależności od wersji silnikowej odpowiednio od 31 900 do 39 700 zł oraz od 36 400 do 46 700 zł. Za kwotę 500 zł możliwe jest przedłużenie gwarancji do 5 lat w ramach programu "Formuła Non Stop".
Cena bardzo dobra, jak za proste auto, dla niewymagającego klienta. Zastanawia mnie tylko logika, a właściwie jej brak, w układaniu cenników Dacii.
Mniejsze Sandero II, czyli Logan II bez oddzielnego bagażnika w wersji Access, czyli podstawowej kosztuje 29 900 zł, czyli o ... 1000 zł WIĘCEJ niż większy Logan II. O co tu chodzi ??? Czyli większy samochód z większym bagażnikiem kosztuje mniej niż mniejszy ? No to kto kupi ten mniejszy, za wyższą cenę ??
Nie podejrzewam żeby niższa o 1000 zł cena Logana II access wynikała z uboższego od Sandero II access wyposażenia, bo tam już i tak nic nie ma (brak, regulacji wys, pasów czy kierownicy, brak kołpaków kół, zderzaki są nielakierowane, brak oświetlania bagażnika), więc nic nie da się już wyrzucić ! No chyba, że wyrzucili ABS, albo poduszkę pasażera, ale o to ich raczej nie podejrzewam 8)
O co tu chodzi ??? Czyli większy samochód z większym bagażnikiem kosztuje mniej niż mniejszy ? No to kto kupi ten mniejszy, za wyższą cenę ??
Nie każdy chce i potrzebuje mieć duże auto, z dużym bagażnikiem. Wiem, że Polska to strasznie ubogi kraj i każdy patrzy, żeby mieć jak najwięcej za jak najmniej pieniędzy, ale dlaczego tak trudno zrozumieć, że wielu kupujących samochody nie kieruje się prostą logiką wynikającą z życia codziennego??
Chcą mieć określone auto/wyposażenie, bo mają na to ochotę i pieniądze.
Widziałem ludzi, którzy płacili 3000zł więcej do wyższego wyposażenia Fabii tylko po to, żeby... mieć zamykany schowek.
Nie każdy chce i potrzebuje mieć duże auto, z dużym bagażnikiem. Wiem, że Polska to strasznie ubogi kraj i każdy patrzy, żeby mieć jak najwięcej za jak najmniej pieniędzy, ale dlaczego tak trudno zrozumieć, że wielu kupujących samochody nie kieruje się prostą logiką wynikającą z życia codziennego??
Ja to rozumiem i zgadzam się z tobą, ale zupelnie nie o to mi, w mojej wypowiedzi powyżej, chodzi. Zastanawiam się po prostu jak doszło do tego, że auto mniejsze, czyli tańsze w wykonaniu, chociażby z tego prostego względu że wymaga zużycia mniejszej ilości materiałów (blachy, instalacji elektrycznych, plastików) kosztuje ... więcej niż auto większe. Zobacz, ze nawet 5-cio drzwiowe wersje przy tym samym rodzaju nadwozia są droższe niż 3-drzwiowe. A tu mamy paradoks - sedan tańszy od hatchbacka. Zupełnie pomijam przy tym kwestię potrzeb zakupu takiego, a nie innego auta, z takim a nie innym rodzajem nadwozia. Chodzi mi o sam fakt, więcej za mniej i mniej za więcej.
Cena bardzo dobra, jak za proste auto, dla niewymagającego klienta. Zastanawia mnie tylko logika, a właściwie jej brak, w układaniu cenników Dacii.
Mniejsze Sandero II, czyli Logan II bez oddzielnego bagażnika w wersji Access, czyli podstawowej kosztuje 29 900 zł, czyli o ... 1000 zł WIĘCEJ niż większy Logan II. O co tu chodzi ??? Czyli większy samochód z większym bagażnikiem kosztuje mniej niż mniejszy ? No to kto kupi ten mniejszy, za wyższą cenę ??
Tak, tu sie zgadzam z Bigiem w 108% - jak oni to zrobili ze Logan jest tanszy o tego tysiaka??? Wiekszy (i chyba o ile w ogole tak mozna w stosunku do tego wozidelka powiedziec) ladniejszy od Sandero samochod... tanszy :-)))) bez sensu :-))) To sie nazywa rumunsko-francuska logika
Logan1 też był tańszy niż Sandero1.
To taki sam paradoks jak ten, że O1Tour był znacznie tańszy niż O2 i O2FL. Albo taki, że lifting O2 wcale nie spowodował, że O2FL był droższy od O2. Ale największym paradoksem jest to, że O2Tour był wyraźnie tańszy niż O2FL i miał cenę porównywalną z O1Tour...
Pewnie dlatego, że Sandero 2 będzie rozchwytywane w wersji Stepway (tak było z pierwszą generacją, gdzie ludzie jarali się Stepwayem za ~50tys., potem pojawił się Duster).
Co do wnętrza to siedziałem w Lodgy, które zapoczątkowało trend-desing wnętrz w nowych modelach Dacii, zatem wiadomo czego się spodziewać w Loganie 2. Dupska nie urywa, ale też nie bije po oczach totalną kaką. Po tym jak siedziałem w Rapidzie to nie odczułem gigantycznej przepaści (Skoda oczywiście wypadła lepiej), ale 10-15 tys. zł różnicy w cenie to już coś.
Logana 2 zatem za ~38 tys. powinno się mieć z metalikiem, gazem i klimą - to może na naszym rynku chwycić. Nie wiem jak Wy ale ja wolałbym wydać te ~30tys. na gołego logana niż gołą Pandę czy Citigo.
Biorąc pod uwagę, że nie ma dnia abym w Katowicach nie widział jakiejś Dacii (najczęściej Dustery, ale ostatnio zaczęły się pojawiać Lodgy i Sandero I), to logan 2 może być hitem.
Nie wiem jak Wy ale ja wolałbym wydać te ~30tys. na gołego logana niż gołą Pandę czy Citigo.
A ja nie. Dlaczego? Dlatego, że słowa "goły", "podstawowy"' bida wersja" nabierają w przypadku aut Dacii, w tym Logana II, nowego znaczenia, a własciwie starego "Goły" w przypadku Logana II czy Sandero II oznacza cofnięcie się mniej wiecej o .... 15 lat., bo "goły" Logan II to rezygnacja z jakiejowleiek mozlwiości regulacji kieerwonicy, brak regulacji wys. punktów mocowania pasów bezpieczenstwa, brak kołpaków kół, czarne zderzaki itd. Ta niska cena jest efektem wybebeszenia tego auta ze wszystkiego co tylko mozna (ABS, poduszka oraz ESP teraz musi być bo taki jest wymóg Unii). Kupując podstawowe auto klasy A, czyli Pandę, Up, Citygo, czy Picanto mam wszystko to czego nie ma Dacia, a nawet sporo więcej, bo np. w przypadku podstawowej Pandy mam nawet el.szyb przednich czy centralny zamek, a o takich "luksusach" w przypadku podstawowych wersji Dacii mogę tylko pomarzyć.
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 07:05 ]
Zamieszczone przez neoXs
Logana 2 zatem za ~38 tys. powinno się mieć z metalikiem, gazem i klimą - to może na naszym rynku chwycić.
O i to ma sens i myslę ze to moze faktycznie chwycić. Tak naprawdę chyba nie widziałem jeszcze na drogach podstawowej wersji Logana czy Sandero. Te auta kupowane są raczej w bogatszych wersjach wyposażenia, gdyz zakup "golasa" w przypadku tych aut nie ma sensu, nawet pomimo niskich cen takich gołych wersji.
Ja widzę Dacię jako 2 czy nawet 3 auto w rodzinie.
Przeciez pisalem ze kosztuje (patrz - cennik) 28.900 zl i mozna od tego realnie te 2k urwac. Czyli mamy 26.900 zl - to REWELACYJNA CENA. W tym jest przeciez esp (esc), 4 poduszki (z tego co pamietam) i wspomaganie kiery - trudno wymagac w tej cenie wiecej za samochod, ktory ma gwarancje dluzsza niz VW....
Najtansze Citi bedzie od najtanszego Logana nie tylko drozsze ale i ... GORZEJ WYPOSAZONE (bo nawet nie ma wspomagania)....
Poza tym moim zdaniem sens Logana jest tylko wtedy kiedy skupiamy sie na jego tanszych odmianach - wtedy po prostu cenowo powala, Rapid moze sie schowac do mysiej dziury z cenami wyzszymi srednio (i to po znizkach skody i dealerskich) o 10.000 zl.
Natomiast sorry, ale wydac wiecej na Logana niz te 35k to chyba pomylka... jak ma byc tanie wozidlo to niech bedzie tanie. A jak zaczniemy go doposazac a to w to, a to w tamto, to zaraz nam wyjdzie cena za jaka mozna kupic Fiata Bravo czy Citroena C4 w promocjach (ktore w Citroenie trwaja caly rok hehe), a na pewno te auta sa lepiej zaprojektowane, przyjemniejsze w prowadzeniu i po prostu lepsze... choc moze wcale nie trwalsze :-)
ps. wyczytalem w Motorze dzisiaj, ze Dacia za rok ma wprowadzic konkurenta Citigo i Pandy za 20.000 zl :-)))))) i tez za rok auto klasy sredniej.
Szkoda ze nikt nie chce wprowadzic taniego konkurenta np. VW Sharana czy VW Multivana... np. za ok. 65k z dieslem takie turystyczny pojazd...
to mamy Logan 28.900 zl vs Rapid 43.250 zl - to jest roznica az 14.350 zl !!!!
Jesli odejmiemy jeszcze jakies rabaty od dealera - czyli w Dacii powiedzmy 2000 zl a w Skodzie niech nawet bedzie ze prawie 10% ceny (czyli kolejne 4000 zl) to bedzie:
Dacia Logan 26.900 zl
vs
Skoda Rapid 39.250 zl
ROZNICA: 12.350 zl.... za bardzo podobne, plastikowe tanio zaprojektowane, zwykle szarobure wozidla. Sorry ale to juz lepiej wydac te 27k na Logana niz 39k na Rapida. Logan ma tez 3-letnia gwarancje.
Serio jak ktos chce kupic po prostu zwykle wozidlo i wystarczy mu 4 poduchy, esp, i wspomaganie to na kiego grzyba wydawac wiecej? a tutaj nowe auto za 27k zl.... ktore jezdzi, ma tanie ubezpieczenie, a to ze sasiad bedzie patrzyl z pogarda wsiadajac do swojego 8-letniego Passacika po emerycie z Reichu.. ch.j mu w de :-) pewnie i tak sie go minie jak bedzie z tym rupieciem rozkraczonym stal na poboczu.
Przeciez pisalem ze kosztuje (patrz - cennik) 28.900 zl i mozna od tego realnie te 2k urwac.
Z tym urywaniem z tej ceny to szczrze wątpię.
Ale to i tak świetna cena.
Zamieszczone przez marlej108
Najtansze Citi bedzie od najtanszego Logana nie tylko drozsze ale i ... GORZEJ WYPOSAZONE (bo nawet nie ma wspomagania)....
Gorzej wyposazeone to ono na 100% nie bądzie w Citygo masz regulacje kierownicy której nie ma w Loganie, masz światła do jazdy dziennej których nie masz wLoganie, masz system HHC którego nie ma w Loganie, masze regulowane ponkty mocowania pasów których nie ma w Loganie. Także Citygo jest za te 29 900 zł jest bogatsze niż Logan za 28 900. A po co ci wspomaganie w malutkim i leciutkim aucie jak Citygo? Tu da sie bez tego przezyć. Zwłaszcza przy wąziutkich oponkach.
Zamieszczone przez marlej108
Poza tym moim zdaniem sens Logana jest tylko wtedy kiedy skupiamy sie na jego tanszych odmianach
To jest własnie ciekawe, że tych bieda wersji nie widać. Jesli już widzę Dacię Sandero, lub Logana to są to dośc bogate wersje tych aut. Tak samo jak i Citygo - dop tej pory nieudało mi sie nigdzie zobaczyc najbardziej podstawowej wersji tego auta.
Zamieszczone przez marlej108
wtedy po prostu cenowo powala, Rapid moze sie schowac do mysiej dziury z cenami wyzszymi srednio (i to po znizkach skody i dealerskich) o 10.000 zl.
Bo to nie są kunkurencyjne konstrukcje. Rapida nie jest konkurentem Logana.
Zamieszczone przez Biszczu
wyposażenie podstawowej wersji sutów nie urywa
Ano nie urywa i dlatego taka, a nie inna cena.
Dodatkowo spójrzcie, że Logan nie ma praktycznie silników do wyboru. Podstawowa wersja Access dostępna jest tylko z 1.2 16V, 0,9 TCe dostępny jest tylko w bnajbogatszej odmianie tak samo jak i najmocniejszy Deisel.
Tak Big masz racje ze podstawowych wersji prawie nie ma. Ludnosc bierze zwykle w kredycie auta i czy rata bedzie drozsza o 100 zl na te 6 lat czy nie to olewaja.
Tyle ze dla mnie sens Dacii to tylko jako najtansze auto. A jak jej cena rosnie to sorry, ale wolalbym cos innego. Wlasnie np. tego C4 za ok. 45k zl (nowy 1.4 silnik, nie wyprzedaz).
ps.przypuszczam, ze dla kupujacego Dacie te rzeczy co sa w Citigo - nie wydaja sie niezbedne. Za to wspomaganie kierownicy sie zawsze przydaje - nawet w takim maluchu (jak kilka miesiecy temu jechalem Aveo tescia ktore nie ma wspomagania to sie hehe ostro zdziwilem ;-)))) jasne ze Citigo nie jest ciezkie, ale brak wspomagania to jakies dziwactwo.
ps.2 osobiscie powiem tak - gdybym mial w dupie motoryzacje, a chcial wydac jak najmniej na nowy (jesli juz kupowalbym nowy) samochod to pewnie kupilbym wlasnie tego Logana bo jego cena po prostu wymiata. Jezdzic - jezdzi. Silnik slaby, ale od zwyklej jazdy wystarczy. Gwarancja na 3 lata jest - w sumie to mozna tam chyba za kilkaset zlotych na 5 lat od razu wykupic - pojezdzic te 5 lat.
Ps.3 znizka pewna - na forum Dacii ktore czasem czytuje z uwagi na tego goscia z Autogalerii i jego problemy z Yeti i chwaleniem Dacii (w duzej mierze to po kontakcie z nim i opowiesciach o problemach z 1.2 tsi zrezygnowalem z zakupu Yetiego 1.2 tsi...). Mozna za najtansze wyzebrac 2000 zl . Za drozsze Dacki 3000 zl (max.) + rzeczy (opony zimowe, dywaniki, czasem radio).
tak samo ubogie wyposaznie ma Rapid (ah nie ma przeciez lakierowane zderzaki)
Marlej dyskutuj rzeczowo i nie pisz bzdur, bo to nieczemu nie służy. Rapid w podstawowej wersji ma:
-el. szyby z przodu
- centalny zamek
- regulacje mocowania pasów
- kurtyny powietrzne
- regulacje wys fotela kierowcy
- schowek na okulary
- dzielone oparcie tylniej kanapy
- światła do jazdy dziennej
- podświatlenie bagaznika
- 4 głośniki z przodu
- kołpaki na kołach
- przyciemnione szyby
Wymianiłem TYLKO wyposażenie, które jest podstawowym w Rapidzie, a NIE ZNAJDZIESZ go w podstawowym Loganie II. Trochę tego jest, nieprawdaż
Poza tym Rapida nie da sie porównac z Loganem !! To auta z róznych bajek.
Jak ktos bardzo trafnie napisł Tam gdzie konczy się dacia, dopiero zaczyna sie Skoda. Jakośc wykoania i matariały oraz rozwiazania techniczne stawiaja Rapida o półkę wyżej niz Logana II.
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 12:38 ]
Zamieszczone przez marlej108
osobiscie powiem tak - gdybym mial w dupie motoryzacje, a chcial wydac jak najmniej na nowy (jesli juz kupowalbym nowy) samochod to pewnie kupilbym wlasnie tego Logana bo jego cena po prostu wymiata. Jezdzic - jezdzi. Silnik slaby, ale od zwyklej jazdy wystarczy. Gwarancja na 3 lata jest - w sumie to mozna tam chyba za kilkaset zlotych na 5 lat od razu wykupic - pojezdzic te 5 lat.
o i tu magę sie z tobą wgodzić w 100%
Logan jest autam dla ludzi mających w dupie motoryzację, ale jednocześnie nie mających zbyt dużej kasy na auto. Logan, to dla mnie alternatywa dla aut klasy A (Pandy, Citygo, Picanto, Twingo). Za podobane pieniadze dostaje się dużo większe auto wykonane na tym samyn poziomie co maluchy z klasy A.
Na pewno zaś Logan nie jest alternatywą dla Rapida, Lineii czy Fluence, bo to za wysokie progi na jego - tanie - nogi.
znizka pewna - na forum Dacii ktore czasem czytuje z uwagi na tego goscia z Autogalerii i jego problemy z Yeti i chwaleniem Dacii (w duzej mierze to po kontakcie z nim i opowiesciach o problemach z 1.2 tsi zrezygnowalem z zakupu Yetiego 1.2 tsi...). Mozna za najtansze wyzebrac 2000 zl
No ale chyba nie na Logana, bo tego jeszcze nawet nie ma w salonach 8)
Moze to dotych Sandero II (i to też pewnie tylko dla bogatszych wersji), a jako że Logan II jest o 1000 zł tańszy od Sandero więc pewnie i żadnych żniżek na niego już też nie będzie.
P.S.
Nie obraź się ale jak oni na tym forum Dacii piszą tak o tych rabatach jak o swoich wyczynach - jak to Logan MCV objechał BMW 7 - oraz o sposobach na "tjuning" dacii za pomocą wentylatora od komputera to ..... sorry ale mozna to miedzy bajki włozyć.
tak samo ubogie wyposaznie ma Rapid (ah nie ma przeciez lakierowane zderzaki)
Marlej dyskutuj rzeczowo i nie piszz bzdur, bo to nieczemu nie służy. Rapid w powstawowej wersji ma:
-el. szyby z przodu
- centalny zamek
- regulacje mocowania pasów
- kurtyny powietrzne
- regulacje wys fotela kierowcy
- schowek na okulary
- dzielone oparcie tylniej kanapy
- światła do jazdy dziennej
- podświatlenie bagaznika
- 4 głośniki z przodu
- kołpaki na kołach
- przyciemnione szyby
Wymianiłem TYLKo wyposażenia które jest w Rapidzie a NIE ZNAJDZIESZ go w Loganie II.
Poza tym Rapida nie da sie porównac z Loganem !! To auta z róznych bajek.
Jak ktos bardzo trafnie napisł Tam gdzie konczy się dacia, dopiero zaczyna sie Skoda. Jakośc wykoania i matariały oraz rozwiazania techniczne stawiaja Rapida o półkę wyżej niz Logana II.
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 12:38 ]
Zamieszczone przez marlej108
osobiscie powiem tak - gdybym mial w dupie motoryzacje, a chcial wydac jak najmniej na nowy (jesli juz kupowalbym nowy) samochod to pewnie kupilbym wlasnie tego Logana bo jego cena po prostu wymiata. Jezdzic - jezdzi. Silnik slaby, ale od zwyklej jazdy wystarczy. Gwarancja na 3 lata jest - w sumie to mozna tam chyba za kilkaset zlotych na 5 lat od razu wykupic - pojezdzic te 5 lat.
o i tu magę sie z tobą wgodzić w 100%
Logan jest autam dla ludzi mających w dupie motoryzację, ale jednocześnie nie mających zbyt dużej kasy na auto. Logan, to dla mnie alternatywa dla aut klasy A (Pandy, Citygo, Picanto, Twingo). Za podobane pieniadze dostaje się dużo większe auto wykonane na tym samyn poziomie co maluchy z klasy A.
Na pewno zaś Logan nie jest alternatywą dla Rapida, Lineii czy Fluence, bo to za wysokie progi na jego - tanie - nogi.
Big sluszna uwaga z wyposazniem - punkt dla Ciebie :-) to moje wyliczenie trza by zmodyfikowac, ale i tak prognozuje ze wyjdzie taniej o 10.000 zl Logan od Rapida z wyposazeniem podobnym (bo pewnie nie identycznym - zawsze w jednym bedzie cos czego nie bedzie w drugim i pewnie to w Rapidzie bedzie wiecej). Ale znowu te 10k roznicy jest bardzo duzo. Moim zdaniem (caly czas podkreslam "moim" a nie ze tak kazdy ma myslec bo to jakas prawda objawiona i obiektywna) ta roznica jest duzo za duza w stosunku do tego czym Rapid moze dominac nad Loganem. Oba to tanie auta.
Cenowo Logan wychodzi tyle co auta klasy A (czyli mini - do miasta), natomiast wielkosciowo to jest wlasnie Rapid i Linea. Linea na 100% nie jest lepiej zrobiona duzo od Rapida - akurat podziwialem ją miesiac temu jak moj Ojciec zaczal sie za nowym samochodem rozgladac (ale mu na szczescie przeszlo :-)
Co do tego ze Rapid to konkurent Fluence to sie nie zgadzam, tak samo jak Logan nie jest konkurentem Fluence. Kolega z pracy ma to Renault i ono jakosciowo kasuje Rapida (nie wspominajac o Loganie). Oczywiscie mozna sie brzydzic ze Renault, ze tureckie, ale jakosc materialow w srodku to poziom prawie O2, a na pewno Focusa, poprzedniego Ceeda, i30 czy C4. (zaznaczam, ze Fluence bym oczywiscie tez nie kupil no bo juz mi mozg wyprales ze Renault to zlo, a poza tym jakis taki krowiasty ten samochod).
REasumujac moje wywody - Logan ma sens jako tani srodek transportu. I to albo dla ludzi z mala iloscia pieniedzy, albo dla takich ktorym to totalnie wisi czym jezdza. Ja bym kupil najtansza, najbardziej dziadowa wersje. Ale pewnie wiekszosc sie skusi na 1.2 z wyposazniem srodkowym lub najwyzszym laureat (czy jak ono sie nazywa) bo i tak cenowo wychodzi to niezle.
Prognozuje tez ze Skoda obnizy jeszcze ceny na Rapida, wlasnie czesciowo z uwagi na Logana. Ale to sie dopiero okaze.
Dobra juz wystarczajaco czasu zmarnowalem piszac o rupieciu, ktorego przeciez i tak nie kupilbym. Po prostu zadziwila mnie cena tego samochodu milo.
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 12:53 ]
Zamieszczone przez Big
P.S.
Nie obraź się ale jak oni na tym forum Dacii piszą tak o tych rabatach jak o swoich wyczynach - jak to Logan MCV objechał BMW 7 - oraz o sposobach na "tjuning" dacii za pomocą wentylatora od komputera to ..... sorry ale mozna to miedzy bajki włozyć.
hehe - widac dacia to ferrari wsrod tanich aut ;-)
ale co do tych znizek to pewne (tak przynajmniej wypisuja podajac ile za co utargowali jak sie zapytac na privie - ten gosc z autogalerii dostal 2500 zl albo 3000 zl znizki + jakies tam prezenty - nie pamietam dokladnie co - on chyba nawet o tym pisal w jakims watku na autogalerii).
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 12:56 ]
Zamieszczone przez daneczek76
mnie się wydaje jak siedzę w Dacii że mój Golf II którego miałem z 20 lat temu bardziej w środku mi się podobał i lepiej wykończony niż ta Dacia
Dziekuje Ci Daneczek76
A wiec PRAWDA WYSZŁA NA JAW w koncu!
A jednak!
Volkswagen to najlepsze auta na swiecie :szeroki_usmiech :wink:
jak dobrze, ze wybralem wlasciwie mego Golfika :-))))
a tu mnie niektorzy przesladowali, ze przeszedlem na ciemna strone mocy...
i tym optymistycznym akcentem chyba mozna juz skonczyc dyskusje o Dacii Logan.
Od dzis bede konczyl kazda wypowiedz zdaniem:
W koncu wszyscy tu bedziecie jezdzic Volkswagenami... ;-)
ale i tak prognozuje ze wyjdzie taniej o 10.000 zl Logan od Rapida z wyposazeniem podobnym (bo pewnie nie identycznym - zawsze w jednym bedzie cos czego nie bedzie w drugim i pewnie to w Rapidzie bedzie wiecej). Ale znowu te 10k roznicy jest bardzo duzo.
Marlej, no własnie jeśli porównamy najbogatszą wersję Logana II czyli Laureate z 0.9. TCe (90KM) pod maską i podstawową wersję Rapida Active 1.2 TSI (85 KM) + pakiet Comfort, czyli klima i radio Blues, to dostaniemy auta podobnie wyposażone (choć Logan II nadal NIE będzie miał kurtyn powietrznych i nawet nie da się ich do niego dokupić, ale za to będzie miał el. sterowane lusterka i przecimgielne z przodu których nie będzie miał Rapid) i ceny tych aut będą następujące:
Logan II Lureate 0.9. TCe (90KM) - 40 900 zł
Rapid 1.2 TSI (85 KM) Actice + pakiet komfort + matalic - realnie 47-48 tys zł (bo za tyle go faktycznie kupisz i wiem co piszę)
czyli wychodzi nam róznica ok. 6-7 tys zł. Przy czym Rapid jest szczebelek wyżej od Logana II.
marlej108, nie chodziło mi oto czy to VW tylko oto że auto które miałem 20 lat temu wydawało mi sie lepiej wykonane niż w/w marka o której rozmawiamy.
[ Dodano: Wto 12 Lut, 13 13:11 ] Big, i lubie takie rzeczowe wyliczenia przynajmniej nie ma głupiego gadania a ja bym wolał dołożyć te 7 tyś choć bym miął starsze panie zabawiać :lol: no może trochę przesadziłem.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz