Żenada w Oplu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Alonzo_
    RS
    • 2009
    • 2460
    • Hyundai

    #26
    Zamieszczone przez Tony065
    Zamieszczone przez BiDi01
    w mojej opinii przy gwarancji na blachy powinni elementy na nowe wymieniać, a nie "tuszować" wadliwy materiał.
    nie chcę Cię krytykować, ale poczytaj sobie gdzie od reki wymieniają części na nowe. mało które ASO tak robi,..................
    Niektóre robią....ale musi być 100% historia serwisowa że wszystko u nich.

    Zamieszczone przez Tony065
    zasady gwarancji trzeba dokładnie przeczytać, bo potem wychodzą takie kwiatki
    Zgadzam sie z kolegą Tony065 jak sie kupuje auto nowe to wypada sie pochylić jeden wieczór nad warunkami gwarancji i dokładnie to przeczytać. Nawet kartkując książkę powinieneś mieć i zauważyć rubryki "przegląd nadwozia" ze schematem jakie elementy podlegają standardowej kontroli przy takim przeglądzie i tabelkami/rysunkami/miejscami na wpisy ewentualnych uwag o uszkodzeniach lakieru. Nie przeczytałeś zakładam tego - a to podstawowy błąd. Wszystkiego nie da się zwalić na serwis autoryzowany czy nie. Zresztą kolego , bez urazy ale wierzyć bezgranicznie serwisom po tym co się od lat słyszy i czyta......
    Są serwisy i "serwisy". Pewne marki (po chamsku) ale tak działają, coś niedopowiedzą, klient sie nie upomni a potem jest argument żeby klienta spławić i pozbyć się problemu. Ale to Twoje auto i to Ty powinieneś się zapoznać z podstawowymi prawami i obowiązkami a w książce to jest.
    Co do corsy, ja osobiście uważam, że nie dłubana nie rdzewieje zwłaszcza przez pierwsze kilka latek. Tez uważam, zę taka sytuacja to raczej wynik spartolonej naprawy bo "nieruszana" blacha żeby sie ruda robiła po 3 latach. Sama z siebie niemożliwe.
    No ale teraz pozamiatane. Gwarancja to jak napisano jest umowa. Producent gwarantuje CI pewne rzeczy pod warunkiem tego, że dasz mu trochę zarobić na przeglądach. Wiadomo, że nieraz w zaprzyjaźnionym warsztacie u Pana Stacha lepiej Ci to zrobią ale taka jest umowa i Pan Stach nie zarobi. Ale wtedy masz prawo domagać się tego co CI się należy i przed sądem. Tu Złamałeś umowę i pozamiatane.
    Lajf is brutal full of zasadzkas, samtajms kopas w dupas :?

    PS.
    To po tej nauczce bądź czujny. Bo jakby to powiedzieć (oczywiście IMO) kolejna marka którą wybrałeś też taka chętna to bicia się w pierś za ewentualne "swoje wady fabryczne" nie jest. Ale jak wszytko w papierach będzie cymes to z pewnością swoje wywalczyć będzie w razie co łatwiej.

    Komentarz

    • tomekjmopl
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1187
      • Opel
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #27
      Lotna rdza

      Komentarz

      • Waśka
        Rider
        • 2013
        • 552
        • Mitshibishi

        #28
        to są w ogóle Corsy które nie rdzewieją na potęgę? :shock:
        rok w tą czy w tamtą, ale każda rudzieje.
        Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

        Komentarz

        • BiDi01
          Rider
          • 2013
          • 460

          #29
          no ja po 3 latach mam ewidentne pęcherze... zonk....
          O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
          Błękit RACE
          Beżowa Alcantara
          Columbus
          Webasto

          Komentarz

          • wesol
            Rider
            • 2008
            • 689

            #30
            widze ze tu jakas wojna mala wyszla i jako byly pracownik drugiego aso opla w Polsce to powiem pare słów od siebie. JEsli ktos pryzjezdza do aso na przeglad coroczny to powiniem miec wykonanay przeglad antykorozyjny. To juz wina mechanika lub doradcy serwisowego ze tego nie dopilnowano. Mozna ich teraz z tego tytulu sadzic- chyba. Nie robilo sie tego przegladu antykorozyjnego na zyczenie klienta ale ja zawsze co by nie bylo to pierwsze co po wjedzie na podnosnik to ksiazeczka serwisowa w ruch u obchodzilem auto i zaznaczalem rysy i uszkodzenia powloki. Tma masz w ksiazecce tajne znaki jak ptaszki i kryzzyki i kropki ze jedne to rysy jende to wgnioty itd. Mimo iz ASO gdzie pracowalem to mozna powiedziec ze jest denne bo oszczedza si ena wszystkim to nie pryzpomnam sobie bym kiedykolwiek widzial czesci blacharskie nieoryginalne. Z zamiennikow jedynie sie uzywalo na zyczenie klienta czesci mechaniczne jak alternatory czy chlodnice i skraplacze itp ale nikt drzwi czy maski nie zalozy tam w zamienniku.

            Sporo asterk H ogladalem i sporo bylo robionych na gwarancji- zazwyczaj klapa tylna do malowania szla ale byly czasami i blotniki tylne malowane na gwarancji.
            G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

            Komentarz

            • Rysiob
              Classic
              • 2010
              • 32

              #31
              Bardzo współczuję rdzewiejącej Corsy. Gadanie, że ten typ tak ma jest nie na miejscu. To nie skuter z Tesco za 1,5k zł. Miałem okazję jeździć Corsą D i bardzo fajne autko, ale rdzy się nie spodziewałem. A podobno to miał być nowy rozdział w Oplu...

              Co do gwarancji antykorozyjnej... z tego co mi wiadomo,to większość marek sobie zastrzega taką inspekcję przy okazji przeglądów gwarancyjnych. Może tu ciulowy przykład, ale np. FSO dawało 6 lat na blachę pod warunkiem, że rok-w-rok robiło się w ASO NA WŁASNY KOSZT zabezpieczenie profili zamkniętych. I fakt, dopóki tata robił było ok.

              Co do drzwi wymienianych w ASO, a ich biodegradacji. One mogą być oryginalne i dobrze wytłoczone. Ale jeśli na lakierni zje**li sprawę przygotowania pod lakier, to takie cuda mogą się pojawić. Niedokładne odtłuszczenie, tudzież przetarcie podkładu akrylowego przy szlifie i machnięcie ręką "aaa klient i tak nie zobaczy", na to poleciał lakier i w tych przetarciach mogą się pojawiać ogniska rdzy.

              Komentarz

              Pracuję...