Zamieszczone przez leonn
Nowa Honda Civic kombi we wrzesniu 2013
Zwiń
X
-
Nowa Honda Civic kombi we wrzesniu 2013
Hmm... zapowiada sie niezle auto :-)
"Z okazji jesiennych targów moto we Frankfurcie odbędzie się premiera ostatecznej wersji produkcyjnej modelu Honda Civic kombi. Sprzedaż w europejskich salonach rozpocznie się na początku 2014.
Już podczas marcowej wystawy w Genewie mieliśmy okazję poznać przedsmak nowej Hondy, jakim była wersja koncepcyjna Civic Tourer (patrz galeria obok). Auto zwraca uwagę sportową, dynamiczną sylwetką, a linia okien nasuwa nawet skojarzenia z droższymi samochodami marki premium jak np. Mercedes CLS Shooting Brake.
Producent zapowiada, że nowa Honda Civic Tourer wyróżniać się będzie jedną z największych przestrzeni bagażowych w omawianym segmencie rynku. Ważnym elementem oferty nowego kombi będzie jednostka wysokoprężna 1.6 i-DTEC, która powstała w ramach programu Earth Dream Technology.
Po wakacjach na polskim rynku 120-konna jednostka 1.6 i-DTEC z maksymalnym momentem obrotowym 300 Nm trafi do oferty terenowej Hondy CR-V.
Civic Tourer będzie wytwarzany w zakładach Hondy w brytyjskim Swindon, czyli dokładnie tam, gdzie powstaje Civic hatchback oraz wspomniana wyżej CR-V. "
zrodlo:
-
-
Zamieszczone przez marlej108Producent zapowiada, że nowa Honda Civic Tourer wyróżniać się będzie jedną z największych przestrzeni bagażowych w omawianym segmencie rynku
Zamieszczone przez marlej108Auto zwraca uwagę sportową, dynamiczną sylwetką,
Zamieszczone przez marlej108Civic Tourer będzie wytwarzany w zakładach Hondy w brytyjskim Swindon, czyli dokładnie tam, gdzie powstaje Civic hatchback oraz wspomniana wyżej CR-V. "
Komentarz
-
-
Siedzialem i jechalem Civic 5D 1.8 Sport 2012.
Wrazenia:
- silnik ok, ale nie czuc tych 140 koni - mnie pasowal tak czy inaczej poniewaz przesiadalem sie ze slabszego samochodu. Cichy na niskich obrotach, ale pozniej na autostradzie przy 140 km/h tez nie ma tragedii. Fajna lekko chodzaca skrzynia. System Start&Stop da sie wylaczyc.
- malo miejsca na stopy w drugim rzędzie. to jest spory minus. Nie wyobrazam sobie dluzszej podrozy z tylu. Z tylu jest jak w "bunkrze".
- nieintuicyjny komputer pokladowy. Zeby wyswietlic srednie spalanie z danej jazdy trzeba sporo poklikać. Nie mogli dac po prostu cyklicznego przelaczania opcji jak w VAG czy innych markach?
- design - rzecz gustu, mnie sie podoba tak z zew. jak i w srodku. Kamera cofania :-) itp
- plastiki nie sa zle, szalu tez nie ma - postep w stosunku do poprzednika - Auris to przy tym wyglada jak butelka PET
- zawieszenie wystarczajaco dobre, choc z tylu belka. Nie jestem rajdowcem zeby w kazdy zakret wchodzic na limicie, a wiec rowniez wystarczajaco dobre.Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiAzjaci w końcu poszli po rozum do głowy i zaczynają robić kombi w kompaktachBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065ale nadal nie wiedza do czego jest turbo w benzynach...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiZamieszczone przez Tony065ale nadal nie wiedza do czego jest turbo w benzynach...Kondziu
OCP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deZamieszczone przez iFiAle po co mają wiedzieć? Nie wszystkim potrzebny jest mega moment przy 1500obr/min...Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiNo ale to nowe nadwozie sprzedawane jest w komplecie z silnikami, chyba
Kombi natomiast może być jakąś alternatywą dla Octavii więc naturalnym jest porównywanie także motoru będącego jednym z kryteriów wyboru samochodu.
Każdy ma inne podejście do jazdy, silnika, komfortu i dynamiki . No i Honda będzie droższa :diabelski_usmiechPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszKażdy ma inne podejście do jazdy, silnika, komfortu i dynamiki
Co do mojego samochodu i jego możliwości... zgadza się, silniki turbo (nie ważne czy dieslowskie czy benzynowe) rozleniwiają... człowiek czuje się trochę jakby jeździł tramwajem Gdyby jeszcze zestroić to z jakąś sprawną i bezawaryjną przekładnią bezstopniową to był by to komfort ekstremalny...
Tak czy inaczej kombi jest dobrym posunięciem z ich strony. Sam jak szukałem samochodu brałem pod uwagę Mazdę 3, która bardzo mi się podoba. Niestety brak kombi był nie do przeskoczenia ana Mazdę 6 nie było mnie stać. Zapewne wiele osób wychodziło z niczym z salonów Hondy czy Toyoty...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiZamieszczone przez NortheuszKażdy ma inne podejście do jazdy, silnika, komfortu i dynamikiPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Myślę, że ten kombiak może być jednym z ładniejszych na rynku, podobnie uważam że dodatkowo z dużą pojemnością kufra może hondzie przyciągnąć wielu klientów.
Ale właśnie tych z drugiego bieguna. Co bardziej bezawaryjność stawiają ponad osiągi bo w dieslu obstawiam cene wysoką, która nie będzie miała uzasadnienia ekonomicznego i wielu wtedy pójdzie do konkurencji albo po diesla albo t.benzynę.
Ale zobaczymy.
Testowałem ufo w 1,8 i dla mnie to ani nie resoruje, ani nie jedzie. Twarde niemiłosiernie mogłoby chociaż mieć odejście a tu ani tego ani tego. Choć auto jak na kompakta spore, praktyczne i wg mnie ładne.
Dlatego mimo, że ten projekt mi się bardzo podoba, prawdopodobnie to nie będzie oferta np dla mnie (teoretycznie).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_Myślę, że ten kombiak może być jednym z ładniejszych na rynku, podobnie uważam że dodatkowo z dużą pojemnością kufra może hondzie przyciągnąć wielu klientów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dudek_tTo tak na podsumowanie że silniki ujowe i brak nawiewu z tyłuBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony, na spokojnie 8) Po co te nerwy. Po prostu, Civic'iem jeździ mi się zdecydowanie przyjemniej. Octavia zdecydowanie wygrywa (i to bez dyskusji) pod względem ilości miejsca ale reszta? Jest na zbliżonych poziomach choć z porównaniem tapicerki siedzeń to pojechałeś :twisted:
Odpalanie? Wkładasz kluczyk i przękrecasz.
Domykanie/otwieranie szyb z pilota? Naciskasz 3 razy przycisk i wszystkie szyby się domykają a lusterka składają.
Debilne automatyczne światła? Możesz rozwinąć?
Co do wyglądu zewnętrznego to powiem Ci szczerze że bardziej odpowiada mi styl VAGa niż Hondy ale wnętrze już zdecydowanie na korzyść angielskiego japończyka.
Silnik ma jedną (dla mnie OSOBIŚCIE) zasadniczą przewagę. Działa.
Komentarz
-
-
dudek_t, nie powiesz mi że odplanie UFO nie jest głupie. Wkładasz kluczyk do stacyjki, przekręcasz x2, po czym aby odpalić motor należy wcisnąć i przytrzymać przycisk START. Dla mnie to bzdura. W Megane 2 gen. miałem kartę, którą wkładałem w slot i aby uruchomić motor należało tylko wcisnąć podobny przycisk. Nie było potrzeby nic przekręcać ani przytrzymywać. Światła z funkcją AUTO bez LED-ów nie są dopasowane do naszych przepisów. Meble może i mają ładniejszy wygląd, ale jakość materiałów jest już na dużo gorszym poziomie. Za jakiś rok fotel kierowcy trzeba będzie oddać do tapicera, bo się poprzecierana brzegu, a moje stołki natomiast co najwyżej upiorę i będą jak nowe :szeroki_usmiech nie napinam się, bo nie ma o co, ale jak porównuję moje auto rocznik 2001 do jakiegoś nowszego, to chciałbym aby wyposażenie i jakość było na PRO, a tak nie jest. Jak u siebie nie zamknę szyb, to wystarczy że raz wcisnę przycisk na pilocie i się domykają. Nie muszę pamiętać aby kliknąć ileś tam razy. Kto ma teraz czas na takie bzdury :diabelski_usmiech :!: a silniki to już temat-rzeka. Wolnossące benzyny muszą być niesamowicie wyżyłowane technicznie, aby spełniać kolejne chore ekoterrorystyczne normy spalin. Dlatego UFO Type-R wypadł z rynku a następna generacja będzie na 99% mieć turbo. Ciekawe jak z żywotnością silników Mazdy gdzie stopień kompresji wynosi 14:1 /normalnie w benzynach ok. 10:1/. Śmiem twiedzić, że VAG-owski 1.2 TSI lepiej jedzie niż 1.8 iVTEC z Hondy. Przy obecnym nastawieniu producentów na krótkotrwałość pojazdów nie ma co deliberować czy te konstrukcje przetrwają np. 10 lat, bo to będzie po prostu nieekonomiczne z powodu cen części zamiennych i kosztów ew. remontów silników. Generalnie fajnie że Honda będzie mieć w swojej ofercie UFO w kombi. Ciekawe jak będzie się spisywał ten nowy diesel. 120KM/300Nm może dawać sporo frajdy z jazdy.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz