Volkswagen Polo R WRC wykorzystywany w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA (WRC) dysponuje mocą 315 KM. Volkswagen oferuje jednak, noszącego tę samą nazwę, kuzyna rajdowego samochodu: Polo R WRC do poruszania się po drogach publicznych.
Ta cywilna wersja rajdówki pokryta jest białym lakierem z charakterystycznymi, szaro-niebieskimi pasami. Posiada zderzaki w rajdowej stylistyce i 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Za napęd odpowiedzialny jest 2-litrowy silnik TSI o mocy 220 KM z momentem obrotowym 350 Nm. Przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy. Seryjne Polo R WRC pojawiło się w niemieckich salonach 11 grudnia 2012 roku, pierwsze modele trafią do klientów we wrześniu 2013 roku.
Nawet fajny, ale cena to chyba z kosmosu :roll:
Czytałem o nim test w Motorze, gdzie redaktorzy stwierdzili, że w prowadzeniu jest "bardziej dziki" od nowego Golfa VII GTI.
A nowa polówka to wymiarami zewnętrznymi zbliżyła się właśnie do Golfa III, a w środku to jest coś pomiędzy III a IV, tylko bagażnikiem przegrywa :cry:
Wyrosły teraz te małe autka :lol:
Komentarz